logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס קוסמטיקה מתקדמת



מבנה הלימודים

קורס קוסמטיקה מתקדמת בויצו, עונה על הצורך של קוסמטיקאיות העובדות במקצוע, להרחיב את בסיס הידע שלהן, להכיר מכשירים נוספים ומושגים מתקדמים יותר בתחום האנטומיה והפיזיולוגיה ולהבין לעומק את תרומתם של החומרים הפעילים.

הלומדות בקורס יוכלו, באמצעות הידע אותו ירכשו במהלך הקורס, להעשיר את מגוון הטיפולים בקליניקה שלהן ולהרחיב את מעגל לקוחותיהן הקיים.

כמו כן, מתוך הבנה כי הקוסמטיקאית, הפועלת במקרים רבים כעצמאית קטנה בשוק תחרותי מאוד, צריכה להיות בעלת הבנה עסקית מעמיקה ויכולת שיווק עצמית, ילמדו בקורס תכנים בנושא שיווק ומכירה המתאימים ספציפית לצרכי הקוסמטיקאית העצמאית.

נושאי הלימוד בקורס:
• אנטומיה ופיזיולוגיה – מבנה התא והממברנה, מבנה העור, מצבי עור אקוטי, אקנה, פיגמנטציה הזדקנות וכו'.
• חומרים פעילים – רטינואידים, פפטידים, חומצות, אנטיאוקסידנטים, מרגיעים, מדכאי מלנין, וחומרים שונים נוספים.
• מכשור וטכנולוגיה – IPL, לייזר ולייזר רך LLLT, RF, אולטרסאונד.
• שיווק ומכירות-    שיווק לטווח הארוך ולטווח הקצר, בידול, ששת כובעי החשיבה, תהליך פיתוח של רעיונות חדשים, סיעור מוחות, הדרכה לקידום בפייסבוק ופתיחת דף עסקי.



תנאי קבלה

סיום קורס קוסמטיקה המפוקח על ידי משרד הכלכלה או מעבר מבדק כניסה בציון 70.

משך הלימודים

ימי לימוד: פעם בשבוע בשעות אחה"צ / בוקר
משך הקורס: 12 מפגשים של 5 שעות אקדמיות כל מפגש
אורך הקורס:  כ – 3 חודשים.

תעודה / הסמכה

לעומדות בכל דרישות הקורס תוענק תעודה מטעם ויצו.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.