מכון התקנים הישראלי

 

מרכז ההדרכה של מכון התקנים הישראלי

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב ובמתכונת פנים ארגונית
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

הכשרת ראשי צוות HACCP למפעלי בשר



מבנה הלימודים


חדש! קורס הכשרת ראשי צוות  HACCPלמפעלי בשר
לבוגרי הקורס תינתן תעודה חתומה מטעם מכון התקנים

 התאם לחוק הגנה על בריאות הציבור (מזון), החל מתאריך 1.3.2020 יצרן של מוצר מן החי; בשר ו/או בית קירור לאחסון בשר, דגים ובעלי כנף יחויבו לקיים מערכת ניהול בטיחות מזון המבוססת על עקרונות ה- HACCP  ולהטמיע אותה במפעל. יצרנים אשר לא יעמדו בדרישת החוק לא יוכלו לחדש את רישיון יצרן שברשותם ולא יוכלו להמשיך לשווק את מוצריהם.
שיטת ה-HACCP   מבוססת על עבודת צוות מקצועית, במטרה לזהות את הסיכונים האמיתיים להם חשופים המוצרים. לכן, קיימת חשיבות לרכוש את המיומנות לניהול הצוות, על מנת להוביל תהליך אפקטיבי בארגון.

מה נלמד?
הכרת דרישות התברואה על פי הקודקס אלמנטריוס של ארגון הבריאות העולמי | חמשת הצעדים המקדימים ל-  HACCP ושבעת עקרונות ה- HACCP ע"פ מסמך קודקס אלימנטריוס של ארגון הבריאות העולמי | דרישות השירותים הווטרינרים | אימות ותיקוף | שיטות לביצוע הערכת סיכונים | תרגול הקמת מערכת ניהול בטיחות מזון  לפי דרישות השירותים הווטרינרים | מיומנויות ניהול צוות HACCP   על פי דרישות בינלאומיות

למי מיועד הקורס?
מועמדים לתפקיד ראש צוות HACCP או אנשי צוות , יועצים בתחום מערכות ניהול בטיחות מזון המשמשים ראשי צוות HACCP בארגונים, מנהלי מפעלים, מנהלי ייצור ועובדים במפעלים המייצרים מוצרים  מן החי; בשר ו/או בית קירור לאחסון בשר, דגים ובעלי כנף.

בהובלתה של גלית אברג'ל, יועצת הבטחת איכות ובטיחות מזון. בעלת תואר שני בביוטכנולוגיה, אקולוגיה ואיכות הסביבה מאוניברסיטת תל- אביב, עורכת מבדקים בכירה בתחום המזון.

בעלת ניסיון תעשייתי עשיר בהקמת מערכות איכות, פיתוח מוצרים והבטחת איכות במזון ובמחקר מיקרוביולוגי. בשנים האחרונות שימשה כמנהלת הבטחת איכות ופיתוח במפעלי מזון שונים. עוסקת מעל 17 שנים במגוון התקנים והתחומים כגון: ISO 9001 ,HACCP, ISO 22,000 ,BRC ,ISO 14000, FSSC



תנאי קבלה



משך הלימודים

2 מפגשים, בין השעות: 16:00-08:30

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.