logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן

מפת הגעה

סניף ראשי
בן גוריון 24, רמת גן
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס MCITP



מבנה הלימודים

מקצוע ניהול הרשתות נמצא בעלייה ניכרת בשנים האחרונות, ומה שהיה נחלת חברות הייטק בלבד, דרוש כיום בכל משרד גדול עם מחשבים. קורס מהנדס רשתותMCITP Microsoft Certified Information Technology Professional (מוכשר אינפורמציה טכנולוגית מטעם מיקרוסופט) מקנה ידע רב ותעודה יוקרתית, המאפשרים השתלבות קלה בשוק העבודה. קורס MCITP מעניק תואר שמחליף את התואר הקודם, ה-MCSE. כמו בכלל הלימודים בנשיא טכנולוגיות, הדגש בקורס הוא על הצד המעשי, לצד הכנה לבחינות ההסכמה של מיקרוסופט. בנשיא טכנולוגיות מעבדה משוכללת העוסקת בתחום. בקורס משולבים ימי השתלמות אצל הלקוחות והספקים שלנו. .

תוכן קורס MCITP:
הגדרה וניהול מערכת הפעלה מסוג ויסטה. Exam 70-640 MCTS Windows server 2008: Active Directory, Configuring
הגדרה וניהול בסיסי של רשת מחשבים בארגון, (שרת 2008) Exam 70-642 MCTS Windows server 2008: Network Infrastructure, Configuring
ניהול תשתית רשת מתקדם, שרתי 2008 Exam 70-643 MCTS Windows server 2008: Applications Platform, Configuring
אבטחת תשתית רשת בעזרת אפליקציות אינטרנטיות. Exam 70-620 MCTS Windows server 2008: Vista configuring
עיצוב, תכנון וניהול מתקדם של תשתית רשתות ושרתי 2008 Exam 70-647 MCITP Windows server 2008: Enterprise Administrator תוכן קורס MCITP כולל עבודת מעבדה ותרגול מעשי בשטח, בצמוד לאנשי התמיכה של נשיא טכנולוגיות


תנאי קבלה

אנגלית ברמה גבוהה, מבחן התאמה וידע מעמיק במערכות הפעלה ופתרון תקלות במחשב.


משך הלימודים

כ-312 שעות

תעודה / הסמכה

תעודת הסמכה בין-לאומית Windows Server 2008 Enterprise Administrator תוענק לסטודנט אשר יעבור 3 / 4 בחינות ההסמכה העולמית של חברת Microsoft. בסיום הקורס יעבור התלמיד מבחנים עיוניים ומעשיים מסכמים. בסיום כל נושא יעבור התלמיד מבחן עיוני מסכם. תלמיד שיעבור את המבחנים הפנימיים יקבל תעודת מהנדס רשתות MCITP מטעם נשיא טכנולוגיות.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.