מכון התקנים הישראלי

 

מרכז ההדרכה של מכון התקנים הישראלי

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב ובמתכונת פנים ארגונית
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס עורכי מבדקים פנימיים לת"י 14001:2015 ISO למערכת ניהול סביבתי ולת"י 45001:2018 ISO לניהול בטיחות ובריאות בתעסוקה



מבנה הלימודים


מוכר כ – 3 ימי כשירות לממונה בטיחות!
בארגונים רבים מתעניינים כיום במערכות ניהול לפי ת"י 14001:2015ISO  ולפי ת"י 45001:2018.ISO 
הערכת האפקטיביות בתפקוד המערכות הארגוניות על תהליכיהן, כוללת ומחייבת עריכת מבדקים פנימיים. במהלך הקורס נסקור את מהות דרישות התקנים לניהול סביבתי וניהול בטיחות ובריאות בתעסוקה. נלמד את תהליך עריכת המבדק הפנימי וכן נתנסה בתכנון מבדקים פנימיים וביצוע לפי תקן קווים מנחים לעריכת מבדקים. הקורס יכלול ניתוחי אירועים, משחקי תפקידים וסימולציות של מצבים אופייניים במבדק. למשתתפים יועברו ידע וטכניקות לביצוע אפקטיבי של מבדקים.

מטרת הקורס: הכשרה לתפקיד עורך מבדק פנימי בתחום הבב"ת וניהול בטיחות ובריאות בתעסוקה
וגם לעורך מבדק למערכת ניהול סביבתי 14001 לפי התקנים העדכניים.


נושאי הלימוד:
סקירת התקנים: ת"י 45001 ,ות"י 14001 | תכנון, הכנה ושלבי ביצוע המבדק | תרגיל הכנת רשימות תיוג למבדק | סדנת ביצוע מבדק ואיסוף הראיות | סדנת הערכת הממצאים, דפ"מ | הכנת דו"ח מבדק | דיווח ומעקב למבדק
קהל יעד: מנהלים ועובדים בכל הרמות הארגוניות המתפעלים את מערכת ניהול הסביבה ו/או את מערכת הבטיחות והבריאות בתעסוקה; עובדים המיועדים להשתתף בביצוע מבדקים במסגרת הארגון, מחזיקי עניין ובעלי זיקה המעוניינים להכיר את מהות המבדקים ואת הדרך הנדרשת לביצועם האפקטיבי.

בהובלתו של אורי יברכיהו, M.sc מוסמך אוניברסיטת תל-אביב, מרצה בכיר במרכז ההדרכה של מכון התקנים הישראלי, חבר בצוות מומחים של מכון התקנים בתקני מערכות ניהול איכות. בעל ניסיון של מעל עשרים שנים בהדרכות וניסיון מעשי בהקמה ותחזוקת מערכות ניהול בארגונים רבים.



תנאי קבלה

דרישות קדם: בעלי רקע בהכרת ת"י 14001; ת"י 18001  ו/או ת"י 45001.

משך הלימודים

מתכונת הקורס: 3 מפגשים בין השעות 16:00-08:30

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.