סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מרכז האקר יו להכשרה והשמת עובדים למקצועות ההייטק פותח מחדש הרשמה לקורס השיווק באינטרנט המוביל שלו ומציע לכם לרכוש את כל הכלים כדי להיות מומחים בשיווק באינטרנט המבוקשים במיוחד בשוק.>
מגזין כללי Article Image
מלא פרטים וקבל מידע על לימודים
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

HackerU- שיווק באינטרנט

קורס שיווק באינטרנט במרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק- האקריו מקיף את כל פלטפורמות השיווק באינטרנט ובסופו התלמיד יוכל לתפקד כמשרד פרסום קטן או לעבוד באחד מן התחומים הנלמדים בקורס ולהתמקצע. הקורס נותן ידע במגוון תחומים, בין הנושאים המרכזיים: קידום אתרים אורגני, ממומן, רשתות חברתיות ועוד.
  • |
  • |
  • 12:24
  • |
  • 2779 צפיות

מרכז האקר יו להכשרה והשמת עובדים למקצועות ההייטק פותח מחדש הרשמה לקורס השיווק באינטרנט המוביל שלו ומציע לכם לרכוש את כל הכלים כדי להיות מומחים בשיווק באינטרנט המבוקשים במיוחד בשוק העבודה בתחומים הדיגיטליים. היתרון של האקר יו בקורס זה לעומת מקומות לימוד אחרים הוא בהליך המיון החד פעמי שיסייע לכם להבין האם זהו המקצוע בשבילכם דרך הליך המיון וגם דרך ההתנסויות המעשיות בקורסים השונים.  


יתרונות הקורס
לקורס מספר יתרונות ייחודיים:
- מלבד לחומר התיאורטי המקיף, בתום הקורס או במהלכו (לפי בחירה) התלמידים יתמקצעו ויטעמו מהעולם האמיתי, כאשר הם יעבדו ויתנהלו מול לקוחות אמיתיים ויצברו ניסיון מעשי. בסופו של הקורס מה שעומד בפני המעסיק הבא שלך אם להעסיק אותך או לא היא העובדה אם יש לך ניסיון או לא, הסטאז' (150 שעות) מכין את הבוגרים לעבודה פרקטית במקצוע.
-מחלקת ההשמה של האקר יו נמצאת בקשר עם הבוגרים שסיימו בהצלחה את הקורס ודואגת לשלבם בתעשייה, זהו הקורס לשיווק באינטרנט היחיד בארץ אשר מציע התחייבות להשמה בשכר חודשי של 5,000-8,000 לבוגרים.
-בקורס ישנו דגש רחב על תרגול והכנה למבחני ההסמכה של Google Analytics ולשלושה מבחנים של Google AdWords : מבחן היסודות, מבחן רשת החיפוש ומבחן רשת המדיה.

בסרטון הבא- סרטון התדמית של האקר יו שמציג לכם את היתרון הייחודי של המרכז- השמה להייטק בסיום הקורס.

לסיים קורס בהייטק ולמצוא עבודה זה לא דבר של מה בכך.

למי מיועד הקורס?
בכדי להתקבל לקורס לא נדרש ידע קודם בשיווק או פרסום, הקורס מתאים לכל אחד אשר רוצה להשתלב בתחום וללמוד מקצוע לחיים, מתאים למי שרוצה לרכוש מקצוע ובסיום הקורס להתקבל לעבודה ולהתמקצע, מתאים למי שרוצה להיות פרילאנס ולנצל הזדמנויות ולהתפתח כעצמאי. מגוון הגילאים בקורס נע מגיל 18 ועד סביבות ה-40, החל מחיילים משוחררים, סטודנטים משוחררים, בעלי עסקים קטנים וגדולים, מנכ"לים עצמאיים וכדומה.

הלומדים בהאקר יו מציגים גאוות יחידה בעת ביקור בכנסת לרגל תחרות יצירת שפה גריפת בה לקחו חלק.
מגוון מסלולי לימוד בהאקר יו בתחומים המבוקשים ביותר בהייטק.

שלב המיון והשלב המורחב
הקורס מורכב משני שלבים, שלב המיון והקורס המורחב.
בשלב המיון שאורכו 20 שעות התלמיד בודק את התאמתו לקורס ולומד את הבסיס של שיווק באינטרנט: מונחים בעולם השיווק, מבוא לקידום אורגני וממומן, סקירת הרשתות החברתיות וחשיבות כל אחת על פני השנייה. לאחר שלב המיון נערך מבחן הבודק את ההבנה של הנושאים הבסיסיים ושיחת ציפיות בה התלמיד בודק את התאמנו לתחום. במידה והתלמיד עובר את שלב המיון בהצלחה הוא מקבל מלגה בסך 7,000 ₪ ולחילופין, במידה והתלמיד לא עובר ונמצא כלא מתאים, הוא מקבל החזר כספי עבור המיון.

תוכנית הלימודים ותחומי הלימוד
אורכו של הקורס הינו 500 שעות אקדמאיות, קיים במתכונות בוקר וערב, כאשר מסלול ערב מתקיים פעמיים בשבוע ומסלול בוקר שלוש פעמים בשבוע.  תוכנית הלימודים מתחלקת לשלושה מודולים:
1. מודול SEO הכולל בתוכו- בניית אתר תדמית במערכתWordpress- - ועליו יבצע את כל שלמד ב- seo, כולל כתיבה שיווקית, חווית משתמש- UX, Google Analytics, תוכניות שיתופים, דיוור אלקטרוני, ניטור ברשת, ניהול וקידום אתר במובייל, התנהלות מול לקוחות, היבט משפטי.
 2. מודול AdWords כולל בתוכו –בנייה וניהול קמפיינים ב- Google AdWords + הכנה למבחני ההסמכה של גוגל, Google AdSense ופרסום במדיות חיצוניות.
3.מודול רשתות חברתיות- הקמה, תפעול וניהול של הרשתות החברתיות המובילות: Facebook, LinkdIN , Twitter, YouTube, Pinterast, Instegram, Google+.

רשימה חלקית בהחלט של כמה מתחומי הלימוד שתוכלו למצוא בהאקר יו.
רשימה חלקית בהחלט של כמה מתחומי הלימוד שתוכלו למצוא בהאקר יו.

מרצי הקורס
הקורס מועבר על ידי מיטב המרצים בתעשייה, חלק מהמרצים הבולטים הם:
דניאל כהנוב- מרצה ומומחה בתחום שיווק באינטרנט עם ניסיון נרחב בקידום ממומן וקידום אורגני. מוסמך Google AdWords.
אמיר שינקמן- שותף מוסמך ב Google AdWords -, מנהל קמפיינים SEO , SEM ו-  SMO - מזה ארבע שנים. בעל הסמכה ברמת הפרט בתוכנית ההסמכה שלGoogle AdWords.
מיכאל פינגרוט- יועץ ומרצה בתחום השיווק הדיגיטלי. עוסק בשיווק ברשתות חברתיות משנת 2005 ומתמחה בבניית אסטרטגיה דיגיטלית לארגונים וחברות.
במהלך המודולים יתארחו מספר מרצים מומחים, לדוגמא : מערכת לניטור שיח ברשת- באזילה, נציג מתפוז, נציג Ynet ועורך דין שירצה על ההיבטים המשפטיים בתחום.

למידע נוסף על כל תוכניות הלימוד במרכז האקר יו ברמת גן

למידע נוסף על כל תוכניות הלימוד במרכז האקר יו בחיפה

לפורום המחשבים שלנו בניהול מרצי האקר יו בתחומים השונים

מיקום מרכז האקר יו:

מרכז האקר יו בחיפה

בחיפה- מרכז האקר יו מצוי בבית דירן, דרות ההסתדרות 49 בחוצות המפרץ.
בחיפה- מרכז האקר יו מצוי בבית דירן, דרות ההסתדרות 49 בחוצות המפרץ.

מרכז האקר יו רמת גן:

האקר יו רמת גן- רחוב שוהם 5, מגדלי פז, רמת גן
האקר יו רמת גן- רחוב שוהם 5, מגדלי פז, רמת גן


לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יוהמשך...

מטיילים בעולם עם אקספלורר

מטיילים בעולם עם אקספלורר

לאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג המשך...

קורס פעילות גופנית מותאמת

קורס פעילות גופנית מותאמת

במסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופהמשך...

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

להיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת התכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יותר. להלן חמישה טיפים שיעזרו לך בחיפוש אחר טיסות מותאמות לתקציב:... המשך

מטיילים בעולם עם אקספלורר

מטיילים בעולם עם אקספלוררלאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג האויר ביעדים השונים, האטרקציות שאסור לפספס ... המשך

קורס פעילות גופנית מותאמת

קורס פעילות גופנית מותאמתבמסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופנית מותאמת לעבור את ההכשרה המעשית שלהם במרכז הספורט הייחודי תחת הדרכתו של מרסלו טסל... המשך

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמהלהיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסקים בו כלים אופטימליים לביטוי האני העצמי.... המשך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú