logo
הלימודים מתקיימים ברמת ישי
רמת ישי

מפת הגעה

המרכז ללימודי הייטק
רמת ישי, חורש האלונים 10
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס פיתוח #C



מבנה הלימודים

קורס בשפת C# מקנה לך את הכניסה לאחד התחומים המבוקשים והמתגמלים ביותר בשוק ההייטק היום. מסלול לימודים ייחודי זה, כולל תכנית לימודים מקיפה וסטאז' מעשי בחברת הייטק, הבלעדי למרכז ללימודי הייטק – High-tech place. במהלך הסטאז' תעבדו לצד מתכנתים בכירים בחברת הייטק, ותכינו פרויקט להצגה בראיון העבודה.

תאריך פתיחה: 5/6/2017

כיום הביקוש למתכנתי NET המצויים בשפת התכנות C# גדול מתמיד, והתגמול רק עולה. בחרו עכשיו במסלול הנכון להתברגות מוצלחת במקצוע מרתק, בו הביקוש רב מההיצע, והאפשרויות הנפתחות בפניכם עצומות. אנו במרכז ללימודי הייטק גאים להציג את הקורס שיקנה לכם את כל היסודות החשובים לתכנות בשפת C# בפלטפורמת NET.
בקורס C# של המרכז ללימודי הייטק תקבלו הכשרה מקצועית במכלול התכנים הנדרשים בשוק הטכנולוגי של היום. אלו כוללים, בין היתר, פיתוח אפליקציות וסנכרונן לרשתות החברתיות, התאמה ל Mobile, Google Apps ועוד. תכניות הלימוד מותאמות לגרסה החדשה של מייקרוסופט (ASP.NET Core), ולכל הפלטפורמות המתקדמות, על פי הביקוש העדכני ביותר בתחום כיום. אנו מכשירים אתכם לפתח אפליקציות מבוססות אינטרנט, תוך התאמה לכל סביבה כמו : Mac, Windows, Linux ועוד, ולכל שפה מבוקשת, כדוגמת Angular JS. היבטים אלו הם רק חלק ממה שהופך את ההכשרה הניתנת בקורס למקיפה באופן שעונה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ארכיטקטורה ותכנות. עוד כולל הקורס ארכיטקטורות מהפכניות, שיאפשרו לכם לפתח אפליקציות לאנדרואיד ולאייפון, בהתבסס על קוד C#, ואת כל התכנים החדשניים ביותר, על פי הדרישות העדכניות של התעשייה.

אנו לא רק מכשירים אתכם בכל תכני הליבה המבוקשים והחדשניים כיום בתחום, אלא גם מעניקים לכם את ההזדמנות להתנסות בסטאז' מעשי בחברת הייטק, לצד מתכנתים בכירים. בתום הסטאז', יהיה בידכם פרויקט מקצועי לכל דבר, המוכן להצגה בראיון העבודה, ויקנה לכם יתרון משמעותי. זאת, תחת הדרכתם של המומחים הבכירים בתחום, אשר מאחוריהם ניסיון מעשי נרחב ביישום והוראת נושאי הלימוד המרכזיים והמבוקשים ביותר בתעשיית ההייטק בארץ ובעולם.


תנאי קבלה

ראיון אישי ואנגלית

משך הלימודים

416 שעות אקדמיות, 12 חודשים, מתוכם 128 שעות סטאז'.
הלימודים מתקיימים בימי ראשון ושלישי בין 17:00-20:00


תעודה / הסמכה

תעודת גמר בפיתוח תוכנה

התמחות

סטאז' מעשי בחברת הייטק, הבלעדי למרכז ללימודי הייטק. במהלך הסטאז' תעבדו לצד מתכנתים בכירים בחברת הייטק, ותכינו פרויקט להצגה בראיון העבודה.

הסטאז' נתקיים בשעות העבודה ימים א-ה 8:00-17:00. הסטאז' יתקיים החל מהחודש ה 6 ללימודים פעם בשבוע במקום יום בשבוע של לימודים


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.