אלון קירה

 

בית ספר לצילום

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב, באר שבע וקיבוץ יזרעאל
באר שבע
עפולה
תל אביב

מפת הגעה

באר שבע
באר שבע, יד ושם 6
המשך...
קיבוץ יזרעאל
קיבוץ יזרעאל, עמק יזרעאל
המשך...
תל אביב
תל אביב, שדרות יהודית 3
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס צילום מתקדם (מתקיים בתל אביב)



מבנה הלימודים

קורס צילום מתקדם | קורס צילום למתקדמים

חדש!! קורס צילום מתקדם בדרום:
להרשמה ופרטים נוספים: צרו קשר
 
קורס צילום מתקדם בבית הספר לצילום של אלון קירה, הוא קורס צילום יחיד במינו בנוף הקורסים לצילום בארץ. תכנון קפדני ומחשבה רבה הושקעו בבניית הקורס ובהיקף הנושאים. המרצים שנבחרו להנחות את הקורס הם צלמים מהמעלה הראשונה בארץ ובעולם ולכל זה מתווספים היחס האישי, מספר המפגשים הגדול והיקף החומר הנלמד.
 
זהו קורס שאסור להחמיץ, ממש לצלם עם כוכבים…!!
 
הקורס מיועד לצלמים בעלי ניסיון, צלמים שעברו קורס יסודות הצילום ולצלמים וותיקים שמבקשים חוויה צילומית מיוחדת ומעמיקה. כאן תוכלו ללמוד מהצלמים המובילים בתחומם מגוון עצום של נושאים, להיחשף לעבודתם של המקצוענים, ללמוד את כל הסודות הקטנים שלא מופיעים בספרי הלימוד ולקבל ביקורת מקצועית ועניינית על העבודות שלכם.
כצלם, אני מכיר היטב את התשוקה לאחוז במצלמה ולצאת לצלם. לכן, משובצים בקורס 7 מפגשי צילום איכותיים. אז בואו נתחיל את החוויה וראשית, נכיר את הצוות:
 
צוות ההוראה:

  1. אלון קירה  – צלם מאקרו וטבע מהמובילים בארץ, מנהל את בית הספר לצילום.
  2. גלעד בנארי – אמן עם מצלמה, צלם מוביל בארץ ובעולם בחשיבה צילומית מקורית. לגלעד עין צילומית נדירה. גם הסצנה הפשוטה ביותר כביכול, הופכת דרך העדשה שלו לשירה של פיקסלים!
  3. פליקס לופה – צלם רחוב ודוקומנטציה מהמוערכים בארץ ובעולם. עבודותיו העיתונאיות מעטרות את דפי העיתונים הגדולים בארץ ומגזינים מובילים בעולם. לפליקס חוכמת רחוב של הומלס, רגישות של קריקטוריסט ועין של בלש.
  4. סוזי אביב – צלמת מומחית לתאורת סטודיו, ותאורה מעשית,  מדריכת צילום בעל ניסיון רב בצילומים בתאורה מלאכותית.

* סדר המפגשים, כפי שמופיע בתוכנית, יכול להשתנות!! צרו  קשר לקבלת תוכנית קורס עדכנית.

הקורס כולל 15 מפגשים

  1. קומפוזיציה וחשיבה יצירתית – גלעד בנארי
    בשיעור זה נבין את משמעות היצירתיות ונכיר את תהליך המחשבה, יצירת רעיון, שיפורו והתאמתו למציאות. נכיר תהליכי המחשבה בדרך לבחירת הקומפוזיציה בצילום תוך כדי ניתוח צילומים של גלעד והקניית כלים למחשבה אצל המשתתפים. בסוף השיעור התלמידים יקבלו משימה ליצירת זווית אישית בהתאם לכלים שנרכשו בשיעור.
  2. צילומי חוץ – חשיבה יצירתית – גלעד בנארי
    התנסות בסביבה אורבאנית. השיעור ישים דגש על צילום מחוץ ל"אזור הנוחות" של כל צלם כדי לעודד יצירתיות חופשית. במפגש זה גלעד יעבור בין המשתתפים על מנת להדגים דרכי חשיבה וגישות שונות למציאת פריימים מקוריים תוך שילובים שונים של קומפוזיציות ומשחקים של חזית ורקע. בסוף השיעור יחולקו משימות למשתתפים אשר את תוצאותיהן נציג בשיעור הבא.
  3. לימוד טכניקות צילום באינפרה אדום ו HDR – אלון קירה
    בשיעור זה נלמד על טכניקות צילום באינפרה אדום, פילטרים שונים, המרת מצלמות לאינפרה אדום וטכניקות HDR באינפרה. כמו כן נכיר את דרכי העיבוד המקובלות עד לקבלת התוצאה הסופית.
  4. צילומי חוץ – אינפרה אדום –  אלון קירה
    נצא לצילומים בפארק הירקון ונתרגל טכניקות לצילום באינפרה אדום. הסטודנטים יקבלו מצלמות מומרות לאינפרה אדום ופילטרים להתנסות ותרגול מעשי. נלמד על דרכי החשיבה בהבנת האור המיוחדות לצילום זה – השונות במידה רבה מצילום "סטנדרטי" , על איזון לבן מיוחד לקבלת הצבעים הרצויים ונתרגל קומפוזיציות מעניינות לצילומי נוף באינפרה אדום.
  5. צילום מאקרו, שעור הכנה – אלון קירה
    בשיעור נלמד על הקשיים והסיבוכים שנוצרים בצילום ממרחקים קצרים. כמובן שגם נלמד כיצד פותרים אותם – החל מבעיות תאורה, עומק שדה, רקע, התקרבות לבעלי החיים הזעירים ועוד. נכיר משפחות של עדשות מאקרו וציוד עזר רב.
  6. צילומי חוץ מאקרו – אלון קירה
    מפגש צילום מאקרו בשטח יערך באזור האגמון בראשון לציון/יער בן שמן/פארק אוטופיה – בהתאם לעונה ולמזג האוויר. במפגש נתרגל את הטכניקות שנלמדו בשיעור ההכנה, נתנסה בציוד מאקרו מגוון ונלמד דרכי גישה בשטח לבעלי חיים זעירים.
  7. הכנה לצילומי רחוב – פליקס לופה
    במפגש זה  נתוודע לעולמו של צלם הרחוב פליקס לופה. זהו מבוא לפיתוח הראיה הצילומית והרגע המכריע בשלבים. במפגש נלמד מהו צילום רחוב טוב, תהליכים וגישות בצילום רחוב, כללי התנהגות וחוקים ברחוב.
  8. יציאה לצילומי רחוב – פליקס לופה
    יציאה לרחוב (באזור אלנבי), למידת הסביבה ויישום תרגילים ורעיונות שנלמדו בכיתה. משימות יזומות בשטח, תרגול במדידת אור נכונה, תרגול קומפוזיציות, תרגילי תזמון ודיוק צילומים, תרגול אינטראקציות עם המצולמים.
  9. ראיה צילומית ופתוח סגנון אישי  – גלעד בנארי
    חלקו הראשון של השיעור יוקדש לביקורת וניתוח עבודות התלמידים מהמפגש הראשון. בחלק השני ילמדו נושאים הקשורים לפיתוח הראיה הצילומית והסגנון האישי. נדון בדרכים בו יכול הצלם לתת לתמונותיו חותמת אישי המזוהה עמו ועם תכני הצילום שלו.
  10. מפגש חוץ – ראיה צילומית ופתוח סגנון אישי  – גלעד בנארי
    במפגש השטח יתורגלו השיטות והטכניקות שנלמדו בשיעור ההכנה. המפגש נערך בד"כ במדרחוב הציורי של העיר זכרון יעקב. שם נתרגל את הדרכים להשגת פיתוחו של הרעיון הצילומי של כל אחד מהמשתתפים תוך דגש על יחוד וסגנון אישי.
  11. מבוא לצילומי טבע בע"ח – אלון קירה
    מבוא כללי לצילום טבע. נכיר את עולמה של צלמת טבע מנקודת ראייתה בעת עבודתה בשטח. השיעור יעסוק בשיטות צילום בתחום הטבע – החל מתעוד ודקומנטציה ועד לתפיסת הרגע המכריע תוך התמודדות עם תנאי שטח, תאורה וגישה לבע"ח. בשיעור נתאר שיטות ודרכי צילום של מגגון רחב של בעלי חיים המצויים בארץ – עופות, יונקים וזוחלים.
    ולסיום נפנים את כללי ההתנהגות הבסיסיים בשטח – תנועה ולבוש וחוקי "עשה ואל תעשה".
  12. צילומי טבע ובע"ח – סוזי אביב
    מפגש שטח מרתק, שיתמקד בצילום רגלי באתר חפציבה המשמש כאתר לינה לאלפי פרטים של הקורמורן הגדול. נלמד להציב חצובות ולצלם את העופות ביחידים, להקות, תעופה ופעילויות שונות.
    יתכן מעבר לבריכות גן שמואל או מעיין צבי ומעגן מיכאל  לפי ההיצע בשטח.
  13. צילום סטודיו ותאורה מתקדמת –  אלון קירה / סוזי אביב
    בשיעור זה נעסוק במבוא לעבודה עם אור (טבעי ומלאכותי). הכרות עם פנסים (תאורה חמה), פלאשים שונים (תאורה קרה) ומגוון גדול של אביזרים ואמצעי עזר לשליטה על תיחום האור, או פיזורו.נדגים עבודה עם מקור אור אחד, שניים, שלושה וארבעה, תוך הדגשת התפקיד והיתרון של כל אחד מהם, בכל שילוב אפשרי. נסקור את הדרכים השונות להפעלת הפלאש החיצוני על המצלמה, אך בעיקר, במרחק ממנה, במטרה להוסיף דרמה, עניין ועומק לתמונה. נקבל טיפים להקמת סטודיו ביתי ונייד בהשקעה מינימלית, כמו גם, להכנה של מגוון אביזרים באופן עצמאי. כהכנה למפגש השטח נצפה בדוגמאות המשלבות תאורת יום עם פלאשים ואביזרי תאורה נוספים.
  14. צילומי דוגמנות ותאורה מעשית – אלון קירה / סוזי אביב
    במפגש זה נלמד איך לשלב בין תאורת אור יום טבעית ומלאכותית, כדי להפיק תמונות דרמטיות ומעניינות הרבה יותר. לשם כך נעזר בפלאשים ניידים, רפלקטורים ועזרים נוספים לריכוך האור. בשיעור נתחלק לצוותים בהם נצלם דוגמנית, אך גם אחד את השני וכן נתרגל את תפקיד עוזר הצלם/תאורן.מטרת המפגש היא לגלות עד כמה קל ופשוט לשדרג את הצילומים שלנו, אפילו באמצעות פלאש קטן אחד!
  15. מפגש סיכום קורס צילום מתקדם – אלון קירה
    במפגש סיכום הקורס, נערוך ביקורת עבודות מסכמת. המשתתפים יציגו את עבודותיהם הנבחרות שצולמו במהלך הקורס כולו. נדון בהתפתחויות הטכנולוגיות העכשוויות בעולם הצילום ובתכניות לעתיד. בסיום המפגש, יחולקו תעודות גמר מטעם בית ספר לצילום של אלון קירה.
     

למה ללמוד צילום מתקדם ב"אלון קירה בית ספר לצילום"?

  • כדאי לדעת שלא כל צלם טוב הוא גם מורה צילום טוב… התלמידים בקורס צילום מתקדם של אלון קירה נהנים מניסיון רב שנים של צוות המרצים בהוראת צילום.
  • את הקורס מדריכים צלמים בעלי שם עולמי וניסיון עשיר בעבודת שטח.
  • דגש רב ניתן ליחס האישי לכל תלמיד ותלמיד, תוך התייחסות לניסיון הקודם שלו, לציוד שברשותו ולקצב ההתקדמות שלו.
  • צוות ההוראה מחויב להעניק לתלמיד את מיטב הכלים וההדרכה להבנת חומר הלימוד ובמקביל ליצור קורס חוויתי ומהנה.
  • קורה שמסיבה זו או אחרת, מחסירים שעור או מפגש צילום. לתלמידים ניתנת אפשרות להשלים את החסר בקורס הבא, או באלו שיבואו אחריו, באופן חופשי.
  • על מנת לאפשר לימוד מעמיק ויחס אישי, השעורים מתקיימים בקבוצות קטנות.
  • בוגרי קורס צילום מתקדם יזכו להנחה של 10% ברישום לקורסים המקצועיים הנוספים.
     

כתובתנו: שדרות יהודית 3 תל-אביב, קומה 2

לימודי הכיתה נערכים בכיתות לימוד מאובזרות וחדישות!

אנו נמצאים סמוך לדרך מנחם בגין בת"א מול מתחם שרונה. למקום גישה נוחה ומהירה מנתיבי איילון, רכבת השלום – מגדלי עזריאלי, ועשרות קווי אוטובוס שחולפים בסמוך. אין בעיית חניה בשעות הערב!

ציוד לקורס:
מצלמה המאפשרת שליטה בצמצם ובמהירויות תריס, חצובה, מבזק (מומלץ).

הטבה לנרשמים יחד:
למשתתף שיביא עימו משתתף נוסף תינתן הנחה בגובה של 10% לשני המשתתפים.

שימו לב:
– מחיר הקורס אינו כולל ציוד צילום, הסעות למפגשים וכניסה לאתרים.
– עקב תנאי מזג האוויר יתכנו שינויים במיקום ובמועדי מפגשי החוץ. במקרה זה יקבע מועד חלופי להשלמת השיעור החסר.
זכרו: בכל מקרה של החמצת שעור או מפגש צילום, תוכלו להשלימו בקורסים הבאים באופן חופשי!


תנאי קבלה

הקורס כולל 15 מפגשים

שעות הלימוד:
מפגשי הלימוד נמשכים שלוש שעות. מפגשי הכיתה והסטודיו נערכים בין השעות 18:30-21:30 ומפגשי השטח נערכים בימי ו' בשעות הבוקר.


משך הלימודים

הערה חשובה:
זהו קורס צילום מתקדם! על התלמידים להיות בעלי ניסיון קודם בצילום או בוגרי קורס יסודות הצילום.

תעודה / הסמכה

בסיום הקורס תוענק למשתתפים תעודה מטעם "אלון קירה בית ספר לצילום"

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.