סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מעוניינים בתואר אקדמי בעל נושאים מגוונים מאוד? תואר בסוציולוגיה בהחלט יוכל להתאים לכם! הכנסו לכתבה ותדעו את כל הפרטים!>
מגזין מדעי החברה Article Image

לימודי סוציולוגיה באקדמיה

סוציולוגיה עוסקת במחקר שמטרתו להבין לעומק את התנהלות והתנהגות היחסים החברתיים בין אדם למשנהו, או בקבוצות שונות בחברה. המחקר עוסק בנושאים כמו: כלכלה, תרבות ועוד. נשמע לכם מעניין? הכנסו לכתבה לפרטים!
  • |
  • |
  • 13:16
  • |
  • 2551 צפיות
המילה סוציולוגיה היא נגזרת משתי מילים שהן: "סוציאו", שמשמעותה חברה, ו"לוגיה" שמשמעותה תורה. המשמעות המלאה של הביטוי היא תורת החברה. כבר בעבר הרחוק סוציולוגיה אפיינה אופי התנהגויות חברתיות שונות וכך גם כיום. היא כוללת בתוכה מגוון של נושאים ומקרים שונים שקורים בחברה כמו: חקר התנהגויות קבוצות אוכלוסיה שונות, חקר שכבות אוכלוסיה שונות בכלל וכדומה.. הסוציולוגיה מתבססת בעצם על אמונה אחת והיא: שכל מעשיהם, פועליהם, הזדמנויותיהם של בני האדם מעוצבות ומונחות על ידי האלמנטים החברתיים שציינו קודם לכן, מה שגורם ללימודי תואר ראשון בסוציולוגיה לגעת במגוון עשיר של קורסים ונושאים. מעוניינים לשמוע עוד על התואר? כאן ב-ToStudy ריכזנו עבורכם את כל המידע הנחוץ על לימודי סוציולוגיה באקדמיה, החל ממסלולי הלימוד השונים, תנאי הקבלה וקהל היעד ועד למוסדות המקצועיים בהם ניתן ללמוד את התואר וכמובן אפשרויות התעסוקה אחריו. לפרטים נוספים..

פרטים חשובים על חקר וניתוח הסוציולוגיה
כל תחום שעוסק בניתוח התנהגויות נחשב למעניין מאוד, כך גם תחום הסוציולוגיה. הסוציולוגיה נוגעת לפרט, קבוצות שונות וגדולות באוכולוסיה ועד לקהילות ומדינות. הסוציולוגיה בבסיסה מונחת על העובדה שיש קשר והשפעה ישירה של החברה על האדם מבחינה התנהגותית ואישיותית. באופן יותר ממוקד, מדובר בפרספקטיבה שבה אנו מבינים את עצמנו ואת הקבוצות שאנו חיים בקרבן. כראוי למסלול לימודי שכזה, מספר הקורסים והנושאים שנלמדים הוא ענק, מה שגורם לנהירה של סטודנטים המבקשים ללמוד אותו. הסטודנטים הללו מבקשים לחקור תחומים דוגמת שוויון, מגדר, גזענות, פשיעה, הגירה, בריאות, מיניות, קשרי משפחה ועוד. הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, ובעצם זה מה שקורה בפועל הם: ביצוע מחקרים ופרויקטים, סקרים, תצפיות על נושאים חברתיים ועוד..

הסוציולוגיה חוקרת את הסוגיות השונות שגורמות לשינויים בחברה!
הסוציולוגיה חוקרת את הסוגיות השונות שגורמות לשינויים בחברה!


לרשימת מוסדות אקדמיים מובילים המציעים לימודי סוציולוגיה באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

תכנית הלימודים
תכנית הלימודים ללימודי סוציולוגיה באקדמיה יכולה להשתנות ממוסד למוסד בנוגע לכמות החומר הנלמד בכל קורס אך בדרך כלל הנושאים המרכזיים דומים מאוד. בין הנושאים הנלמדים בתואר ניתן למצוא נושאים מעולמות החברה, הפסיכולוגיה וכדומה.. הקורסים הנלמדים בדרך כלל כוללים: אנתרופולוגיה, מחקרים, פערים בחברה, לימודי פסיכולוגיה התפתחותית, תיאוריות בחקר הסוציולוגיה, מדעי ההתנהגות, קרימינולוגיה, תיאוריות קלאסיות בחקר החברה, קרימינולוגיה, כלכלה חברתית, סטטיסטיקה ועוד. משך הלימודים לתואר ראשון בסוציולוגיה בדרך כלל נמשך כ-3 שנים שבסופם תוענק תעודת תואר ראשון בסוציולוגיה לבוגרים שיעמדו במשימותיו מטעם המוסד הנבחר.

מוסדות מקצועיים שמלמדים תואר ראשון בסוציולוגיה באתר הלימודים ToStudy
מכללת רמת גן – הלימודים מתקיימים ברמת גן
המכללה האקדמית גליל מערבי – הלימודים מתקיימים בעכו
האוניברסיטה הפתוחה – הלימודים מתקיימים בתל אביב, חיפה, ירושלים, רעננה, נתניה, באר שבע, מודיעין, ראשון לציון ופתח תקווה

קהל יעד ותנאי קבלה
תנאי הקבלה משתנים ממוסד למוסד, רוב המוסדות דורשים ממוצע בגרות בציון 85 ומעלה יחד עם ציון פסיכומטרי שנע בין 550 ל-600. בחלק ממוסדות הלימוד מציעים שנת מכינה קדם אקדמית לאלו שלא עומדים בתנאים. תואר בסוציולוגיה מיועד לאנשים סקרנים המבקשים לחקור את נפש האדם מתוך נקודת המבט החברתית. 

אפשרויות תעסוקה
אפשרויות התעסוקה לבוגרי תואר בסוציולוגיה מגוונות מאוד בדיוק כמו נושאי הלימוד בתואר. בין התחומים בהם יוכלו לעסוק הבוגרים אפשר למצוא: כוח אדם, מרכזי הערכה, עמותות ועוד.. 

לכתבות מומלצות נוספות
>>> לעשות B.A בסוציולוגיה
>>> לימודי סוציולוגיה
>>> B.A בסוציולוגיה
>>> למה לעשות תואר בסוציולוגיה

מוסדות המלמדים תואר ראשון בסוציולוגיה

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על תואר ראשון בסוציולוגיה ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים תואר ראשון בסוציולוגיה

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

הודעות אחרונות בפורום פסיכולוגיה

מנהל/ת פורום:עופר אטלס

תפקיד:מנהל תוכן- פורטל הלימודים ToStudy

פורטל הלימודים TOSTUDY
עופר
עופר אטלס, עורך התוכן ומנהל פורטל הלימודים ToStudy. אשמח לענות על כל שאלה.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

ירוןירוןמה עושה פסיכולוג תעסוקתי?
ירון16:48 17-10-2013
הי למנהלי הפורום, רציתי לדעת מה בדיוק עושה פסיכולוג תעסוקתי?
הילה וולמןהילה וולמןפסיכולוג תעסוקתי
הילה וולמן16:52 17-10-2013
ירון שלום, פסיכולוג תעסוקתי, ראשית כל, חשוב לומר כי זו התמחות הנרכשת בתואר שני בלבד. לגבי תפקידי הפסיכולוג התעסוקתי- ראשית כל זהו אדם שיש לו הבנה עמוקה לקשר שבי אדם ועיסוקו, על כן ניתן להשתלב כיועצי תעסוקה במכונים שונים בתחום זה. בנוסף, לא אחת גם פסיכולוגים תעסוקתיים משתלבים מבכוני מיון או בחברות כנאשי כוח אדם שלרוב אחראים על ביצוע הראיונות למועמדים ומתן חוו"ד עליהם.

למה ללמוד מדעי ההתנהגות

למה ללמוד מדעי ההתנהגות

מתלבטים לגבי לימודי תואר ראשון במדעי ההתנהגות? ריכזנו עבורכם את 5 הסיבות המרכזיות ללמה כדאי לכם לבחור דווקא במסלול לימודים אקדמהמשך...

תואר ראשון בפסיכולוגיה

תואר ראשון בפסיכולוגיה

פסיכולוגיה, תחום מחקר וניתוח התנהגותו של האינדיבידואל, וכן התהליכים הפנימיים שחלים עליו. לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה נחשבים להמשך...

לימודי תואר בתקשורת

לימודי תואר בתקשורת

אנשי התקשורת הם חלק מהברנז´ה התרבותית ונמצאים בכל מקום – עיתונאים, שדרנים, מפרסמים ואנשי יח"צ. איך מגיעים לשם מי שלאהמשך...

לימודי יחב"ל – נעים להכיר

לימודי יחב"ל – נעים להכיר

חשבתם שמדינה היא גוף מורכב מבחינה פוליטית וארגונית? אז תחשבו כמה מורכבת המערכת הגלובלית של כלל המדינות, שמעליהן אין "מדינתהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú