logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן

מפת הגעה

סניף ראשי
בן גוריון 24, רמת גן
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס Google Android



מבנה הלימודים

שוק הטלפונים הניידים נמצא בעיצומה של מהפיכה. מכשיר הטלפון הנייד הפך למחשב קטן עם אפליקציות רבות ומגוונות. מכשירים מבוססי מערכת ההפעלה גוגל אנדרואיד נמצאים בעליה מסחררת מבחינת מכירות. מחקר של npd , חברה עולמית מובילה בתחום מחקרי שוק הצריכה, הראו שברבעון השני השנה, לראשונה בהיסטוריה, עברו מכירות מכשירי טלפונים ניידים עם מערכת הפעלה גוגל אנדרואיד בארה"ב, למקום הראשון. ברבעון השני אחוז מכירות מכשירים אלו היה 33% מכלל מכירות טלפונים ניידים בארה"ב, כאשר RIM (מערכת ההפעלה של Blackberry) נמצאת במקום השני עם 28% ו-Apple (iPhone) במקום השלישי עם 21%. מספר האפליקציות בחנות של גוגל עבר כבר את ה-50,000.

תוכן הקורס :

- היכרות עם האנדרואיד ואפליקציות אנדרואיד
- סביבת הפיתוח
- ממשק משתמש
- Intents, שירותים
- שמירה ושליפת נתונים
-Networking and web services 
- טלפוניה
- אתראות
- גרפיקה ואנימציה
- מולטימדיה
- שירותי מיקום


תנאי קבלה

12 שנות לימוד וידע בסיסי בתכנות.

משך הלימודים

 כ-94 שעות 

תעודה / הסמכה

בסיום הקורס יעבור התלמיד מבחנים עיוניים ומעשיים מסכמים. בסיום כל נושא יעבור התלמיד מבחן עיוני מסכם. תלמיד שיעבור את המבחנים הפנימיים יקבל תעודת מפתח אפליקציות בגוגל אנדרואיד מטעם נשיא טכנולוגיות.
תוכן קורס גוגל אנדרואיד כולל עבודת מעבדה ותרגול מעשי בשטח, בצמוד לאנשי התמיכה של נשיא טכנולוגיות


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.