מכון התקנים הישראלי

 

מרכז ההדרכה של מכון התקנים הישראלי

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב ובמתכונת פנים ארגונית
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קרינה בלתי מייננת



מבנה הלימודים

בדצמבר 2006 נחקק חוק הקרינה העוסק בהסדרה של כל תחום הקרינה הבלתי מייננת : מתן היתרים למתקני שידור, מתקני חשמל, נותני שירות בתחום, אגרות וכו'. התקן הישראלי (ת"י) 5281 לבנייה ירוקה יצא לאור על מנת להפחית את ההשפעות השליליות של תהליך הבנייה על הסביבה. התקן קובע כי על הבניין לעמוד בדרישות מינימום בכל אחד מהתחומים: אנרגיה, קרקע, מים ובנושאים סביבתיים כגון קרינה.

תחום הקרינה הינו תנאי סף בקבלת תו תקן לבניה ירוקה.

מקום הלימודים
הקורס יתקיים במרכז ההדרכה של מכון התקנים הישראלי, רחוב חיים לבנון 42, תל אביב.

נושאי הלימוד 
הכנה למבחן בודק קרינה בלתי מייננת, מוסמך המשרד להגנת הסביבה

רכישת ידע מעמיק בתחום בטיחות קרינה בלתי מייננת, ידע הכרחי לאנשי מקצוע כגון ממוני בטיחות / יזמים / מנהלי פרויקטים

הכרת התקנים בתחום הקרינה והתנסות מעשית במדידות קרינה

פרקטיקה מעשית וליווי על ידי  מנחה למבחן של המשרד להגנת הסביבה


תנאי קבלה

קהל היעד
ממוני בטיחות בארגונים ומפעלים המעוניינים בקבלת היתר ע"פ חוק מהמשרד להגנת הסביבה לביצוע מדידות הן בתחום ה-RF והן בתחום ה- ELF

יזמים / יזמי תמ"א 38 / יועצי נדל"ן, אשר מעוניינים בהעשרה בנושא בנייה ירוקה, אדריכלים ומלווי בנייה ירוקה וגורמים מקצועיים העוסקים בתחום איכות הסביבה, הנדסאים, מהנדסים ויועצי חשמל, חשמלאים ראשים, מנהלי פרויקטים.

האפשרות לגשת למבחן לקבלת היתר מטעם המשרד להגנת הסביבה, מותנית בעמידה בתנאי הסף:  הנדסאי/מהנדס חשמל או אלקטרוניקה, Bsc במדעים ומעלה.



משך הלימודים

7 מפגשים, בין השעות: 08:30-16:00
 

תעודה / הסמכה

אישור השתתפות חתומה מטעם מכון התקנים הישראלי


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.