סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
בואו ללמוד עוד תכונה מבית הענקית אדובי, תוכנת לייטרום לעיבוד ותיקון תמונות. רוצים לדעת עוד? הכנסו עכשיו לכתבה!>
מגזין צילום ועריכה Article Image

לימודי תוכנת LightRoom

תכונת לייטרום היא התוכנה היעילה והאולטימטיבית ביותר לצלמים, ומאפשרת מגוון עצום של אפשרויות תיקון ועריכה של תמונות. בדיוק מה שחיפשתם? הכנסו לכתבה וקראו את כל הפרטים אודות קורס תוכנת לייטרום!
  • |
  • |
  • 10:10
  • |
  • 2311 צפיות
תוכנת הלייטרום מבית החברה הענקית אדובי (יוצרת פוטושופ ועוד..), היא תכונה שתפקידה עיבוד ותיקון תמונות והיא משווקת עבור מערכות ההפעלה של מיקרוסופט ושל אפל. התוכנה מאפשרת לצפות, לארגן ולתקן מספר רב של תמונות דיגטליות. במסגרת התוכנה אפשר לעשות מגוון פעולות שתוכנת הפוטושופ גם עושה. כאן באתר הלימודים ToStudy ריכזנו עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת על קורס תוכנת לייטרום, החל ממסלולי הלימוד, תנאי הקבלה קהל היעד ועד למוסדות המלמדים את הקורס ואפשרויות תעסוקה. לפרטים..

אופציות פופולריות בתוכנת לייטרום
בתוכנת לייטרום ישנו מודל שנקרא ספריה, ותפקידו לארגן ביעילות את התמונות בתוכנה, ליצור קולקציות תמונות, מיון התמונות לפי מה שהמשתמש יקבע מראש ועוד..  האופציה הפופולרית והמהותית בעצם בתוכנה לייטרום היא תיקון ועריכה של תמונות, הגדלת חדות, הסרת עיניים אדומות ועוד..  כמו כן אופציות נוספות אותן אפשר לכלול הן מיון תמונות לפי מקומן הגיאוגרפי, יצירת אלבומים, יצירת מצגות, הדפסת תמונות באיכות גבוהה ויצירת גלריות אינטרנטיות.

להחזיר תמונה לחיים בעזרת מגוון הכלים שהתוכנה מציעה!
להחזיר תמונה לחיים בעזרת מגוון הכלים שהתוכנה מציעה!


לרשימת מוסדות מובילים ללימודי צילום המציעים קורס LightRoom באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

תכנית הלימודים
הלימודים בקורס לתוכנת לייטרום משלבים לימודים עיוניים ובעיקר מעשיים על התוכנה עצמה להכרה מקיפה של שלל האופציות שהיא מציעה. בין תכני הלימוד ניתן למצוא נושאים כמו: ייבוא וייצוא תמונות, ריטוש, הבאה לדפוס, ממשק התוכנה, המרות לשחור לבן, פרופילי צילום שונים, תיקוני חשיפה, הכנס להדפסה ואינטרנט, תיקוני צבע, ניהול קטלוגים ועוד.. משך הקורס משתנה ממוסד למוסד ובדרך כלל נע בין 10 ל40 שעות תלוי ברמת הקורס. בסוף הקורס תוענק תעודת גמר לכל העומדים בדרישותיו מטעם המוסד בהם למדו.

מוסדות מקצועיים המלמדים תוכנת לייטרום באתר הלימודים ToStudy
בית הספר לצילום – גליץ – הלימודים מתקיימים ברמת גן, חיפה וירושלים
המכללה לצילום ועיצוב תמונה  - מנטור – הלימודים מתקיימים ברמת גן

קהל היעד ותנאי קבלה
קורס לייטרום מיועד לצלמים ברמות השונות שמבקשים ללמוד את אחת מתוכנת המדיה המתקדמת בתחום הדיגיטלי כיום. דבר שיגרום לשיפור האיכות ויעילות עבודתם. בנוסף הקורס פונה גם למי שמחבב צילום ועריכת וידאו ורוצה להכיר את התחום לעומק יותר. תנאי הקבלה משתנים ממוסד למוסד אך בדרך כלל כוללים היכרות קודמת עם יישומי מחשב ורמה בסיסית בשפה האנגלית.

אפשרויות תעסוקה
תעודת הגמר שמתקבלת בסיום קורס לייטרום מקנה למשתתפיו את האפשרות לעסוק באופן עצמאי בתחום עריכה ויצירת אלבומי תמונות. כמו כן צלמים אשר עוברים את הקורס יכולים לשפר בצורה משמעותית את התוצרים שלהם. כמו כן יוכלו הבוגרים לעבוד לא רק באופן עצמאי אלא להשתלב בחברות שמתעסקות בעיבוד וצילום תמונות.

לכתבות מומלצות נוספות
>>> סיבות ללמוד קורס לייטרום
>>> לימודי לייטרום
>>> מה זה לייטרום?
>>> ללמוד את תוכנת לייטרום

מוסדות המלמדים קורס Lightroom

קבל מידע על קורס Lightroom ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס Lightroom

    גליץ - בית ספר לצילום
    הלימודים מתקיימים ברמת גן, חיפה וירושלים

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

לימודי צילום מזון וקולינריה

לימודי צילום מזון וקולינריה

מכורים למגזינים כדוגמת "דרך האוכל", "בופה" ו"על השולחן", בהם האוכל נראה כמו יצירת אמנות אמיתית? רהמשך...

תמונה אחת - אלף מילים

תמונה אחת - אלף מילים

בעידן שבו פלטפורמת האינסטגרם והויזואליות תופסים תאוצה בקצב מסחרר, רבים חושבים להפוך את תחביב הצילום שלהם למקצוע של ממש. אז איך המשך...

לימודי עריכת וידאו

לימודי עריכת וידאו

וידאו בא לידי ביטוי באינספור מקומות, סרטים, פרסומות, טלויזיה, אינטרנט. כמובן, שסרטוני הוידאו שאתם רואים הם מוצר מוגמר לאחר עריכהמשך...

לימודי קורס צילום

לימודי קורס צילום

אם לצלם זה אחד מהתחביבים הכי אהובים שלכם, אז כדאי לכם להפוך זאת למקצוע! במסגרת הקורס לצילום תלמדו מספר מיומנויות שיקנו לכם ידע המשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú