Sunvision- בית ספר סאנויז´ן

 

בית ספר בוטיק אימון לניווט התודעה

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

Sunvision- בית ספר סאנויז´ן

המשך המלצה של איציק גבאי בתחום הזוגיות שיפרתי את
איציק גבאי - המלצה 2

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בגבעתיים
גבעתיים

מפת הגעה

סניף ראשי
גולומוב 15, גבעתיים
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המלצות על Sunvision- בית ספר סאנויז´ן

תחום לימודים: קורס מאמנים וסדנאות מראות ותגלית.

  

שנת לימודים: 2014

תאריך השארת המלצה: 05/02/2014

המשך המלצה של איציק גבאי
בתחום הזוגיות שיפרתי את מערכת היחסים עם אישתי וגם עם הבנות שלי והחזרתי לעצמי את מקום האבא במשפחה. יצרתי לי שיטה להשיג מטרות קטנות לטווח קצר וארוך עם הכלים המיוחדים והקלים להפעלה שקיבלתי במהלך לימודי. אני ממשיך להשתתף בקורסים ובסדנאות ומעצים את ההתפתחות האישית שלי עד היום . נוסף לכל גם יצאתי עם תעודת מאמן מוסמך- שמקנה לי מקצוע נוסף לחיים. ממליץ בחום- שלא תגידו שלא אמרתי לכם.

תחום לימודים: קורס מאמנים וסדנאות מראות ותגלית.

  

שנת לימודים: 2011

תאריך השארת המלצה: 05/03/2014

עברתי תהליכים במקומות שונים שגרמו לי לשנות דפוסי חשיבה - אך לא עשיתי תירגול ונשארתי עם תיאוריה בלבד. כשהיגעתי לבית הספר לאימון מצאתי אווירה משפחתית ואוהדת של כל צוות המאמנים ובראשם איילת שלום- שעזרו לי בכל תחומי החיים: בתחום הבריאות הצלחתי לשקם כאבים של שנים בגב התחתון - ושם גיליתי את הקשר בין הכסף והפרנסה לכאבי הגב. בתחום הפרנסה - קיבלתי כלים חדשים להתמודד עם תיקשורת עם לקוחות - וזה נתן לי יציבות כלכלית .

תחום לימודים: אימון

  

שנת לימודים: 2014

תאריך השארת המלצה: 05/02/2014

ממליצה בחום על סאנויז'ן!! נרשמתי ללימודים בציפייה לקבל משהו מסויים וכל פעם אני מופתעת מחדש כמה אני מקבלת מעבר!!!! השיעורים מרתקים ועוברים אימון קצרצר בכל שיעור. איילת בעלת המקום אשה מדהימה ונותנת את כל כולה. האנשים איכותיים ואינטיליגנטים ויש חשיבה על כל הפרטים
הקטנים. לא עובר שבוע שלא נופלים לי בו אסימונים. נרשמתי למקצוע ועל הדרך הרווחתי תהליך אישי מדהים!.

תחום לימודים: אימון וסדנאות מדהימות

  

שנת לימודים: 2010

תאריך השארת המלצה: 14/11/2013

ממליצה בחום בית ספר משנה חיים לומדים באווירה נעימה תומכת בהירה הודות לצוות המאמנים ובעיקר לאיילת וירדנה

תחום לימודים: קורס מאמנים לניווט התודעה

  

שנת לימודים: 2013

תאריך השארת המלצה: 26/10/2013

הימים חולפים ואחרי שנתיים אני מגיעה לסדנא שנייה ואחרי שנתיים נוספות לסדנא שלישית ומשהבנתי כי חבל לבזבז את הזמן ומוטב כי אצטרף ללימודים ואהפוך, ברבות הימים, למאמן מיומן.הגעתי, נרשמתי ונשארתי לתקופה ארוכה של אימונים, מדיטציות ועוד תגליות על עצמי ועל הסביבה.
על חיבור לתודעה ומגנוטים רבי עוצמה.אם הגעת עד לכאן – סימן שאתה כבר מוכן! ממליצה בחום ובאהבה.

תחום לימודים: קורס אימון למאמנים לניווט התודעה

  

שנת לימודים: 2013

תאריך השארת המלצה: 21/10/2013

אני לומדת מדי שבוע בקורס מאמנים לניווט התודעה בסאנויזן. ברצוני לציין שללא לימודים אלו ,וללא התמיכה והאימונים האישיים שהם חלק בלתי נפרד מהקורס וכן שיחות הועידה מדי שבוע הנערכות בין הלומדים הייתי מתקשה מאוד לעבור את השנה האחרונה הזו. אין לי ספק שללא העזרה הרבה שקיבלתי בשינוי גישה שלי לחיים דרך הלימודים בסאנויזן הייתי עוברת תקופה זו בסערות קשות ומי יודע אם לא היו נשארות בי צלקות קשות. לכן אני ממליצה בחום רב לאנשים שחשוב להם לשפר,ולתת משמעות לחייהם שיפהכו אפ

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.