סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מערכות קירור ומיזוג אוויר נוכחות כיום כמעט בכל היבט יצרני, ועל כן משפיעות על חיינו. הדבר מביא לכך שקיים ביקוש גבוה להנדסאי קירור ומיזוג אוויר. לימודי הנדסה בתחום זה יאפשרו להשתלב בתחום בעל מגוון אפשרויות ואף בתחומים נוספים המשיקים לו.>
מגזין Article Image

הנדסת קירור ומיזוג אוויר

מערכות קירור ומיזוג אוויר נוכחות כיום כמעט בכל היבט יצרני, ועל כן משפיעות על חיינו. הדבר מביא לכך שקיים ביקוש גבוה להנדסאי קירור ומיזוג אוויר. לימודי הנדסה בתחום זה יאפשרו להשתלב בתחום בעל מגוון אפשרויות ואף בתחומים נוספים המשיקים לו.
  • |
  • |
  • 12:52
  • |
  • 2411 צפיות

כיום, אין מבנה מודרני שאין בו מיזוג אוויר או מערכות קירור - בתים פרטיים, מוסדות, ארגונים, משרדים, מפעלים, כלי רכב ועוד. כמו כן, גם בתחום אחסון וההובלה של המזונות ושל מטענים שיש לשמר על הטמפרטורה הנמוכה שלהם, הנדסת קירור ומיזוג אוויר, הינה חלק בלתי נפרד מהליך הייצור והשימור הנעשה בתעשיות אלו. על כן, הביקוש להנדסאי קירור ומיזוג אוויר הינו גבוה ביותר, כאשר ניתן אף לעסוק בתחום כעצמאים, לאחר לימודי תואר המכשירים באופן מקצועי לשם כך.

הנדסאי קירור צריכים להבין בנושאים כמו ידיעה בחשמל, אלקטרוניקה תעשייתית, פיקוד ובקרה, הידראוליקה, תרמודינאמיקה, תורת הקירור ומיזוג האוויר, אנגלית טכנית ותוכנות מחשב.
הנדסאי קירור צריכים להבין בנושאים כמו ידיעה בחשמל, אלקטרוניקה תעשייתית, פיקוד ובקרה, הידראוליקה, תרמודינאמיקה, תורת הקירור ומיזוג האוויר, אנגלית טכנית ותוכנות מחשב.

ביקוש גבוה להנדסאי קירור ומיזוג אוויר
הביקוש להנדסת קירור ומיזוג אוויר גבוה, שכן, תחום זה מתפתח כל הזמן, ועל מנת להתמודד עם המערכות שלו, יש לשכור את שירותיהם של אלו המסוגלים להתמודד עם פרויקטים מורכבים, להם ידיעה בחשמל, אלקטרוניקה תעשייתית, פיקוד ובקרה, הידראוליקה, תרמודינאמיקה, תורת הקירור ומיזוג האוויר, אנגלית טכנית, תוכנות מחשב בהן יש לעשות שימוש ועוד.

תנאי קבלה
הנדסאי קירור ומיזוג אוויר, הינם לימודים הנלמדים במספר לא רב של מכללות. תנאי הקבלה לתואר בהנדסת קירור ומיזוג אוויר, פחות נוקשים מתנאים הקבלה לתואר ראשון בהנדסה על מקצועותיה. לרוב, לימודים מסוג זה דורשים במעמד הקבלה תעודת בגרות מלאה, כאשר ניתן אף לעשות קודם לכן מכינה אקדמית, קדם אוניברסיטאית או קדם הנדסית.

דיפלומה
בוגרי לימודי הנדסאי קירור ומיזוג אוויר, מסיימים את לימודיהם עם תעודה מטעם המכללה המלמדת, ואף עם תעודה מטעם המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע, ההופכת אותם רשימת להנדסאים וטכנאים, כאשר הם יכולים להירשם בעזרתה אף בפנקס הטכנאים וההנדסאים.  בנוסף, יקבלו הבוגרים תעודת חשמלאי, ולאחר מספר שנות וותק, יוכלו לקבל אף רישיון חשמלאי.

סיום הלימודים – התפתחות בתחום ואופציות תעסוקתיות
בתום הלימודים של הנדסת קירור ומיזוג אוויר, יכולים הבוגרים להשתלב ולעבוד בתחום הייצור והתחזוקה של מערכות קירור ומיזוג אוויר, תפעלן, בהקמה של מערכות, להיות קבלני מערכות קירור ומיזוג אוויר, להשתלב במערכי השיווק וההפצה של חברות המתעסקות במערכות קירור, להיות עצמאיים בתחום, ואף לעבוד כחשמלאים. כמו כן, הם יכולים להמשיך ללימודי בתחומים משיקים וללמוד תואר בהנדסת מכונות, או תואר בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה, ואף לקבל לא מעט פטורים במהלך לימודים אלו, מקורסים שכבר למדו במסגרת לימודי ההנדסאי אותם סיימו.


מוסדות המלמדים לימודי הנדסאי קירור

קבל מידע על לימודי הנדסאי קירור ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים לימודי הנדסאי קירור

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

הודעות אחרונות בפורום הנדסאים

ליאת

ליאת מאור, מנהלת הפורום היא בת 37 ומזה עשור מנהלת את מחלקת הייעוץ וההרשמה ב"קריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה" בת"א.


אורלי
אורלי שוורץ, מנהלת הפורום היא בת 32 ומזה שנתיים מנהלת מכירות במחלקת הייעוץ וההרשמה ב"קריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה" בת"א.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

רועירועיתנאי קבלה להנדסאי חשמל.
רועי03:08 04-02-2017
שלום רב,

בני סיים את לימודי יב' עם 7 יחידות בגרות בחשמל:
1. מערכות חשמל 3 יחידות לימוד.
2. פיקוד ובקרה 3 יחידות לימוד.
3. פיזיקה 1 יחידת לימוד.

בנוסף סיים בהצלחה בחינות בגרות במקצועות:
1. מתמטיקה 3 יחידות לימוד.
2. אנגלית 3 יחידות לימוד.
3. לשון 1 יחידת לימוד.

האם הוא יכול להתקבל ללימודי הנדסאי חשמל של מה"ט ?

תודה,
רועי
יוני81יוני81המלצה לקורס תלת מימד
יוני8109:56 08-06-2016
האם מישהו יכול להמליץ על קורס טוב?
תודה מראש לעונים. :)
עדיעדיטכנולוג רפואי- הסבה
עדי21:55 11-09-2014
סיימתי את לימודיי כטכנולוגית מכשור רפואי
רציתי לדעת אם יש תארים/קורסים או כל דבר אחר שאפשר לעשות הסבה?

תוכנת לוגיק-פרו

תוכנת לוגיק-פרו

החל משנת 2002 בה חברת אפל קנתה את חברת Emagic – המפתחת המקורית של תוכנת לוג´יק פרו, החלו לייצר גרסאות לתוכנה זו שמיועדות אך ורהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú