מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מכללת רון?

השאר פרטים ונציג מכללת רון יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה

מפת הגעה

סניף חיפה
בעלי מלאכה 12, חיפה
המשך...
strip

קורס הנהלת חשבונות מעשי



מבנה הלימודים

התמחות בעבודה מעשית בחיפה צ'ק פוסט

קורס הנהלת חשבונות מעשי:
אחת ההכשרות החשובות והמהותיות ביותר בלימודי הנהלת החשבונות, הוא קורס הנהלת חשבונות מעשית. קורס זה מאפשר לבעלי ידע וניסיון בתחום הנהלת החשבונות, למי שכבר למד את הקורסים התיאורטיים וצבר ידע בתחום, וכן למי שהוא בעל ניסיון מעשי בתחום זה – להתמקצע בכל הקשור בעבודה המעשית הקשורה בו. כך, בקורס זה יילמדו כל התוכנות המעשיות הנמצאות בשימוש בתפקידים השונים בענף הנהלת החשבונות, והן אלה שבעצם מאפשרות לחשב לבצע את עבודתו בפועל. מדובר בתוכנות רבות ומורכבות שיש להכירן.

על הלימודים:
הקורסים ללימוד הנהלת חשבונות מעשית כשמם כן הם – מטרתם להעניק לתלמידים תרגול מעשי רב, בקיאות, ושכלול ההתמצאות והיישום בתוכנות המעשיות המשמשות בתחום הנהלת החשבונות. הלימודים נערכים, על כן, בכיתות מחשבים, כאשר כל תלמיד יושב מול מחשב במשך כל השיעור, והם כוללים סימולציות רבות על נתונים של חברות ושל בתי עסק ותרגול מעשי של השימוש בתוכנות השונות. בין התוכנות הנלמדות – תוכנות לארגון בסיסי נתונים גדולים, תוכנות לחישוב שכר, תוכנות להפקת תלושי שכר ועוד. כל התוכנות הנלמדות מותאמות, באופן מתבקש, לתוכנות המובילות הנמצאות בשימוש בשדה המקצועי בתחום הנהלת החשבונות.

מהלך הלימודים
ניתן לבנות חבילה ספציפית לפי צורכי התלמיד, לבחור חלק  מהתוכנות בהתאם לנדרש.

מתכונת הלימודים:
הפרויקט מוצע במסגרת לימודי בוקר או ערב או ימי שישי.
הפרויקט מתקיים בקבוצות קטנות באווירה נעימה, עם יחס אישי, הלימוד נעשה בצורה פרטנית, לפי קצב אישי. לרשות כל תלמיד עומד מסוף מחשב, המשמש אותו לעבודה המעשית.

תוכנית הלימודים:
הקורס יתחיל בלימוד תוכנות,  לאחר מכן כל תלמיד מקבל תיק מסמכים אותנטיים בכל תחומי הנהלת חשבונות, עליו הוא עובד באופן עצמאי ובקצב אישי משלו עם הדרכה צמודה. כמו כן מומלץ לשלב בפרויקט גם את לימוד גיליונות אלקטרוניים EXCEL. גיליונות אלקטרוניים הפך לחלק בלתי נפרד ממערכת הנהלת חשבונות, ומהווה כלי עזר חשוב לניהול מערכת הנהלת חשבונות. בהמשך נלמד וניישם את תוכנת מיכפל או שיקלולית, תוכנה להכנת משכורות. (ראה פירוט מלא בתוכנות)

העבודה המעשית במסגרת הפרויקט:
פקודות יומן שקלי ומט"ח, אשראי דוקומנטארי, אשראי ספקים, קרן מימון משלוחי יצוא, פיקדונות מט"ח, הזנת חשבוניות ספקים והוצאות, הפקדות בנק דחויים וכרטיסי אשראי, יבוא ועמילות מכס, פירעון דחויים, התאמות בנקים וספקים, סגירת התאמות, רישום מנה צפויה, תיקון תנועות, שיווק ומלאי, הכנת משכורת  וגיליונות אלקטרוניים.

הדוחות הנלמדים:
מאזן שנתי ודוח רווח והפסד, מאזן בוחן, תכנון מס, דו"ח מע"מ, תהליך ההגדרה והפקה של קובץ PCN874, דו"ח מע"מ מקוון, הפקת קובץ PCN874, כרטסת הנהלת חשבונות, דוח ניכוי במקור, דוח צפי, גיול חובות, דוח אובליגו, ניתוח כרטיסים, תזרים מזומנים, איתור תנועות,  הפקת דוחות ומילואם בפועל.


תנאי קבלה

למי מיועד הפרויקט?
הפרויקט מיועד למנהלי חשבונות בעלי סוג 2 ומעלה*, ליועצי מס ולרואי חשבון, שחסרה להם הכשרה המעשית בתחומים השונים של הנהלת חשבונות.
* במקרים מיוחדים בעלי סוג 1 ישקלו כמועמדים לקורס.


משך הלימודים

180 שעות כולל תוכנות חשבשבת חלונות  וריווחית, הכשרה מעשית עם תיק מסמכים אותנטיים בכל תחומי הנהלת חשבונות, כמו כן הכנת משכורת עם תוכנת מיכפל 2000 או שיקלולית. ניתן לשלב גם את תוכנות  PRIORITY, SAP BUSINESS ONE, EXCEL למנהלי חשבונות.

תעודה / הסמכה

תעודת גמר:
לבוגרי הקורסים, שיעמדו בכל דרישות הפרויקט, תוענק תעודה על נסיון מעשי מקביל לשנת עבודה בפועל. כמו כן עזרה לניסוח קורות חיים.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.