מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המרכז האקדמי רופין?

השאר פרטים ונציג המרכז האקדמי רופין יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בעמק חפר
עמק חפר

מפת הגעה

קמפוס רופין
המרכז האקדמי רופין
המשך...
קמפוס מכמורת
קמפוס מכמורת, המרכז האקדמי רופין
המשך...
strip

תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול



מבנה הלימודים

הנדסת תעשייה וניהול נועדה לשפר את ביצועי הארגון באמצעות פיתוח, שיפור, תפעול וניהול של תהליכי העבודה המתבצעים בו. בבסיסה של הנדסה זו עומדת ראייה מערכתית של היבטים עסקיים, אנליטיים, יצרניים, מחשוביים ואנושיים המהווים את התשתית הניהולית של הארגון.
אפשרויות התעסוקה הזמינות לבוגרי התחום מגוונות ביותר, והבוגרים יכולים לעסוק הן בתעשיות מתקדמות והן בתעשיות מסורתיות ולהיות פורצי דרך בתפקידים משני מציאות בארגונים חדשניים הפועלים בקדמת הטכנולוגיה.
מהנדסי תעשייה וניהול מבוקשים בהייטק, בתעשיות הביטחוניות, בתעשיית הקלינטק ובתעשייה הרפואית ויכולים להיות שותפים להמצאות ולפיתוח מוצרים משמעותיים ביותר.

מיתרונות המסלול:

למעלה מ-95% מבוגרי המחלקה משתלבים בשוק העבודה תוך פרק זמן של עד 3 חודשים לאחר תום לימודיהם.

אשכולות התמחות לבחירה:

ניהול ותפעול מערכות שירות וייצור, הנדסת מערכות מידע ויזמות עסקית וחדשנות טכנולוגית

מטרות התכנית:

להקנות לבוגרים את תשתית הידע האקדמי הנדרש על מנת לייצר פתרונות חדשניים לקשת צרכים ואתגרים העומדים בפני חברות וארגונים במשק, באופן שיאפשר להם להתמודד לא רק עם בעיות ההווה אלא גם עם דרישות בעולם מתפתח.
להכשיר מהנדסי תעשייה וניהול המיומנים בשימוש בכלים מגוונים, בעלי יתרון בשוק התעסוקה, שיוכלו להשתלב בתפקידים ניהוליים בחברות המובילות במשק.
להקנות לסטודנטים בסיס איתן להמשך לימודים לתארים מתקדמים בתחומי הנדסת תעשייה וניהול.
לספק חוויית לימודים מעשירה וחיובית לסטודנטים ולשמור על סביבת לימודים נעימה המבוססת על שיתוף פעולה ותמיכה הדדית הן בקרב הסטודנטים והן בינם ובין סגל ההוראה.


תנאי קבלה



משך הלימודים

לימודי בוקר – 4 שנים אקדמיות, 8 סמסטרים, לימודי יום 3–5 ימים בשבוע.
לימודי ערב – 4 שנים קלנדריות, 12 סמסטרים רצופים (ובכללם תקופות הקיץ), שני ערבים בשבוע בשעות 16:00–22:00 ובוקר יום שישי בשעות 8:00–14:00.
המעוניינים יוכלו לפרוס את הלימודים על פני תקופה ארוכה יותר.
הנדסאים בעלי פטור יוכלו לקצר את משך הלימודים על פי היקף הפטור.

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.