מכון התקנים הישראלי

 

מרכז ההדרכה של מכון התקנים הישראלי

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב ובמתכונת פנים ארגונית
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

יום עיון הבנת מערכת ניהול סביבתי ISO14001



מבנה הלימודים

התקן הבינלאומי, ת"י 14001 ISO עבר שדרוג. גרסת 14001:2015 שונה באופנים רבים מהגרסה הקודמת. כמובן שייעודו של התקן לא השתנה:

התקן מציג שיטת ניהול המאפשרת לארגונים המעוניינים להשיג ולהציג ביצועים סביבתיים טובים יותר על ידי בקרת ההשפעה של פעילותיהם, מוצריהם או שירותיהם על הסביבה. במקביל החקיקה הסביבתית הולכת ומחמירה, בארץ ובעולם, וכן דרישות בעלי זיקה.

מטרות יום העיון

יום העיון יציג לארגונים את הרכיבים של מערכת הניהול הסביבתי החדשה, לסייע לארגונים לעבור את הליך השדרוג בצורה המיטבית ובהשגת מטרות סביבתיות וכלכליות.

גרסת 2015 מהווה חלק מהליך אותו עוברים כל תקני הניהול, להתאמה למבנה אחיד [במקביל יצא התקן לניהול איכות 9001:2015 ISO בגרסה עדכנית].

התקן לניהול איכות  14001:2015 ISO מפרט דרישות שיאפשרו לארגונים לפתח וליישם מדיניות ומטרות שיביאו בחשבון את דרישות החוק, ומידע לגבי היבטים סביבתיים משמעותיים.

התקן מתאים ליישום לכל סוג וגודל של ארגון. יישום מוצלח של התקן, והתעדת הארגון לתקן זה על ידי מכון התקנים, יכולה לשמש את הארגון ככלי לשכנוע בעלי זיקה, כגון: המשרד להגנת הסביבה, רשויות מקומיות, פיקוד העורף, לקוחות מקומיים ולקוחות חו"ל, שהוא אכן מקיים מערכת נאותה לניהול סביבתי.

מקום הלימודים
הקורס יתקיים במרכז ההדרכה של מכון התקנים הישראלי, רחוב חיים לבנון 42, תל אביב.

נושאי הלימוד 
• סקירת סעיפי ISO 14001:2015 ומשמעותם
• סקירת הליך השדרוג


תנאי קבלה

קהל היעד
מנהלי ארגונים, השואפים להציג כלפי חוץ, קבלת אחריות על השפעותיהם על הסביבה ולהפחיתם, מנהלי מערכות ניהול סביבתי קיימות, יועצים


משך הלימודים

מפגש יומי, בין השעות: 08:30-16:00
 

תעודה / הסמכה

אישור השתתפות חתומה מטעם מכון התקנים הישראלי

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.