קורס שירות לקוחות, לימודי שירות לקוחות, קורסי שירות לקוחות
סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים

ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס שירות לקוחות
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס שירות לקוחות

אנו שמחים להציג לכם רשימת מוסדות הלימוד בהם תוכלו לעבור קורס שירות לקוחות מקצועי. בחרו מבין כל קורסי שירות הלקוחות ברשימה שלפניכם את הקורס הכי מתאים עבורכם, צרו קשר באתר עם כל המוסדות שמציעים את הקורס המדובר וצפו לשיחת טלפון עם הצעת מחיר אטרקטיבית ללימודי שירות לקוחות במוסד הנבחר.

קבל מידע על קורס שירות לקוחות ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
סמן את מוסדות הלימוד
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס שירות לקוחות

מטרת קורס שירות הלקוחות היא להעניק למשתתפים בסיס רחב, ידע וכלים מעשיים לתפקיד נציג שירות לקוחות. הקורס מכשיר נציגי שירות המסוגלים ליצור נאמנות אצל הלקוח בכל סוג עסק, לבנות בסיס לקוחות נאמנים על ידי יצירת סביבה שבה הלקוח יכול לתת אמון. הקורס מכין את המשתתפים להיות אנשי שירות לקוחות מקצועיים שבידיהם הכלים להיות אחראים על שירות לקוחות בארגון.
 
מה הוא תפקיד נציג שירות לקוחות?
נציג שירות לקוחות מספק מענה ללקוחות – בטלפון או באינטרנט – ומטפל בפנייתם, או מעביר אותה לגורמים הרלוונטיים. שירות הלקוחות הוא למעשה המתווך בין הלקוח לחברה המספקת שירותים. ישנם נציגים העונים לשיחות המתקבלות מלקוחות שיש לשמר, וכמו כן קיימים נציגי שירות פרונטליים (לדוגמא בסניפי מכירה ושירות של חברות סלולאריות) בהן נעשה השירות פנים מול פנים. בהמשך, ניתן להתקדם לתפקיד ראש צוות או ראש מחלקה בחברה.

מה כוללים לימודי שירות לקוחות?
לימודי שירות לקוחות מקיפים מגוון תחומים מעולם העסקים והשירות, ביניהם: הלקוח – התנהגות מכוונת לקוח/צרכנית, עקרונות וטכניקות במתן שירות, הבנת הארגון, המבנה הארגוני, שינויים בארגונים, עקרונות ניהול והנעת עובדים, עבודת צוות -ניהול ופיתוח צוות, הדרכת עובדים, פתרון בעיות, ניהול קונפליקטים וניהול מו"מ, שיפור ביצועים, דיווח עסקי, יסודות של כלכלת שוק והבנת המגמות בשוק העבודה בישראל, כלכלת שירותים, הכנה לעולם העבודה ומסוגלות תעסוקתית ועוד. בנוסף, כולל הקורס התנסות מודרכת בתחום שירות הלקוחות וכן הגשת תוכנית "שיפור מתן שירות" בארגון שהכירו בהתנסות המודרכת. בסיום הקורס מקבלים התלמידים תעודת סיום מהמוסד הלימודי.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס שירות לקוחות

  • ללמוד שירות לקוחות
    ללמוד שירות לקוחות
    כיום אין חברה שלא שם דגש עיקרי על תחום השירות לקוחות. אחת הדרכים להצלחת עסק נמצאת בשירות הלקוחות שמהווה את הפנים של הארגון או חברה. עבודה מקצועית ואיכותית יכולה לתרום רבות לכל ארגון....המשך
  • ג´ון ברייס תקיים כנס שרות
    ג´ון ברייס תקיים כנס שרות
    כמעט כל ארגון היום, מחזיק בידיו מוקד של שירות לקוחות. אולם מוקדים אלו, ככל שהם חשובים, מהווים בעיה בלתי נגרמת לארגון בשל רמת התחלופה הגבוהה בהם של נציגי שירות. בכנס יוצגו הבעיות העכשוויות ...המשך
  • קורס שירות לקוחות
    קורס שירות לקוחות
    מפה לאוזן נחשבת לשיטה הטובה ביותר אף בימינו על מנת להפיץ מידע, כאשר זה כולל גם הפצה של מבצעים, סחורה, מוצרים וכיוצא בזה. על מנת ששיטת הפה לאוזן תצליח, יש צורך בלקוחות אשר יהיו מוכנים לעשות זאת...המשך
  • לימודי שירות לקוחות
    לימודי שירות לקוחות
    לימודים של שירות לקוחות מתאים לאנשים אשר מעוניינים להתקדם בתפקיד ניהולי ולקדם את העסק שהם מייצגים בצורה אפקטיבית ומקצועיות. רענון מערכת שירות הלקוחות בעסק מכל תחומי השירותים ...המשך
  • איך מכינים מצגת עסקית?
    איך מכינים מצגת עסקית?
    לא פעם אנשי עסקים נדרשים להכין מצגת עסקית כחלק מעבודתם השוטפת היומיומית. הכנת המצגת היא עבודה שיכולה להידרש ממנהל בכיר ומעובד זוטר כאחד. אופן הצגת המצגת, הפרזנטציה, העיצוב והתוכן יכולים...המשך
  • החשיבות של שירות לקוחות
    החשיבות של שירות לקוחות
    אחד מהתחומים החשובים ביותר כיום עבור כל עסק מסחרי המעוניין להרוויח ולהתפתח לקהל רחב של אנשים, הוא תחום שירות הלקוחות. אין כמעט חברה מסחרית אחת שלא משקיעה בתחום שירות הלקוחות שלה על מנת ...המשך
  • קורס ILS
    קורס ILS
    בעקבות ההתפתחות וההתקדמות הטכנולוגית המשמעותית ברבות השנים, אשר השפיעה במידה ניכרת על כלל התעשיות השונות הקשורות הן לתעשייה הביטחונית והצבאית והן למשק האזרחי, ישנה עלייה חדה ומתמדת במורכבות המער...המשך
  • קורס ניהול מוקד טלפוני
    קורס ניהול מוקד טלפוני
    מוקד טלפוני הוא מקום מלא התרחשות ופעילות מדי יום ואין בו רגע דל. בכל רגע נתון עלולה לצוץ בעיה שנציגי המוקד הטלפוני אמורים לפתור אותה, וכשאלו נתקלים בקשיים או בנהלים מסוימים שאינם מכירים ולא יודעים כיצ...המשך
  • קורס שירות איכותי
    קורס שירות איכותי
    היום העולם העסקי בארץ ובעולם מלא בחברות מתחרות מקבילות בכל דבר: טלפונים וסלולר, מכשירי אלקטרוניקה, מוצרי כתיבה, שוק האשראי ועוד. כשמעמידים מוצרים זהים יחסית האחד לשני – העסק חייב למצוא את הערך המוסף...המשך
  • קורס מכירה טלפונית
    קורס מכירה טלפונית
    אחד המאפיינים הבולטים של עולם העסקים בעידן הנוכחי הוא אלמנט התחרות. ישנם חברות רבות בכל תחום אשר מתחרות על קהל הצרכנים הישראלי. מדובר בתחרות מבורכת אשר מאפיינת את כל השווקים החופשיים בעולם,...המשך
  • קורס הדרכת שירות
    קורס הדרכת שירות
    לכל עובד שירות כושר עבודה משלו. הוא אמור לשרת את האחר ולפתור בעיות. כושר העבודה הזה תלוי בגורמים רבים, אולם ללא קשר לגורמים אלו ישנו צורך ברענון קבוע של נותני השירות כדי שנותן השירות יישאר במלוא הכושר...המשך
  • קורס פיתוח קשרי לקוחות
    קורס פיתוח קשרי לקוחות
    תחום קשרי לקוחות (Customer Relationship Management – CRM) הפך לנתח גדול ביותר בתחום השיווק של חברות רבות, כשלעתים מרכז כובד השקעתה של חברה עבר מהמוצר אל תחום זה. כיום המגמה ...המשך
  • ייעול שירותים בארגון
    ייעול שירותים בארגון
    רמת השירות ללקוח היא פעמים רבות האלמנט החשוב ביותר עבור ארגון או עסק כלשהו שמהווה בסיס לחזרה ולשביעות רצון של הלקוחות השונים. שירות לקוחות יעיל מחייב זמני תגובה מהירים ונגישות למידע רלוונטי שיעזור ...המשך
  • קורס חווית לקוח
    קורס חווית לקוח
    בפני ארגונים גדולים כקטנים ניצב אתגר של מציאת דרכים יצירתיות חדשות להעמקת הקשר והמחויבות של הלקוח אל הארגון, הגדלת נתח הפעילות מול הארגון והנאמנות שלו. יצירת חווית הלקוח היא אשר מייצגת את האתגר ...המשך
  • מי הוא נציג תמיכה?
    מי הוא נציג תמיכה?
    נציג תמיכה הוא מקצוע מאוד פופולארי בקרב הקהל הצעיר ועל כן בחירת לימודים טובה. בעקבות לימודים אלו ניתן להתקדם הלאה בתחום המחשוב והתמיכה. נציג תמיכה אחראי לתת סיוע טכני למשתמשים במוצר או ...המשך
  • שירות ומכירה קמעונאי
    שירות ומכירה קמעונאי
    ל.מ. עולם של כוח אדם" היא חברה שעוסקת בגיוס עובדים לרשתות האופנה המובילות בארץ. החברה מאוד ענפה ונותנת את ברחבי הארץ לי קופר שירותיה בכ25 סניפים שונים בישראל. לאחרונה, בעקבות הפיטורים של עובדי רשת ...המשך
  • קורס נטוורקינג
    קורס נטוורקינג
    כלי הנטוורקינג משמש אותנו לצורך יצירת קשרים וללמוד כיצד לנצל ולהפעיל את אותם קשרים כדבר שבשגרה. כלי הנטוורקינג הוא כלי גלובלי שמאפשר לנו ליצור קשרים מקצועיים חובקי עולם להטמיע ולנצל הזדמנויות...המשך
  • קורס באיכות השירות
    קורס באיכות השירות
    על עולם הצרכנות, ועל הלקוח בפרט אפשר לכתוב כרכים עבי כרס, שכן כל עולם הצרכנות מתבסס כמובן על הלקוח, ובלעדיו לא יוכל להתקיים. מגמת העל כמובן היא למכור, כמה שיותר, אך עם זאת בשנים האחרונות התווספו ...המשך
  • קורס לניהול שירות לקוחות
    קורס לניהול שירות לקוחות
    אנחנו חיים בעולם תחרותי ומרפקני, כשעולם העסקים ידוע בעיקר בתחרותיות ובהישגיות שלו, וכמו בטבע, רק החזק שורד. בנוסף לכל המודעות הצרכנית של הלקוחות הולכת ומתחדדת, וכדי לרכך את לבו של הלקוח צריך לל...המשך
  • קורס ניהול מועדון לקוחות
    קורס ניהול מועדון לקוחות
    הצרכן הישראלי לא פראייר, ורגע שהוא נעשה מנוי למועדון לקוחות הוא מצפה לקבל תגמול על הצטרפותו למועדון, להנחות ולהצעות אטרקטיביות. ניהול מועדון לקוחות הוא לא משחק ילדים, בעיקר בישראל ועל מנת לשמור על ...המשך
  • קורס ניהול מוסך צבעות רכב
    קורס ניהול מוסך צבעות רכב
    מעבר לשאלה של טעם וריח (אין מה להתווכח) כולם תמימי דעים באשר למראהו של רכב חבוט שצבעו מתקלף או דהוי, ומסכימים שזה לא מראה מרנין עיניים. בעולם כמו שלנו גם כלי רכב צריכים להיות סקסיים, אסתטיים ואטרקטיבים...המשך
  • קורס מערכות ייצור ושירות
    קורס מערכות ייצור ושירות
    התשתית לכל עבודה יעילה מובנית על תכנון, ניהול ופיתוח. בכדי שארגון יתפקד ואפילו יתקדם, נדרשים מהמנהלים ידע רב וכלים נכונים, הכלים המרכזיים שעליהם מתבסס המנהל הינם הצבת מטרות, שיטות ומתודות באבחון ...המשך
  • קורס ניהול לקוחות בהייטק
    קורס ניהול לקוחות בהייטק
    אין זה סוד שכולם מתחרים על לבו של הלקוח, ושעולם העסקים הוא עולם אפל ותחרותי, שהיעד המרכזי שלו הוא הצלחה ורווחים. בורות בהתנהלות מול לקוח גובה מחיר יקר, עוצרת את תנופת הזינוק ופוגמת בהצבת ...המשך
  • קורס ייעוץ באולמות תצוגה
    קורס ייעוץ באולמות תצוגה
    בין כל הרכבים המבריקים והריח המתוק של מכוניות חדשות ירק יצאו מהתנור נמצאים יועצי השירות, מטרתם היא לכוון את הקונה הפוטנציאלי לבצע רכישה. כדי לעשות זאת על היועצים להכיר את שיטות המכירה הנפוצות באולמות ...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

קראתי ואני מאשר את תקנון האתר

חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
הגדרות נגישות