סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
ארכיאולוגיה נחשב לתחום מעניין ומרתק שבעצם חוקר את מקור קיומנו! בואו לקרוא הכל על תואר ראשון בארכיאולוגיה בכתבה הבאה!>
מגזין מדעי החברה Article Image

תואר ראשון בארכיאולוגיה

הארכיאולוגים עוסקים בחקר וניתוח המוצא, ההתפתחות וההתנהגות של בני אדם. הם עושים זאת על ידי מחקר של תרבויות, שפות, שרידים ארכיtולוגים ועוד.. מעוניינים להשתלב בתחום זה בארץ? הכנסו לקרוא את כל הפרטים!
  • |
  • |
  • 12:46
  • |
  • 2436 צפיות
המילה ארכיאולוגיה מורכבת מ2 מילים שונות מתוך השפה היוונית. המילה הראשונה היא "ארכיוס" שמשמעותה – עתיק, והמילה השניה היא "לוגיה" שמשמעותה – תורה. תחום הארכיאולוגיה בעצם, חוקר את התרבות האנושית, על ידי מציאה, תיעוד וניתוח של מידע מהעבר, מידע שיכול לבוא לידי ביטוי בצורה חומרית או סביבתית. מטרתה של הארכיאולוגיה היא הסבר של עצם קיומו של התרבות והאקולוגיה של האנושות כולה, ובכך בעצם עוסק הארכיאולוג. מעוניינים לעסוק בתחום? בשביל זה תצטרכו לרכוש השכלה בארכיאולוגיה! כאן, באתר הלימודים ToStudy תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ על מסלול הלימודים לתואר ראשון בארכיאולוגיה. החל מהנושאים הנלמדים בתואר, תנאי הקבלה, המוסדות שמלמדים את התואר וכמובן, הכישורים והתכונות שמאפיינות את הארכיאולוג. לפרטים נוספים..

מה כוללת עבודתו השוטפת של הארכיאולוג?
במסגרת עבודתו, הארכיאולוג אחראי על מגוון תחומים ופעולות, שהמרכזיות שבהן כוללות: עריכת פרוייקטים מחקריים בכדי לענות על שאלות והשערות על ההתנהגות האנושית, האינטראקציה בין בני האדם, בין תרבויות שונות ובין הטבע והתרבות. פיתוח שיטות איסוף נתונים בהתאם לאיזור או פרוייקט מסויים. איסוף מידע מתצפיות, ראיונות ומסמכים. הקלטה וניהול רשומות על תצפיות מעשיות שבוצעו. ניתוח ודגימת נתונים, הכנת דוחות על ממצאים של המחקרים השונים ועוד..

הארכיאולוגיה חוקרת את התרבות והאנושות על ידי ממצאים חומריים וסביבתיים!
הארכיאולוגיה חוקרת את התרבות והאנושות על ידי ממצאים חומריים וסביבתיים!


לרשימת מוסדות ללימודי תואר ראשון בארכיאולוגיה באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

תכנית הלימודים
במסגרת לימודי ארכיאולוגיה באקדמיה, יתקלו הסטודנטים בשילוב של לימודים עיוניים יחד עם מעשיים בשטח. מהלך הלימודים כולל לימודים של נושאים כמו: גיאולוגיה, היסטוריה, אנתרופולוגיה, סוגי קרקעות, לימודים על אימפריות שונות כמו: הרומית, היוונית וכדומה.. לימודי ארץ ישראל ועוד.. משך הלימודים בדרך כלל נמשך כשלוש שנים אקדמיות שבסיומן תוענק לזכאים, תעודת תואר ראשון בארכיאולוגיה, וזאת מטעם המוסד בו בחרו הסטודנטים ללמוד.

תנאי קבלה
תנאי הקבלה משתנים ממוסד למשנהו. בדרך כלל, הדרישה היא של שילוב ציוני בגרות בממוצע של 85 ומעלה, יחד עם ציון פסיכומטרי בציון של 520 ומעלה.

כישורים ותכונות שחשוב שיהיו לכל ארכיאולוג עתידי
רוצים לדעת אם אתם מתאימים ללימודי ועבודה בתחום הארכיאולוגיה? הנה מספר תכונות שמאפיינות את הארכיאולוג: יכולות אנליטיות - ארכיאולוגים צריכים לשלוט בידע בשיטות מדעיות ונתונים, אשר איתן משתמשים לעתים קרובות במחקריהם.
מיומנויות של חשיבה ביקורתית - ארכיאולוגים חייבים להיות מסוגלים להסיק מסקנות מתצפיות, ניסויי מעבדה, ושיטות אחרות של מחקר.
כישורי תקשורת - ארכיאולוגים לעתים קרובות צריכים להציג את מחקריהם וממצאים לחבריהם העוסקים בתחום, ולקהל רחב.
מיומנויות חקירה - ארכיאולוגים חייבים לחפש ולחקור את כל העובדות הרלוונטיות למחקר שלהם. הם חייבים להיות מסוגלים לשלב מקורות מידע שונים כדי לנסות לפתור בעיות, ועל מנת לענות על שאלות מחקר.
 
לכתבות מומלצות נוספות
>>> לעשות תואר בארכיאולוגיה
>>> B.A בארכיאולוגיה
>>> אנתרופולוגיה וארכיאולוגיה
>>> סיבות ללמוד ארכיאולוגיה

מוסדות המלמדים תואר ראשון בארכיאולוגיה

קבל מידע על תואר ראשון בארכיאולוגיה ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים תואר ראשון בארכיאולוגיה

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

למה ללמוד מדעי ההתנהגות

למה ללמוד מדעי ההתנהגות

מתלבטים לגבי לימודי תואר ראשון במדעי ההתנהגות? ריכזנו עבורכם את 5 הסיבות המרכזיות ללמה כדאי לכם לבחור דווקא במסלול לימודים אקדמהמשך...

תואר ראשון בפסיכולוגיה

תואר ראשון בפסיכולוגיה

פסיכולוגיה, תחום מחקר וניתוח התנהגותו של האינדיבידואל, וכן התהליכים הפנימיים שחלים עליו. לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה נחשבים להמשך...

לימודי תואר בתקשורת

לימודי תואר בתקשורת

אנשי התקשורת הם חלק מהברנז´ה התרבותית ונמצאים בכל מקום – עיתונאים, שדרנים, מפרסמים ואנשי יח"צ. איך מגיעים לשם מי שלאהמשך...

לימודי יחב"ל – נעים להכיר

לימודי יחב"ל – נעים להכיר

חשבתם שמדינה היא גוף מורכב מבחינה פוליטית וארגונית? אז תחשבו כמה מורכבת המערכת הגלובלית של כלל המדינות, שמעליהן אין "מדינתהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú