מבנה הלימודים | | מבנה הלימודים בשוק אגרסיבי ודינאמי כאשר ישנם מתחרים רבים על כיס הלקוח, מחובת איש המכירות להכיר את כללי המשחק, הטקטיקות והאלמנטים הפסיכולוגיים המניעים את הלקוח תוך שימוש בחשיבה אסטרטגית, מיומנויות מכירה וטקטיקות משא ומתן מתקדמות,
מטרת הקורס: הקניית כלים מעשיים להתמודדות עם סיטואציות מכירה חכמות. על מנת להבטיח את הטמעת התהליכים התלמידים יתנסו באתגרי סימולציה מתאימים, ניתוחי מצב ודיונים והתנסות אישית של התלמידים בסיטואציות מכירה שונות.
קהל יעד: 1. אנשי מכירות אשר מעוניינים למקצוע את שיטת המכירה שלהם וללמוד טכניקות חדשות. 2. כל המעוניין להיכנס לתחום המכירות
מרצי הקורס: דרור כהן - מרכז הקורס ומנכ"ל המרכז הישראלי לשיווק, מומחה ובעל ניסיון רב בהקמה, שדרוג וליווי מערכי שיווק ומכירות לארגונים וחברות מובילים במשק הישראלי.
תכני הקורס: תדמית ודימוי עצמי, בניית מצגת מכירה, בניית,אמון עם הלקוח וניהול שיחת מכירה, טכניקות מכירה מתקדמות, סדנת NETWORKING, אינטרנט ככלי מכירתי, טכניקות תנועה ודיבור, סימולציות.
|