מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג אורין שפלטר - שלוחת חיפה והצפון?

השאר פרטים ונציג אורין שפלטר - שלוחת חיפה והצפון יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
כרמיאל

מפת הגעה

סניף חיפה
חיפה, ההסתדרות 72
המשך...
סניף כרמיאל
כרמיאל, הנחושת 11
המשך...
strip

קורס חיתום ויישוב תביעות



מבנה הלימודים

קורס חיתום ויישוב תביעות

תהליך קבלת ההחלטה האם לקבל אדם כמבוטח בפוליסת ביטוח כלשהי ובאילו תנאים, היא בעלת חשיבות עצומה ונדרש תפקיד ייעודי לשם כך. את המשרה החשובה הזאת מאייש החתם ומיישב התביעות של חברת הביטוח. תפקידו הוא להעריך את גובה ההסתברות להתרחשות של אירוע ביטוחי. מסקנותיו יקבעו האם תתקיים פוליסה והוא אשר יקבע את תנאיה. מהלך תקין של חיתום יאפשר במידה רבה התנהלות מסודרת ורציפה בקרות אירוע ביטוחי ויישוב תביעות ללא קשיים. התפקיד מחייב הכשרה מקיפה ומעמיקה של יסודות הערכת הסיכונים והפעלת שיקול דעת מקצועי.
תיאור הקורס
הקורס חושף בפני הסטודנטים היבטים מגוונים של עולם הביטוח ומעניק ידע תיאורטי ופרקטי נרחב. יושם דגש על הקשר הישיר בין לימוד התיאוריה לבין העבודה המעשית בשטח. הסטודנטים ישובצו לסדנאות בהן ייקחו חלק פעיל ומרכזי בתרגול סימולציות. כל המרצים בקורס הינם בעלי ידע רב וניסיון בתחומי הביטוח השונים.
אפשרויות תעסוקה
תפקיד חתם ומיישב תביעות הינו תפקיד מרכזי וחשוב מאוד בקרב חברות וסוכנויות ביטוח גדולות, על כן הביקוש לחתמים איכותיים ומקצועיים גדול. מכללת אורין שפלטר הינה המכללה הגדולה והמובילה ללימודי ביטוח והשכלה פיננסית, אנו מסייעים בהשמה בחברות הביטוח הגדולות במשק ובסוכנויות הביטוח השונות.
למי מתאים הקורס?
הקורס נועד לעובדים מקצועיים של חברות וסוכנויות ביטוח כמו גם עובדים במחלקות ביטוח של מוסדות וארגונים שונים. אלו השואפים להתקדם ולשדרג את מעמדם המקצועי ולהעשיר את הידע שלהם בתחום. הקורס מתאים גם למי שאיננו בתחום הביטוח ולא מגיע עם ידע ומיומנות קודמת. הקורס מאפשר רכישת מקצוע מאתגר למבקשים להשתלב בתחום ולהצליח.

למה דווקא אצלנו?
• הקורס המקיף ביותר- נמשך כשנה
• המרצים בקורס הינם בעלי וותק וניסיון רב בעולם הביטוח
• בקורס ניתן דגש רב על החיבור בין תיאוריה לעבודה מעשית בשטח
• צוות המכללה מסייע לבוגרי הקורס להשתלב בחברות הביטוח הגדולות והמובילות בשוק
• 14 מפגשים של סדנאות פרקטיקה מקיפות בחיתום ותביעות, תרגולים וסימולציות
• המכללה הגדולה והמובילה ללימודי ביטוח בישראל- תעודת סיום הקורס תפתח בפניכם אפשרויות תעסוקה רבות בתחום
• כל השיעורים מצולמים וניתן לצפות בהם בכל עת ומכל מקום



תנאי קבלה



משך הלימודים

הקורס נמשך 12 חודשים ומחולק ל 44 מפגשים. כ 235 שעות אקדמיות בין השעות 17:00-21:00.
סטודנטים שסיימו את לימודיהם בקורס ויעמדו בהצלחה בבחינות גמר, בהתאם לתוכנית הלימודים של המכללה, יהיו זכאים לתעודת גמר.

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.