מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית?

השאר פרטים ונציג תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
strip

קורס קופירייטינג



מבנה הלימודים

 אם אתם לא מריצים פרסומות בטלוויזיה, אם אתם מחייכים לעצמכם כשהמנחה אומר “ונעבור לפרסומות”, אז יש לנו חדשות טובות וחדשות מצוינות בשבילכם. הטובות הן שאתם חולים. המצוינות הן שיש לנו בדיוק את התרופה בשבילכם. לימודי קופירייטינג יוציאו אתכם למסע מרתק אל מאחורי הקלעים של עולם הפרסום.

מסע שהיעד שלו ברור – כיסא בסטודיו של משרד פרסום ותפקיד של קופירייטר במחלקת הקריאייטיב, או אולי קריירה עצמאית של ניהול רשתות חברתיות עבור לקוחות פרטיים, התפקיד נועד לכאלו שחושבים קצת אחרת, כל הזמן. אלו שרעיונות ומילים שולטים בהם ולא להיפך. אלו שיודעים שהם היו עושים את זה אחרת, טוב יותר. בקיצור, אתם.

היתרון הגדול של תילתן הוא החיבור בין תחומי הפרסום והעיצוב הנוצר כבר במהלך הלימודים ומכין את הסטודנטים בצורה הטובה ביותר לעבודתם בעולם הפרסום.

קהל יעד - בעלי כשרון כתיבה או נטיית לב לעולם הפרסום באספקט הקריאייטיב שבו המעוניינים להשתלב כקופירייטרים במשרד פרסום או בפיתוח קריירה עצמאית. מעצבים גרפיים (או סטודנטים לעיצוב) המעוניינים בהרחבת שליטתם בעולם הפרסום והשיווק והגברת יכולתם בהעלאת רעיונות ופיצוח בריפים. אנשי שיווק, מנהלי מרקום או בעלי עסקים קטנים המעוניינים לחזק את יכולותיהם כדי למקסם את ביצועיהם במקום עבודתם הנוכחי.
 
מטרת הקורס הכשרת הבוגרים לעבודה במשרדי פרסום או בקריירה עצמאית כקופירייטרים יוצרים, במגוון אמצעי המדיה תוך דגש על בניית תיק עבודות שיהווה את כרטיס הכניסה לעולם זה.

הרשמה ותשלום על מנת להבטיח מקום בקורס, יש להסדיר תשלום במעמד ההרשמה ולחתום על אמנת הלימודים. ניתן לשלם באמצעות הפיקדון לחיילים משוחררים.

שיעור ניסיון ניתן להשתתף בשיעור ניסיון, ללא התחייבות ובתיאום מראש.

ניתן ללמוד כקורס עצמאי או כהתמחות במסלול הרב שנתי בלימודי העיצוב הגרפי. מומלץ לשלב את הקורס יחד עם קורס מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי (ראה מסלול משולב).

הנושאים הנלמדים ? סדנאות לפיתוח חשיבה יצירתית ? מבוא לעולם הפרסום ? הכרת מבנה משרד הפרסום והתפקידים השונים ? אסטרטגיה פרסומית, פלנינג, קהל יעד ? מוצר, מותג, בריף, הבטחה פרסומית, קונספט פרסומי וקריאייטיבי ? סדנת פרינט: מודעה, שילוט חוצות, דיוור ישיר, תדמית והארד-סייל ? הכרת אמצעי המדיה השונים: עיתונות, טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ? סדנת רדיו: ג’ינגלים, ספוטים, עבודה עם קריינים, מוזיקה ואפקטים ? סדנת תסריטאות: חשיבה קולנועית, פרסומות לטלוויזיה פוסטפרודקשן ? עבודות אמת עבור לקוחות אמיתיים ? הכנת פרזנטציה אישית ותרגול עמידה מול קהל ? עבודה על תיק עבודות אישי ? פרויקט גמר

ראש מסלול קופירייטינג, תוכן ופרסום - נסים חיון
פעם לפני מיליון שנה היה בכלל איש חינוך. ועוד קודם - תיאטרון. התאהב בקופירייטינג ועזב הכל בשביל סיסמה מדויקת וסיפור טוב. מסתובב בין משרדי פרסום, הספיק להיות קופירייטר, תסריטאי, מנהל קריאייטיב וגם קריאייטיב פלנר. מצא את עצמו בלא מעט כיתות, מחנך את דור הקופירייטרים הבא, מלמד פרסום, שיווק וחשיבה המצאתית.


תנאי קבלה

 

דרישות הקורס מבחן copy-test וראיון אישי.


משך הלימודים


משך הקורס מפגש 1 בשבוע – סה”כ 30 מפגשים כל מפגש 4 שעות אקדמיות – שעות 17:30-20:30 סה”כ 120 שעות *יתכנו שינויים בשעות הקורס


תעודה / הסמכה

 


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.