המרכז להשתלמויות רופין

 

מרבית הקורסים בשיתוף ובפיקוח משרדי הממשלה

logo
הלימודים מתקיימים בעמק חפר - בין חדרה לנתניה
עמק חפר

מפת הגעה

קמפוס רופין
המרכז האקדמי רופין
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס סאונד ותאורה



מבנה הלימודים

עולם הסאונד ההגברה והתאורה מציע חיבור ייחודי בין יצירה אומנותית לטכנולוגיה מתקדמת. כיום, ההגברה והתאורה מהווים חלק משמעותי ובלתי נפרד מתהליך יצירת המוזיקה – הם אלו שיוצרים את המעטפת המחברת בין המוזיקה והאמן המבצע, והופכת אותה ליצירה השלמה שהקהל שומע ורואה בסופו של דבר.

הדגש בבית הספר שלנו הוא על התנסות מעשית עם ציוד חדיש ומתקדם על מנת להכשיר את בוגרי המסלולים שלנו לעבודה מעשית בשטח. במהלך הלימודים יכירו הסטודנטים את כל מערכות ההגברה והתאורה המתקדמות הקיימות בשוק, תוך התנסות פעילה ומקיפה ורכישת מיומנויות מקצועיות בהפעלתן.

לשם כך הוקמה סדנה ייחודית בארץ ובה מיטב הטכנולוגיה אשר מאפשרת לסטודנטים לגעת במערכות ולרכוש ידע וניסיון מעשי. הלמידה נעשית בקבוצות קטנות ובגישה חווייתית ואינטראקטיבית, המעניקה יחס אישי קשוב וליווי צמוד לכל תלמיד.

למה כדאי ללמוד אצלנו?
• דגש על לימודים מעשיים במעבדה ייחודית ובאולפני הקלטות מובילים בארץ
• מרצים מהשורה הראשונה עם ניסיון רב בשוק
• למידה חווייתית בקבוצות לימוד קטנות
• יחס אישי קשוב וליווי צמוד לכל סטודנט
• ייחודי בארץ - קורס משולב ללימודי סאונד ותאורה
• קורסי ערב וקורסי יום


תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה

הלימודים במסלול מעניקים לבוגרים הסמכה כטכנאי הגברה ותאורה – מקצוע מבוקש ודינמי, המשלב ביטוי ויצירה אמנותית אישית, עם ידע טכנולוגי מעשי ובו מגוון אפשרויות תעסוקה.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.