מכללת CoachME

 

הכשרת מאמנים בגישת ה - Systems Coaching

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

מכללת CoachME

ליורם שלום, עם סיום ההתחייבויות הפורמליות לקורס
מאיר גלעד

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
שושנה פרסיץ 15, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המכללה המקצועית והמובילה ללימודי אימון (קואצ´ינג) בישראל
בראשותם של ד'ר סני גורדון בר ויורם גורדון
בואו לגלות את המאמן שבכם
קורסי הכשרה לאימון (קואצ´ינג) אישי, עסקי וקבוצתי
בואו ללמוד אצל בכירי המאמנים בישראל
חוויה לימודית של פעם בחיים
גישה אימונית מעשית , מקיפה ומוכחת מדעית
חדש !!! קורס אינטרנטי חינם למשתתפים בקורס הפרונטלי

הטבה מיוחדת דרך ToStudy! לנרשמים לקורס אימון אישי תינתן הטבה בסך 500 ש'ח!!

קצת על המכללה:

המכללה היא מהמוסדות הבולטים בישראל בתחום לימודי קואצ´ינג והכשרת מאמנים.
המכללה הוקמה בשנת 2002 והייתה הראשונה להוביל בארץ את תחום האימון

בכלל ואת לימודי קואצ´ינג בפרט.
במהלך פעילותה  קיימה המכללה למעלה מ-70 מחזורי לימוד ייעודיים להכשרת מאמנים וללימודי קאוצ´ינג והסמיכה מעל 1,300 בוגרים, יותר ממחציתם עוסקים בתחום האימון בפועל (האחוזים גבוהים משמעותית בהשוואה לבוגרי בתי ספר אחרים). זאת, בעיקר בזכות שיטת האימון הנלמדת במכללה
 
גישה אימונית ייחודית
למכללת CoachME לימודי קואצ´ינג גישה אימונית ייחודית אשר פותחה על ידי מייסדי המכללה ומבוססת על שילוב של תאוריות ומחקרים רבים הקשורים בהתפתחות האישית של הגורם האנושי. שיטת האימון, הקרויה Systems coaching...
השיטה מקנה למאמן כלי עבודה יישומי לביצוע תהליך אימון מובנה ? מעין מפה אוניברסלית, המאפשרת לו לסייע לכל מתאמן למצוא את הדרכים הייחודיות לו אל עבר יעדיו, עתידו ואושרו.  
 
בזכות המובילות והמקצועיות של המכללה, ובזכות הגישה האימונית הייחודית, זכתה תוכנית הלימודים של מכללת CoachME לימודי קואצ´ינג להסמכת מאמנים בהכרה הגבוהה ביותר בתחום האימון בעולם על ידי הפדרציה הבינלאומית לאימון, ה- ICF ועל ידי לשכת המאמנים בישראל.

בשם החדשנות, הלמידה המתמדת והמובילות, ערכים אותם חרטה מכללת CoachME על דגלה למן ההתחלה, יזמה המכללה כנסים בינלאומיים ראשונים מסוגם בישראל..

חזון מכללת CoachME הוא להיות בית לצמיחה ולהתפתחות של כלל העוסקים באימון ישראל.

לימודי קואצ´ינג 
לימודי קואצ´ינג יכולים לספק לאנשי מקצוע שאפתנים את הידע שהם צריכים כדי לעזור לאנשים אחרים לשפר את הביצועים שלהם בעבודה, לנצל הזדמנויות בקריירה ולפתח קשרים מתגמלים וברי קיימא.
 
הענף של לימודי קואצ´ינג הינו אחד הענפים הצומחים במהירות בארץ ובעולם ורבים מאוד מעוניינים לעסוק בתחום. את ההכשרה לאימון ניתן לקבל היום בבתי ספר רבים, אולם חשוב מאוד לבחור בית ספר שיספק את כל הכלים הדרושים למאמן טוב. אם אתה חושב שהתחום הזה מעניין אותך, בית ספר טוב ללימודי אימון אישי יכול לעזור לך להשיג את היעדים בקריירה שלך, וכך תוכל גם אתה לעזור לאחרים להצליח כמוך!
 
לימודי קואצ´ינג – קווים לדמותם
במסגרת לימודי קואצ´ינג לומדים התלמידים כיצד להניע ולעורר אנשים לפעולה, על מנת להשיג את מטרותיהם. הם לומדים כיצד ניתן ליצור קשרים מוצקים שבנויים על אמון הלקוח, כיצד להתמודד עם בעיות ועוד. ההדרכה כוללת גם הוראות כיצד לעצב ולהגיש את מפגשי האימון עצמם וכיצד לפתח שיטת אימון אישי מוצלחת – כל אחד על פי דרכו ועל פי אופיו. בוגרים רבים ימשיכו להרחיב את השכלתם בתחומים רלוונטיים כגון פסיכולוגיה או ייעוץ.
 
היום, כשהתחום נמצא בפריחה וניתן למצוא סוגים רבים של קורסים לאימון אישי, חשוב למצוא את המקום הנכון המתמחה בתחום של לימודי קאוצ´ינג. מקום טוב עבורך הוא כזה אשר יציע אימון ממוקד שיענה על הצרכים החינוכיים שלכם. לפני שאתם נרשמים לבית ספר כלשהו, מומלץ לבדוק עם יועצים לגבי התוכניות הספציפיות בהן בחרתם להתמקצע. טיפ לדרך: תוכנית ההסמכה היא צעד ראשון מצוין עבור מי שרוצה להיות מאמן אישי.
 
מכללת קואצ´מי – שלכם ובשבילכם 
מכללת קואצ´מי מציעה לימודי קואצ´ינג ברמה גבוהה, במסגרתם ילמדו התלמידים את יסודות האימון, ובהם דרכים לפיתוח המטרות שלהם, גיבוש אסטרטגיה עסקית מוצלחת ובניית מוניטין מקצועי.
 
לימודי אימון אישי בקואצ´מי יכולים להוביל להגשמת קריירה, לפרנסה מכובדת, לביטחון תעסוקתי, ולשביעות רצון והצלחה כוללת.




callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.