Sunvision- בית ספר סאנויז´ן

 

בית ספר בוטיק אימון לניווט התודעה

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

Sunvision- בית ספר סאנויז´ן

המשך המלצה של איציק גבאי בתחום הזוגיות שיפרתי את
איציק גבאי - המלצה 2

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בגבעתיים
גבעתיים

מפת הגעה

סניף ראשי
גולומוב 15, גבעתיים
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

 מי אנחנו  
חברת  SunVision נוסדה בשנת 2005 ע'י קבוצת מאמנים שהתלכדו סביב רעיון משותף, במטרה להביא אור לחיים ולעסקים בסביבתם.

SunVision הוא בית ספר לאימון רוחני לחיים ולעסקים המשלב במסגרתו מרכז רוחני ליזמות עסקית. מאמני SunVisionכפופים ומחויבים לכללים,לסטנדרטים ולקוד האתי של ICF-הפדרציה העולמית למצוינות באימון.

בקצב החיים המערבי, ההיבט הרוחני סורס כמעט לחלוטין מההתנהלות היומיומית שלנו. כולנו רצים אחרי הסיפוק למימוש הנאות מידיות, כמו כסף, סטטוס, כוח, והרבה אגו. מאמני SunVision יעניקו לכם אנשי עסקים, הורים ולחפצים בשינוי, את הכלים המעשיים שיסייעו לכם למצוא את הדרך למימוש הצלחות. הניווט והאימון הוא למעשה הנאה ויציבות בחיים ובעסקים. יציבותכם

הינה ערך עליון עבורנו. המאמנים /המנווטים שלנו עוברים הכשרה יסודית ומקיפה- על ידינו בהכשרתנו ובשיטתנו הייחודית.

הקבוצות קטנות ובהן ניתן לכל אחד ואחת לרכוש את כליי הניווט לשימוש קבוע  כארגז כלים לחיים.כל אלו בנוסף לליווי, הוראה והנחיה צמודים , עושים את ההבדל המהותי בין האימונים שלנו לאחרים. אנחנו מאמינים כי אתם האתגר שלנו. אנחנו המאמנים והמנווטים מאתגרים את עצמנו מידי יום ומתחייבים לעשות כל מאמץ כדי לאפשר לכם להגשים את מה מטרתיכם.  מכם נדרשת  רק מוטיבציה התמדה והתמסרות ... את השאר נביא אנחנו. 
 
החזון...

SunVision  חרטה על דגלה להכשיר מנווטים אמינים, נינוחים, יציבים ובטוחים בעסקים ובחיים.  מנווטים שיאהבו את ההווה, מכיוון שטוב להם שם... 3 מנווטים אשר יאהבו את סביבת העסק, הקריירה ,העולם,  ישמרו עליהם ויעריכו אותם. 3 מנווטים שיעבירו את אהבת החיים שלהם לאחרים. 3 מנווטים שירצו ללמוד ,להתקדם ושידעו,  ...להרוויח כסף...ליהנות מבריאות...לנשום את הטבע ובעיקר ידעו להכיל את השפע אותו הם מזמינים.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.