סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מעוניינים בקריירה בה תוכלו לעזור לאנשים מאוכלוסיות חלשות? לימודי תואר ראשון בעבודה סוציאלית הם הדרך שלכם לעברה!>
מגזין מדעי החברה Article Image

תואר בעבודה סוציאלית

עובדים סוציאלים עוזרים לאנשים לפתור להתמודד עם בעיות בחיי היומיום שלהם. חלקם עוזר גם באבחון וטיפול בבעיות נפשיות, והתנהגויות ריגשיות. מעוניינים בתואר בעבודה סוציאלית? הכנסו לכתבה, לכל הפרטים!
  • |
  • |
  • 16:22
  • |
  • 2715 צפיות
עבודה סוציאלית מה היא? " משלח יד לשיפור תפקודם האישי והחברתי של הפרט, המשפחה והקהילה בדרך של טיפול, שיקום, ייעוץ והדרכה" – לפי הגדרתה בחוק. כל הפרמטרים של העזרה שמצויינים בציטוט, מתבססים כמובן על ערכים חברתיים מוסכמים. מקצוע העבודה הסוציאלית נשען על תפיסת עולם שמדגישה את החשיבות של הסביבה של הפרט (שזקוק לעזרה), ושמה דגש על הכוונה וסיוע גם לפרט וגם לסביבתו. הצורך בעובדים סוציאלים, התעורר במאה ה19, בשל העובדה שחלו שינוים מסיבים בתעסוקה, במשפחה ובחברה. שינויים שכללו נשים שנאלצו לעבוד בעבודות קשות מידי, ילדים שנאלצו לסייע בפרנסת המשפחה וקשישים שכבר לא היו בגיל העבודה ונזקקו לעזרה. מעוניינים בלימודים שכוללים עזרה וסיוע לאוכלוסיות החלשות בארץ? תואר בעבודה סוציאלית בהחלט יכול להתאים לכם! בהמשך הכתבה, תוכלו למצוא את כל הפרטים הרלוונטים על מסלול הלימודים. פרטים שכוללים: תנאי הקבלה לתואר, נושאי הלימוד, מוסדות שמלמדים את התואר והכישורים והתכונות ההכרחיות למועמדים. לפרטים נוספים..

מה כוללת עבודתם השוטפת של העובדים הסוציאלים?
במהלך עבודתם, העובדים הסוציאלים אחראים על מגוון רחב של משימות ופעולות שונות. בין הפעולות המרכזיות שהם יבצעו ניתן לכלול: זיהוי האנשים והאוכלוסיות שזקוקות לעזרה, הערכת צרכי הלקוחות, מתן עזרה ללקוחות להסתגלות לשינויים ואתגרים בחייהם כמו:מחלות, עוני וכדומה.. מעקב אחר הלקוחות – בכדי להבטיח שיפור במצבם, הערכת השירותים הניתנים בכדי להבטיח את יעילותם ועוד..

בתור עובדים סוציאלים תוכלו לעזור לשכבות חלשות באוכלוסיה, אך זכרו כי לא מן הנמנע שתתקלו במקרים לא קלים.
בתור עובדים סוציאלים תוכלו לעזור לשכבות חלשות באוכלוסיה, אך זכרו כי לא מן הנמנע שתתקלו במקרים לא קלים.


לרשימת מוסדות ללימודי תואר ראשון בעבודה סוציאלית באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

תכנית הלימודים
תכנית הלימודים ללימודי תואר ראשון בעבודה סוציאלית, כוללת בתוכה בעיקר קורסים ולימוד חומרים עיוניים כמו: פסיכולוגיה, סוציולוגיה וכדומה.. בנוסף, יהנו המשתתפים מהתנסות מעשית בתחום במהלך הלימודים עצמם, דבר שהוא די חדש יחסית במסלולי הלימודים בתחום זה. בין הנושאים הנלמדים בתואר ניתן למצוא: מבואות במדעי ההתנהגות, טיפול סוציאלי, מדעי החברה, עמותות וקרנות, אבטלה, קיפוח חברתי, זכויות אדם, אלימות במשפחה ועוד. משך הלימודים לתכנית , בדרך כלל עומדת על שלוש שנים אקדמיות, שבסיומן תוענק תעודת תואר ראשון בעבודה סוציאלית לזכאים מטעם המוסד הנבחר.

כישורים ותכונות שחשוב שיהיו לכל עובד סוציאלי עתידי
רוצים לדעת אם אתם מתאימים ללימודי ועבודה בתחום העבודה הסוציאלית? לפניכם מספר תכונות שמאפיינות את העובד הסוציאלי: כישורי תקשורת - לקוחות בדרך כלל, ידברו עם העובדים הסוציאליים על האתגרים בחייהם. כדי לסייע ביעילות, העובדים הסוציאליים חייבים להיות מסוגלים להקשיב ולהבין את הצרכים של הלקוחות שלהם.
אֶמפַּתִיָה - עובדים סוציאליים לעתים קרובות יעבדו עם אנשים שנמצאים במצבים מלחיצים וקשים. כדי לפתח קשרים חזקים, הם חייבים להיות בעלי חמלה ואמפתיה עבור לקוחותיהם.
יכולות ארגוניות - עובדים סוציאליים חייבים לדעת לעזור ולנהל מספר רב של לקוחות, ולעתים קרובות למלא את הניירת שלהם או לתעד את הטיפול שלהם.
כישורי פתרון בעיות - עובדים סוציאליים צריכים לפתח ולהציע פתרונות מעשיים, פרקטים וחדשניים לבעיות לקוחותיהם.

לכתבות מומלצות נוספות
>>> עבודה סוציאלית תנאי קבלה
>>> עבודה סוציאלית לתואר ראשון
>>> תפקידו של עו"ס
>>> עלייה בלומדים עו"ס

מוסדות המלמדים תואר ראשון בעבודה סוציאלית

קבל מידע על תואר ראשון בעבודה סוציאלית ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים תואר ראשון בעבודה סוציאלית

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

למה ללמוד מדעי ההתנהגות

למה ללמוד מדעי ההתנהגות

מתלבטים לגבי לימודי תואר ראשון במדעי ההתנהגות? ריכזנו עבורכם את 5 הסיבות המרכזיות ללמה כדאי לכם לבחור דווקא במסלול לימודים אקדמהמשך...

תואר ראשון בפסיכולוגיה

תואר ראשון בפסיכולוגיה

פסיכולוגיה, תחום מחקר וניתוח התנהגותו של האינדיבידואל, וכן התהליכים הפנימיים שחלים עליו. לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה נחשבים להמשך...

לימודי תואר בתקשורת

לימודי תואר בתקשורת

אנשי התקשורת הם חלק מהברנז´ה התרבותית ונמצאים בכל מקום – עיתונאים, שדרנים, מפרסמים ואנשי יח"צ. איך מגיעים לשם מי שלאהמשך...

לימודי יחב"ל – נעים להכיר

לימודי יחב"ל – נעים להכיר

חשבתם שמדינה היא גוף מורכב מבחינה פוליטית וארגונית? אז תחשבו כמה מורכבת המערכת הגלובלית של כלל המדינות, שמעליהן אין "מדינתהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú