סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
הפקת אירועים הינו מקצוע דינמי, מרתק ומלא יצירה שתפקידו להפוך כל אירוע להפקה ייחודית. נשמע מעניין? כנסו ותדעו עוד!>
מגזין עיצוב, אדריכלות Article Image

הסמכת מפיקי אירועים

המסלול ללימודי קורס מפיקי אירועים שם לעצמו למטרה לצייד ולהקנות למשתתפיו את סך הכישורים המעשיים והתיאורטיים הנדרשים בכדי להשתלב בתעשיית הפנאי והבידור. רוצים להשתלב בתעשייה דינמית ומתגמלת?
  • |
  • |
  • 16:49
  • |
  • 2352 צפיות
אירועי חברה, בר מצוות, השקות אופנה, כנסי עובדים ועוד – כל האירועים הללו, שאנו מגיעים אליהם, הם תוצר של ניהול ומעורבות מעמיקה בכלל תהליך התכנון של האירוע החל משלב הקונספט הראשוני ועד לביצועים בפועל של מפיק האירועים. מקצוע הפקת האירועים זוכה בשנים האחרונות לדרישה הולכת וגוברת כאשר תרבות הפנאי והבידור של ישראל החלה לחוות התפתחות מרשימה למדי. כיום באפשרות בוגרי קורס הפקת אירועים להשתלב במגוון חברות המספקות שירותי תכנון והפקה, באולמות אירועים או לחילופין לעבוד כמפיקים עצמאיים ללקוחות פרטיים. רוצים לדעת יותר? כאן באתר הלימודים ToStudy, אספנו עבורכם את כל המידע החל מתנאי קבלה, תיאור עבודתו של המפיק, תכנית הלימודים ועד אפשרויות תעסוקה.

מה נדרש בשביל להיות מפיק אירועים?
מפיקי אירועים חייבים להיות בעלי הבנה טובה של כל היבט באירוע החל מתכנון הקוסנפט הראשוני ועד התיאום בין הספקים השונים וליווי האירוע בפועל, כל אלו נועדו להבטיח שהאירוע יעבור באופן הטוב ביותר וישאיר רושם על האורחים. אז מה נדרש בכדי להיות מפיק אירועים טוב? ישנן לא מעט איכויות אליהן נדרשים המפיקים ביניהן: יכולת לניהול צוותים שהיא תנאי חובה כמו גם יחסי אנוש מעולים. אך מפיק האירועים הוא גם שילוב מעניין בין היכולת לניהול פרויקטים ועמידה בריבוי משימות לבין ראיית עולם יצירתית שתאפשר את הקמתו של אירוע נוצץ, כזה שישאיר חותם על האורחים.

מושגי יסוד בעיצוב אירועים, יצירת קונספט ייחודי הם רק חלק מהנושאים בקורס!
מושגי יסוד בעיצוב אירועים, יצירת קונספט ייחודי הם רק חלק מהנושאים בקורס!


לרשימת מוסדות מובילים המציעים לימודי הפקת אירועים באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

הצצה קטנה על יום עבודתם של מפיקי האירועים 
מפיקי אירועים אחראים על תכנון ותיאום כלל הפעילויות של האירוע מטעם לקוחותיהם. את התהליך מתחיל המפיק בישיבות ראשוניות מול הלקוח לתיאום ציפיות וסיפוק הצעת מחיר תוך הבנת לוח הזמנים והתקציב עבור האירוע. אחרי שמתגבש הקונספט הראשוני, פועל מפיק האירועים לאתר את המקום המתאים ביותר לאירוע ויוצר קשר עם מגוון רחב של ספקים החל מקייטרינג ועד סאונד, תאורה, רשת מלצרים ועוד. את התיאום בין המשימות השונות ועוד תוכלו ללמוד במסגרת קורס הפקת אירועים.

נושאי תכנית הלימודים
בין הנושאים הנלמדים במסגרת קורס הפקת אירועים ניתן למנות: גיבוש חשיבה יצירתית, פתרונות תיאורה, יצירת קשר עם ספקים, אסטרטגיה להקמת אירועים, ניהול תקציבים, תקנות בטיחות וביטחון, טכניקות בשיווק, אסטרטגיית יחסי ציבור. 

משך הקורס
היקפו של קורס הפקת אירועים משתנה בין המוסדות ונע בין 200 ל-250 שעות בממוצע.

תנאי קבלה
על מועמדים המבקשים להירשם למסלול ללימודי קורס הפקת אירועים להיות בעלי 12 שנות לימוד ולעבור ראיון קבלה אישי מול נציגי המוסד.

אפשרויות תעסוקה
לעומדים בהצלחה בכל חובותיהם הלימודיות האפשרות להשתלב במגוון חברות הספקות שירותים בתחום הפקת האירועים, אולמות לכנסים ואירועים או לעבוד כמפיקים עצמאיים. 

לכתבות מומלצות נוספות
>>> לימודי קורס עיצוב אירועים
>>> הכל על לימודי הפקת אירועים
>>> הסמכת מפיקי אירועים
>>> הכשרת מפיקי אירועים
 

מוסדות המלמדים קורס הפקת אירועים

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על קורס הפקת אירועים ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס הפקת אירועים

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

האם יש דרישה לעיצוב גרפי?

האם יש דרישה לעיצוב גרפי?

אנו חיים בעידן דיגיטלי, מהיר וויזואלי. בימינו המסר הוא הכל, וכמה שיותר מהר נקלוט אותו - כך טוב יותר. שכן כל פרסום, שלט חוצות, מהמשך...

ללמוד לעצב גרפיקה

ללמוד לעצב גרפיקה

חולמים על מקצוע יצירתי, מאתגר ומתגמל במיוחד? בכתבה זו ריכזנו עבורכם מידע מורחב אודות קורסי העיצוב הגרפי המאפשרים גם לכם להשתלב המשך...

לימודי הדרכת אומנות

לימודי הדרכת אומנות

אתם אנשי יצירה ואומנות שרוצים להפוך את הפאשן הזה למקצוע של ממש? האופציה של הדרכת אומנות כנראה נועדה במיוחד עבורכם! בכתבה זו תמצהמשך...

תקשורת חזותית ללא תואר

תקשורת חזותית ללא תואר

לימודי תקשורת חזותית הפכו לתחום לימוד מהמבוקשים בישראל. ניתן ללמוד את התחום גם במסגרת תואר ראשון וגם במסגרת לימודי תעודה בלבד. המשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú