סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מעוניינים בלימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה? במאמר הבא, תוכלו לקרוא רבות אודות הסיבות המרכזיות ללמה כדאי לעשות זאת!>
מגזין מדעי החברה Article Image

למה כדאי-תואר בפסיכולוגיה

מתלבטים האם כדאי ללמוד תואר בפסיכולוגיה? הכנסו לכתבה, בה תמצאו את כל הסיבות והיתרונות המרכזיים בלימודים ועבודה בתחום הפסיכולוגיה, ואולי תשתכנעו סופית שזו היא הקריירה המתאימה לכם ביותר!
  • |
  • |
  • 11:38
  • |
  • 2811 צפיות
פסיכולוגיה נחשבת לענף מתחום מדעי החברה. המילה מורכבת משני ביטויים מהשפה היוונית – הראשון הוא "פסיכה" שמשמעותו נפש, והשני הוא "לוגיה" שמשמעותו תורה. מטרותיה של הפסיכולוגיה כוללת הבנה ותיאור התנהגות הפרט בכדי לפקח ולשפר אותה. למה אתם צריכים ללמוד פסיכולוגיה? ניתן לענות על שאלה זו במספר רב של תשובות, אבל המרכזיות שבהן הן שפסיכולוגיה נוגעת בכל היבט של החיים, מי אתם עכשיו, מה תיהיו בעתיד, תקשורת עם משפחה וחברים – כל אלו דברים שהפסיכולוגיה יכולה לעזור לכם להבין בצורה יותר טובה ויעילה. חושבים מה היתרונות בלימודים ותעסוקה בתחום הפסיכולוגיה? לפניכם מספר סיבות מדוע אנחנו חושבים שכדאי לעשות זאת..

פסיכולוגיה תעזור לך להבין יותר טוב את עצמך
ראשית כל, לפני התרומה של לימודי הפסיכולוגיה לקריירה שלכם, תמצאו ותגלו שהתרומה הראשונית היא לכם. ככל שתלמדו יותר על אופן ההתפתחות, איך אישיות נוצרת, ואיך גורמים כמו חברתיות ותרבות משפיעים על ההתנהגות, אתם עלולים להגיע בעצמכם, להבנה עמוקה יותר של ההשפעות הרבות שהשפיעו על חייכם האישיים עצמם.

פסיכולוגיה תעזור לך להבין יותר טוב את האנשים מסביבך
סיבה זו, מתקשרת ישירות לסיבה הקודמת. בפעם הבאה שתראו את הקרובים אליכם מתנהגים בצורה מסוימת, אתם תוכלו להבין בצורה ברורה יותר את ההשפעות, והמוטיבציה שעומדת מאחורי הפעולות שהם מבצעים.

פסיכולוגיה עוסקת בניתוח לימודי ההתנהגות שלכם, של חבריכם ושל הסביבה בה אתם חיים!
פסיכולוגיה עוסקת בניתוח לימודי ההתנהגות שלכם, של חבריכם ושל הסביבה בה אתם חיים!


לרשימת מוסדות לימוד מובילים ללימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

לימודי פסיכולוגיה יעזרו לכם לרכוש קריירה ולא רק בתחום עצמו
ברור לכם שיש מספר קריירות בתחום הפסיכולוגיה שאותם בטוח תרצו לסקור, אבל לימוד התחום יכול לעזור לכם בהרבה מאוד מקצועות אחרים גם כן. לדוגמא, אם תרצו לעסוק בתפקידים כמו מנהל עסקים, הבנה של התנהגותם של האנשים תוכל לשפר את האיכויות והיכולות שלכם כמנהלים, ובתקשורת ביניכם לבין עובדיכם.

חשיבה ביקורתית
למידת תוכן פסיכולוגי רב, ואת השיטות שבהם משתמשים הפסיכולוגים, יעזרו לכם ללמוד כיצד להתמקד בחשיבה באופן ביקורתי. חשיבה ביקורתית נחשבת לחיונית ונדרשת בכדי להפוך לאדם משכיל. הקורסים שתלמדו במהלך התואר בפסיכולוגיה יפתחו לך את המיומנות לחשיבה ביקורתית שחשובה מאוד בעסקים ובמקצועות אחרים.

עבודה בפסיכולוגיה יכולה להיות כיפית, מתגמלת ומאתגרת
אם אתם אוהבים לפתור בעיות מעשיות או תיאורטיות, אז לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה בהחלט יוכלו להתאים לכם. הפסיכולוגים מתמקדים בעיקר בעזרה לאנשים בפתרון בעיות מורכבות ריגשיות, או בפיתוח פתרונות עבור בעיות בעולם האמיתי. אחרים, יבצעו מחקרים אודות הבנתו של המוח וההתנהגות האנושית. לא משנה למה מבין השניים אתם מתחברים יותר, תחום הפסיכולוגיה יציב אתגרים יחודיים עבורכם, שיכולים להיות מתגמלים מאוד.
 
לכתבות מומלצות נוספות
>>> תואר בפסיכולוגיה
>>> B.A בפסיכולוגיה
>>> סיבות ללמוד פסיכולוגיה
>>> תנאי קבלה לפסיכולוגיה

מוסדות המלמדים תואר ראשון בפסיכולוגיה

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על תואר ראשון בפסיכולוגיה ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים תואר ראשון בפסיכולוגיה

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

הודעות אחרונות בפורום פסיכולוגיה

מנהל/ת פורום:עופר אטלס

תפקיד:מנהל תוכן- פורטל הלימודים ToStudy

פורטל הלימודים TOSTUDY
עופר
עופר אטלס, עורך התוכן ומנהל פורטל הלימודים ToStudy. אשמח לענות על כל שאלה.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

ירוןירוןמה עושה פסיכולוג תעסוקתי?
ירון16:48 17-10-2013
הי למנהלי הפורום, רציתי לדעת מה בדיוק עושה פסיכולוג תעסוקתי?
הילה וולמןהילה וולמןפסיכולוג תעסוקתי
הילה וולמן16:52 17-10-2013
ירון שלום, פסיכולוג תעסוקתי, ראשית כל, חשוב לומר כי זו התמחות הנרכשת בתואר שני בלבד. לגבי תפקידי הפסיכולוג התעסוקתי- ראשית כל זהו אדם שיש לו הבנה עמוקה לקשר שבי אדם ועיסוקו, על כן ניתן להשתלב כיועצי תעסוקה במכונים שונים בתחום זה. בנוסף, לא אחת גם פסיכולוגים תעסוקתיים משתלבים מבכוני מיון או בחברות כנאשי כוח אדם שלרוב אחראים על ביצוע הראיונות למועמדים ומתן חוו"ד עליהם.

למה ללמוד מדעי ההתנהגות

למה ללמוד מדעי ההתנהגות

מתלבטים לגבי לימודי תואר ראשון במדעי ההתנהגות? ריכזנו עבורכם את 5 הסיבות המרכזיות ללמה כדאי לכם לבחור דווקא במסלול לימודים אקדמהמשך...

תואר ראשון בפסיכולוגיה

תואר ראשון בפסיכולוגיה

פסיכולוגיה, תחום מחקר וניתוח התנהגותו של האינדיבידואל, וכן התהליכים הפנימיים שחלים עליו. לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה נחשבים להמשך...

לימודי תואר בתקשורת

לימודי תואר בתקשורת

אנשי התקשורת הם חלק מהברנז´ה התרבותית ונמצאים בכל מקום – עיתונאים, שדרנים, מפרסמים ואנשי יח"צ. איך מגיעים לשם מי שלאהמשך...

לימודי יחב"ל – נעים להכיר

לימודי יחב"ל – נעים להכיר

חשבתם שמדינה היא גוף מורכב מבחינה פוליטית וארגונית? אז תחשבו כמה מורכבת המערכת הגלובלית של כלל המדינות, שמעליהן אין "מדינתהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú