logo
הלימודים מתקיימים בגרמניה בלבד
תל אביב

מפת הגעה

סניף ישראל
תל אביב, רחוב תוצרת הארץ 16
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

האקדמיה הגרמנית



מבנה הלימודים

האקדמיה הגרמנית

אופק חדש באקדמיה וותיקה...
 
האקדמיה הגרמנית שונה מאוד בהרבה מובנים מהאקדמיה הישראלית וגם לא דומה לאקדמיה האירופאית אליה סטודנטים
ישראלים פונים ללימודים גבוהים. ההבדלים המרכזיים בסופו של דבר מטיבים בעיקר עם הסטודנט לעומת מדינות אחרות והטבות אלו באות על ידי ביטוי במסגרת האקדמית וכן במסגרת הסוציאלית של הסטודנטים.
 
האקדמיה הגרמנית מגוונת מאוד, מצד אחד ישנם האוניברסיטאות הוותיקות מאוד, בינם האוניברסיטה המובילה היא אוניברסיטת היידלברג שהוקמה בשנת 1386 ומדורגת בין 10 האוניברסיטאות הטובות בעולם, ומצד שני ישנם האוניברסיטאות היישומיות שהן עם וותק של כמה עשרות שנים אבל ברמה של אוניברסיטה וותיקה.
 
האקדמיה הגרמנית היא מכשירה סטודנטים בעיקר לצורך השוק העבודה הגרמני ופחות עוסקת במחקר בהשוואה לאקדמיה
הישראלית לדוגמה. השתלבויות המקצועיות הן חלק בלתי נפרד מן הלימודים החל מהסימסטרים הראשונים ועד הסימסטר האחרון בתואר השני. הקשרים של האקדמיה עם שוק העבודה ובפרט עם התעשייה, מפעלים, בתי חולים,  מאפשרים לסטודנטים השמה ונסיון תעסוקתי תוך כדי הלימודים האקדמיים.
 
אקדמיה ליבראלית לטובת כולם...
 
תהליכי הגלובליזציה האירופאית השפעו רבות על האקדמיה הגרמנית. פעם האוניברסיטאות הגרמניות היו מוסדות מסוגרים ופונים בעיקר לשוק הסטודנטיאלי הגרמני, כיום אנו פוגשים אקדמיה פתוחה שמאפשר אף מעודדת סטודנטים זרים לבוא וללמוד בגרמניה.
 
על פי נתוני שנה״ל 2015-16 בגרמניה לומדים קרוב ל-300,000 סטודנטים זרים שמהווים כ-12% מסה״כ הסטודנטים שלומדים במסגרת האקדמיה הגרמנית. הסטודנטים הזרים בדומה לסטודנטים הגרמניים נהנים ממסגרת אקדמית תומכת ועוזרת ומתנאים סוציאליים נוחים שמאפשרים לימודים בראש שקט.
 
הלימודים אקדמיים במסגרת האוניברסיטאות הממשלתיות ברמה גבוהה מאוד וללא שכ״ל בכלל. הוצאות הסטודנטים מסתכמים בכ-200-400 יורו לסימסטר במסגרת הוצאות נלוות ללימודים שמשולמים לאוניברסיטאות.
 
אקדמיה כמנוע לצמיחת השוק העבודה...
 
אין להסתיר את האינטרס הגרמני במימון הלימודים האקדמיים במסגרת האוניברסיטאות הממשלתיות. ההבנה הבסיסית שהאוניברסיטאות מהוות כמפעלים להכשרת אנשי המקצוע לטובת השוק העבודה הגרמני ובכך השקעה מוגדלת בהכשרת חומר אנושי שיביא לצמיחת המשק, הכלכלה, החברה והתרבות הגרמנית מובנת מאילה. בניגוד לרוב מדינות אירופה, בגרמניה יש חוסר באנשי מקצוע מקומיים שהוכשרו בגרמניה והעובדה שהגרמנים לא אוהבים להעסיק כוח אדם שלא קיבל את הכשרתו בגרמניה מביאים את גרמניה לעודד סטודנטים זרים שיבואו ללימודים אקדמיים.


תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.