סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
קורס מזכירה בכירה מעניק הסמכה מקיפה לניהול לשכה עבור אנשי ונשות דרגים ניהוליים בכירים ומקנה ידע תיאורטי ומעשי מעמיק המאפשר מתן מענה מקצועי, יעיל, מהיר ואפקטיבי מטעם איש הניהול האדמיניסטרטיבי עם כלים ו>
מגזין כללי Article Image

למה ללמוד קורס מזכירה בכירה?

קורס מזכירה בכירה מעניק הסמכה מקיפה לניהול לשכה עבור אנשי ונשות דרגים ניהוליים בכירים ומקנה ידע תיאורטי ומעשי מעמיק המאפשר מתן מענה מקצועי, יעיל, מהיר ואפקטיבי מטעם איש הניהול האדמיניסטרטיבי עם כלים ושיטות עבודה מתקדמות.
  • |
  • |
  • 12:46
  • |
  • 1097 צפיות
קורס מזכירה בכירה
חיפשתם מידע על קורס מזכירות בכירות?


אם חיפשתם מידע על קורס מזכירות בכירות, כאן ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על תכנית הלימודים. תחילה נשים את הדגש על תיאור התפקיד של המזכירות הבכירות ובהמשך נצלול את תכנית הלימודים עצמה ונספר על מבנה ומטרת הקורס, נושאי הלימוד, תנאי הקבלה, קהל היעד, מוסדות הלימוד השונים, תעודות ואפשרויות תעסוקה. לקבלת ייעוץ מטעם נציג ניתן להתקשר אלינו או להשאיר פרטי קשר ונציג מטעם טוסטאדי יחזור אליכם בהקדם האפשרי. כמו כן, בסוף המאמר מרוכזים מוסדות לימוד לנוחיותכם להם תוכלו להשאיר פרטי קשר באופן ישיר. נציג המכללה יצור עמכם קשר, יספר על התכנית ועל שכר הלימוד וישמח לתאם מולכם פגישת ייעוץ, הכוונה ורישום. חשוב לציין – תכנית הלימודים נקראת לרוב מזכירה או מזכירות בכירות ולפיכך המאמר נכתב מכאן והלאה בלשון נקבה, עם זאת תחום לימודי זה פונה לשני המינים. 

מזכירה בכירה: תיאור התפקיד ותחומי אחריות

מזכירות בכירות הינן נשות מקצוע אדמיניסטרטיביות המקיימות אינטראקציה שוטפת מול הדרגים הניהוליים הבכירים ולפיכך מוטלת עליהן האחריות להוסיף ערך משמעותי ביותר לארגון המשלב ידע מקצועי ותיאורטי גם יחד.

העבודה ההדוקה מול הדרכים הניהוליים מעניקים למזכירות הבכירות סמכותיות רבה אך בו בזמן גם אחריות וחובות שאינן מנת חלקם של דרגים אדמיניסטרטיביים זוטרים יותר. התפקיד אמנם כולל תיאום וניהול יומנים ותפעול ותחזוקת המשרד, אך גם מעקב אחר הוצאות תקציבים, יצירת מצגות ותרשימים, קבלת וטיפול בתלונות, פיקוח על בעלי תפקידים זוטרים בתחום האדמיניסטרציה, תכנון והשתתפות בפגישות ניהוליות, כתיבת והתווית נהלים משרדיים ועוד.

התברגות בתחום מקצועי זה לרוב תצריך מן המזכירה ניסיון של מספר שנים בתפקידים אדמיניסטרטיביים וזאת כיוון שהוא מצריך יכולות בינאישיות ומנהליות גבוהות לאור האינטראקציה היומיומית עם דרגים בכירים הן מטעם הארגון עצמו והן מטעם דרגים בכירים מתוך חברות מקבילות המגיעים לפגישות עסקיות שונות.

כיצד בנוי קורס מזכירות בכירות?

קורס מזכירה בכירה מתפרש על גבי כ-16-20 מפגשים חד שבועיים ואורך כחמישה חודשים בממוצע. תכנית הלימודים איננה פונה לכל אחד ועל המועמדות להיות בעלות ניסיון של שנתיים לכל הפחות בתפקידי אדמיניסטרציה קודמים. 

התכנית משלבת בין לימודים תיאורטיים באשר לשיטות עבודה מתקדמות לבין לימודים מעשיים במגוון תחומי אחריות שונים בהם פוגשות המזכירות הבכירות באופן יומיומי דוגמת: ניהול צוותים, שימור לקוחות וטיפול בתלונות, כתיבה מנהלתית גבוהה, מבנה ארגוני של חברות גדולות, קורס יחסי ציבור ותדמיתנות כמו כן, ישנן תכניות לימוד המדגישות את לימוד תוכנות האופיס והאדמיניסטרציה השונות ומביאות עמן ערך מוסף באמצעות מגוון שיטות פעולה מתקדמות. התכנית איננה מלמדת את תוכנות האופיס מן היסוד.

התכנית כוללת תרגולים כיתתיים וסימולציות מעשיות לצורך הקניית ידע פרקטי החשוב לצורך השתלבות מקצועית בתפקידים בכירים.

לקריאה נוספת:

מעוניינת להיכנס לעולם האדמיניסטרציה? קבלי פרטים מלאים על קורס מזכירות וניהול משרד 
תמיד חלמת להשתלב בתחום הפיננסים? כל המידע על לימודי הנהלת חשבונות 1+2

נושאי לימוד

בין הנושאים הנלמדים במסגרת קורס מזכירות בכירות ניתן למנות את התחומים שלהלן:
מהות תפקיד המזכירות הבכירה
תקשורת בין אישית
ניהול צוותים
התווית מדיניות משרד ותקנות
שיווק ותדמיתנות
כתיבה מנהלתית
ניהול זמנים
ניהול יומנים
תעדוף פגישות
הליך קבלת החלטות
אנגלית עסקית
ניהול תקציבי משרד
דיני עבודה
מבנה חוזים
ניסוח הסכמים
שימוש בייפוי כוח
ארגון ותפעול אירועים
ועוד.

כלל נושאי הלימוד הנלמדים בקורס זוכים להתנסות מעשית במסגרת תכנית הלימודים בדמות תרגולים כיתתיים, מטלות בית ופרויקטים להגשה.

תנאי קבלה

כדי להתקבל לקורס מזכירה בכירה על המועמדות להיות בעלות 12 שנות לימוד (https://www.tostudy.co.il/findlimudim.aspx?id=12) ובעלות ניסיון תעסוקתי קודם בתפקידי ניהול משרד ואדמיניסטרציה של כשנתיים לכל הפחות.

על המועמדות לעבור ראיון קבלה אישי שלעתים עשוי לכלול בחינות פנימיות הבודקות את הניסיון התעסוקתי, המיומנויות לעבודה משרדית על תוכנות מחשב ייעודיות, רמת האנגלית ועוד.

קהל יעד

במסגרת קורס מזכירות בכירות ניתן למצוא הן בעלות תפקידים מנהליים המעוניינות להשתדרג ולהתברג במקצוע מאתגר וסמכותי יותר והן מזכירות ומנהלות משרד הנשלחות מטעם העבודה לצורך התמקצעות מעמיקה יותר להקניית ערך מוסף עבור המשרד עצמו.

אם בעלת יכולת מולטי טסקינג, יודעת לשמור על קור, בעלת יכולות בין אישיות וניהוליות גבוהות ומחפשת את הכלים המקצועיים שיזניקו אותך קדימה, הרי שתכנית לימודים זו תתאים לך במידה רבה.

מוסדות לימוד

בין המוסדות המעבירים לימודי מזכירות בכירה ניתן למנות את:

מכללת אינטלקט אקדמון – מכללה עם סניף בחיפה וסניף בקרית אתא. במכללה תוכלו למצוא מגוון תחומי לימוד מקצועיים שונים נוספים וביניהם קורסים בנושאי פיננסיים דוגמת הנהלת חשבונות, קורסים בנושאי  מחשבים דוגמת קורס ניהול רשתות וקורסי טכנאים דוגמת קורס טכנאי סלולר . לאינטלקט אקדמון ניסיון רב שנים בהכשרות מקצועיות.
המכללה למינהל – מציעה מגוון רחב של הכשרות מקצועיות כשאת הקורס למזכירות בכירה ניתן למצוא בשלוחת באר שבע, חיפה ותל אביב. מומלץ להתעדכן בכל עת בפריסה הארצית המוצעת לכל קורס וקורס שכן למכללה למינהל פריסה ארצית נרחבת עד לאילת.
מכללת אור יהודה – מכללה מקצועית המתהדרת בצוות מקצועי אקדמי מנוסה ותכניות הכשרה מקצועית השומרות על רמת הכשרה גבוהה ומותאמת לצורכי שוק העבודה. בין היתר ניתן למצוא קורסים דוגמת ניהול משרד, חינוך וטיפול לגיל הרך, מזכירות רפואית ועוד.
קבוצת מכללות פאר – מכללות מקצועיות הממוקמות בחולון ובראשון לציון ומציעות הכשרה מקצועית המותאמת לצורכי שוק העבודה. מלבד קורסים להכשרה מקצועית ניתן גם למצוא קורסים להקניית מיומנויות מחשב דוגמת קורסי אופיס וקורסים בהקלדה עיוורת – 2 כישורים המקנים יתרון מובהק למועמדים במגוון מקומות עבודה.

בסוף המאמר תוכלו למצוא את רשימת מוסדות הלימוד המלאה של אתר ToStudy. ניתן לסמן ולשלוח פרטים ישירות לאחד או יותר מבין המוסדות שברשימה כדי שנציגיהם יצרו עמכם קשר באופן ישיר.

משך הלימודים

תכנית הלימודים לרוב אורכת כחצי שנה, עם זאת לעתים ישנם מוסדות המציעים קורס בעל פריסה נוחה יותר המתארך עד לכדי 8 חודשים.
מומלץ לבדוק מול המוסד הרלוונטי עבורכם באופן פרטני באשר לקיום מתכונות לימודי בוקר וערב.

תעודות

בוגרות הקורס שיעמדו בכל דרישות המוסד הלימודי, יגישו את המטלות הנדרשות ויינכחו במרבית הקורס יקבלו תעודת מזכירה בכירה.

אפשרויות תעסוקה

באפשרות בוגרות הקורס להשתלב במגוון חברות, תאגידים, ארגונים ומוסדות הן במגזר הפרטי והעסקי והן במגזר הציבורי.

צריכים עזרה? בשביל זה אנחנו כאן!

פורטל ToStudy מקיף את עולם ההשכלה בהרחבה ומציע מידע על נושאי ומוסדות לימוד בתחום הקורסים וההכשרות המקצועיות, לימודי הנדסאים, תארים אקדמיים ולימודים בחו"ל.

לכל שאלה או התלבטות ניתן לפנות אלינו טלפונית או להשאיר פרטי קשר ונציג מטעם האתר ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי. במהלך השיחה נספר על תחומי הלימוד השונים, נעבור על מכללות ונוודא שמוסדות הלימוד הרלוונטיים ביותר יצרו עמכם קשר. 

מוסדות המלמדים קורס מזכירה בכירה

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על קורס מזכירה בכירה ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס מזכירה בכירה

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יוהמשך...

מטיילים בעולם עם אקספלורר

מטיילים בעולם עם אקספלורר

לאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג המשך...

קורס פעילות גופנית מותאמת

קורס פעילות גופנית מותאמת

במסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופהמשך...

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

להיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת התכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יותר. להלן חמישה טיפים שיעזרו לך בחיפוש אחר טיסות מותאמות לתקציב:... המשך

מטיילים בעולם עם אקספלורר

מטיילים בעולם עם אקספלוררלאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג האויר ביעדים השונים, האטרקציות שאסור לפספס ... המשך

קורס פעילות גופנית מותאמת

קורס פעילות גופנית מותאמתבמסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופנית מותאמת לעבור את ההכשרה המעשית שלהם במרכז הספורט הייחודי תחת הדרכתו של מרסלו טסל... המשך

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמהלהיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסקים בו כלים אופטימליים לביטוי האני העצמי.... המשך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú