מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית?

השאר פרטים ונציג תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
strip

לימודי עיצוב גרפי



מבנה הלימודים

לימודי עיצוב גרפי בתילתן המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית
בכל פינה ובכל רגע בחיינו אנו מוקפים בפתרונות עיצוב ובמסרים של עיצוב גרפי.

במסגרת לימודי העיצוב הגרפי, כל פריט שאנו משתמשים בו או שמשרת אותנו עוצב מתוך מערכת מורכבת של שיקולים, כדי להעביר בצורה הטובה ביותר את המסר של המפרסם ושיגרום לנו להרגיש או להבין את המסר בצורה שלמה ועמוקה. בין אם מדובר בסמל מסחרי, שלט חוצות, מודעה בעיתון, אריזה על המדף, באנר באינטרנט או קמפיין טלוויזיוני. האופן בו כל אחד מאלו פוגש אותנו הוא תוצאה ישרה של הבחירות שביצע המעצב: בחומר, בצורה, בצבע ובעיקר במחשבה שהובילה לעיצוב.

כדי להפוך למעצבים גרפיים מקצועיים היודעים להעביר מסרים דרך עיצוב, יש צורך להבין ראשית כל את תהליך ההשפעה של עיצוב מסוים על קהל היעד, הן מבחינה פסיכולוגית, והן מבחינה פרסומית ושיווקית.

במהלך הלימודים תרכשו מיומנויות שימוש בכלים ליצירת עיצוב בתוכנות גרפיות דו-מימדיות ותלת-ממדיות ותעברו (בליווי של מורי המסלול) את התהליך המלא של יצירת עיצוב מקורי וייחודי, החל מקבלת בריף של צרכי הלקוח ועד הפקת המוצר הסופי במדיות השונות - המודפסות והאינטראקטיביות.

במסגרת לימודי העיצוב הגרפי נעמיק ונפתח מיומנויות של פיתוח רעיוני וביטוי ויזואלי למסרים מסחריים, חברתיים ואישיים, תוך עדכון והתאמה לצרכי השוק ועידוד מקוריות וחדשנות יצירתית. אנחנו מתמקדים בלימוד מעמיק של הכלים הטכניים השונים העומדים בפני המעצב הגרפי והכלים האמנותיים שילוו אתכם בדרככם המקצועית בתחום.

לימודי עיצוב גרפי אצלנו בתילתן כוללים לימוד באווירה יצירתית ומקצועית ממיטב המרצים בתחום, בעלי ידע וניסיון רב בעולם העיצוב והשיווק. הלימודים במכללת תילתן יכינו אתכם בצורה הטובה ביותר לעולם האמיתי, עם כל האתגרים העיצוביים שעומדים בפני אנשי התעשייה.


תנאי קבלה

מבדקי התאמה - מבדק עיוני וראיון אישי
למסלול לתואר אירופי - בגרות מלאה ומבחן באנגלית
ˆ הלימודים מוכרים למימוש כספי הפקדון לחיילים משוחררים


משך הלימודים


3 שנים
לימודי בוקר או ערב לבחירת הסטודנט
3-4 ימי לימוד בשבוע בהתאם למסלול

תעודה / הסמכה


מסלול לתעודה - תעודת מעצב גרפי ותעודה נוספת בתחום ההתמחות
מסלול לתואר אירופי - תואר אירופי בעיצוב גרפי , המוענק ע"י E.A.B.H.E.S בכפוף לדרישות ECTS
• התואר אירופי ואינו מוכר ע"י המל"ג

התמחות


עיצוב אריזה ופיתוח מוצר
צילום לפירסום
איור
אנימציה
פוסטפרודקשיין
עיצוב לדיגיטל
קופירייטינג
עיצוב בתלת מימד Maya
עיצוב פנים (מסלול רב תחומי)

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.