מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המרכז האקדמי רופין?

השאר פרטים ונציג המרכז האקדמי רופין יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בעמק חפר
עמק חפר

מפת הגעה

קמפוס רופין
המרכז האקדמי רופין
המשך...
קמפוס מכמורת
קמפוס מכמורת, המרכז האקדמי רופין
המשך...
strip

תואר ראשון בסיעוד



מבנה הלימודים

האחות חברה בצוות הרפואי ותפקידיה רבים. חלקם אוטונומיים וחלקם דורשים תיאום עם גורמים אחרים בצוות הרב-מקצועי. מקצוע האחות דורש ידע רב, כישורי חשיבה, תכנון, קבלת החלטות ופתרון בעיות. אחיות ואחים הם בעלי ידע מקיף ביו-פסיכו-סוציאלי ולפיכך ניחנים בראייה כלל-מערכתית והוליסטית בבואם לטפל בחולה. הם פועלים בתחומים רבים ומגוונים כגון מניעת מחלות, הבראה, מניעת סיבוכים ושיקום. הטיפול עונה על צרכיו הפיזיים של המטופל וגם על צרכיו הנפשיים והרוחניים.

תכנית הלימודים כוללת הכנה לבחינת הסיעוד הממשלתית לצורך קבלת התואר המקצועי אחות מוסמכת / אח מוסמך (R.N. – Registered Nurse) מטעם מנהל הסיעוד במשרד הבריאות.

מקום הלימודים:

הלימודים העיוניים, ובכללם התרגול במעבדת הסימולציה, מתקיימים בקמפוס המרכז האקדמי רופין. הלימודים הקליניים המעשיים מתקיימים במרכזים הרפואיים הלל יפה, מאיר, לניאדו ואיכילוב ובמרכזי בריאות נוספים, במחלקות אשפוז ובקהילה.

הגידול המתמיד באוכלוסיית ישראל ותוחלת החיים העולה כל העת מחייבים את הגדלתו המתמדת של כוח האדם העוסק בתחום הסיעוד ואת הרחבתן של המסגרות האקדמיות להכשרה מקצועית במערך הרפואה הלאומי. עם ההתקדמות המהירה והמורכבות הטכנולוגית בדרכי הטיפול ובשיטות הטיפול הרפואי, תפקידי האחיות האקדמאיות ותחומי אחריותן הורחבו במידה ניכרת בשנים האחרונות.

על התכנית:

חזון המחלקה הוא להכשיר דור חדש של אנשי מקצוע בעלי גישה ערכית, מודעות סביבתית ומעורבות חברתית, שיראו בסיעוד אתגר, ייעוד ומקצוע שהוא גם דרך חיים. מלבד הכשרתם כאנשי סיעוד מיומנים רוכשים בוגרי התכנית גם יכולות ניהוליות ורגישות לערכי האדם והקהילה.

מטרות התכנית:

• להקנות ידע, מיומנויות וכלי חשיבה אקדמיים מקצועיים הנדרשים בסביבות מורכבות ודינמיות במערך הבריאות על כל גורמיו: בתי חולים, מרכזים רפואיים וקהילתיים, מרפאות, קופות חולים ועוד.
• להכשיר אחיות ואחים בעלי ראייה רחבה וידע רב-תחומי במדעי החיים, ברפואה, במדעי ההתנהגות, במדעי החברה ובניהול.
• לפתח בקרב הסטודנטים יכולת קבלת החלטות ברמה הקלינית והניהולית.

• להכשיר אנשי סיעוד הפועלים מתוך קוד אתי ברור ולצייד אותם בערכים וברגישויות לצורכי הפרט והקהילה.

• להקנות מיומנויות הדרושות לחוקרים ולמחנכים בתחום הסיעוד.

• להכין את הבוגרים ללימודי המשך ולהתמחות בתחומי סיעוד ספציפיים.


תנאי קבלה



משך הלימודים

4 שנות לימוד עיוניים וקליניים. הלימודים נמשכים לאורך כל שעות היום, לפי הפירוט הבא:

שנה א' – ארבעה ימי לימוד עיוניים בשבוע + לימודי אנגלית ועברית ביום נוסף.
שנים ב' ו-ג' – שני ימי לימוד עיוניים בשבוע + שלושה ימי התנסות קלינית.
שנה ד' – לימודים עיוניים והתנסות קלינית לפי הנדרש.
ייתכנו התנסויות במהלך החופשות, לרבות חופשת הקיץ.


תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.