Sunvision- בית ספר סאנויז´ן

 

בית ספר בוטיק אימון לניווט התודעה

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

Sunvision- בית ספר סאנויז´ן

המשך המלצה של איציק גבאי בתחום הזוגיות שיפרתי את
איציק גבאי - המלצה 2

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בגבעתיים
גבעתיים

מפת הגעה

סניף ראשי
גולומוב 15, גבעתיים
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס מאמנים - השלם



מבנה הלימודים

קורס זה מאגד בתוכו את שלושת השלבים הנלמדים ברצף. שלב א`= הידע,  שלב ב`= הידיעה  ושלב ג`= התודעה הקורס נלמד באופן אינטנסיבי וממוקד ללא הפסקה בין השלבים. קורס מרתק במיוחד מלא אתגרים ותובנות.

השיטה משלבת ומיישמת טכניקות בריאותיות, רוחניות ועסקיות מהעולם העתיק והעכשווי, טכניקות כגון איורוודה, קבלה, בודהיזם, אונטולוגיה, אושו, coaching, תכנון ערכי, הקשבה יחסים, התמדה , עבודה עם התת מודע, שיווק ערכי, בנק תודעת השפע ועוד...

לחיות את הניווט העצמי משמעותו להיות במצב בו אנו חיים את חיינו כאומנות נדירה, ניווט עצמי לאורך זמן בשיטת ב.ר.כ.ה
בריאות - רוחניות - כסף - הכשרה לשפע

 ניווט עצמי מאפשר לחיות את החיים בעוצמה, באהבה ולהתחבר לעולם מתוך שפע . מה שמונע מרובנו את החיים בעוצמה הם מחסומים ומעצורים המנהלים את חיינו מבלי שנהיה מודעים לכך. גילוים ויצירת מודעות מאפשרת את החופש לחוות את החיים בעוצמה. מניסיוננו 60 שבועות של לימוד והתנסות בשיטה הוא הזמן האופטימלי להפקת תוצאות אמיתיות- הגשמה משמעותית של שלושה שלבים חשובים. 
 

נמחיש את השלבים והשוני ביניהם ברכישת יכולת כגון רכיבה על אופניים:

שלב הידע– הסבירו לנו ואנחנו יודעים אילו פעולות יש לבצע כדי להצליח לרכב – לדווש ולשמור על שיווי משקל. בשלב זה זהו ידע תיאורטי שנוצר במוחנו בלבד.

שלב הידיעה– בשלב זה אנו מתרגלים את הפעולות הללו ולומדים לרכב, אנו מצליחים לרכב, אולם עדיין מוחנו עסוק בביצוע הפעולות עקב חוסר המיומנות שלנו ברכיבה בשלב זה.

שלב התודעה – בשלב זה, התרגול עמוק ומוטמע עד כדי כך שהופך לטבע שני. אנחנו מצליחים לרכב מבלי לחשוב על כך .
 
 
  ידע 
 הכוח המניע של כל אחד מאיתנו מבוסס על אוצר ידע אותו אנו מגדילים ומשפרים כל הזמן. אוצר הידע שלנו ודפוסי החשיבה איתם גדלנו הם אלה המאפשרים לנו ליצור ולהגשים מטרות בחיינו. אצל רובנו אוצר הידע מכיל בתוכו  גם מחסומים ומעצורים. במרבית המקרים אנו חיים את המחסומים והמעצורים באופן טבעי ומקבלים אותם כדבר נתון. מעטים מאתנו מעזים לקרוא תגר על מחסומים אלו. הידע שנקבל בקורס יאפשר לנו להתחיל להבחין במעצורים ובדפוסי החשיבה שמעכבים אותנו. בדרך כלל מידע זה חדש עבורנו אם כי מידי פעם חשנו בו. בשלב זה הידע הוא תאורטי בלבד, איננו מבינים כיצד ניתן להטמיעו בחיינו, כמו הרצאות רבות ששמענו בעבר ולא יישמנו.

ידיעה
הידיעה נרכשת בתרגול ובהתנסות. התנסות משמעותה לעשות את הדרך להכיר את המקומות בהם אני נופל, לקום מהם מחוזק בדרך להתנסות הבאה. שלב זה קשה וחשוב מכיוון שאנו נאלצים לחשוב באופן שונה מהחשיבה האוטומטית לה אנו רגילים שנים. עיקר הקושי בשלב זה הוא להתרגל לכך שיש לנו את החופש לבחור בין דפוסי החשיבה הקיימים או לבחור באחרים שלא מוכרים, במיוחד לבחור באפשרויות החדשות שנפתחו עבורנו. לכל אחד יש את המקומות היחודיים שלו בהם עליו ליפול הלכה למעשה, לנתח את הסיבות התודעתיות בגללן נפל, לבחור דפוסי חשיבה והרגלים חדשים ולצאת איתם לפעולה מחודשת. 
 
תודעה 
הרגלים ודפוסי חשיבה חדשים נטמעים אט אט עד שמתגבשת תודעה חדשה עוצמתית יותר המותאמת לצרכי המנווט. בדרך ליצירת הרגלים חדשים אנו לומדים ומתנסים בתקשורת חדשה עם התודעה, תקשורת המאפשרת לתודעה להישמע לנו ולוותר על סינון והדחיה של הדברים החשובים לנו. אנו בדרך להטמיע את הכלים והגישות למציאות חיינו.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.