מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג זמן אמיתי?

השאר פרטים ונציג זמן אמיתי יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב, טבריה, חיפה, הרצליה ירושלים, באר שבע ואילת
אילת
באר שבע
הרצליה
חיפה
טבריה
ירושלים
תל אביב
strip

קורס ברמנים, הקורס המקצועי



מבנה הלימודים

בזמן אמיתי  -בית הספר לברמנים המוביל בישראל אפשרות לבחור גם במסלול הבסיסי והקצר יותר.
הקורס כולל 55 שעות ומכשיר את בוגריו לעבודה בברים שונים . גם כאן התעודה הינה בינלאומית ומאפשרת לברמן לעבוד בכל מקום אשר ירצה בעולם.
בקורס המקצועי עובר התלמיד אימוני בר רבים ומגוונים בברים שונים ובכך מתאים את עצמו לבר בו הוא רוצה להתחיל את חייו כברמן מקצועי.

מעבר לסדנאות היין, הקפה, הקוקטילים, הבירה, הוויסקי ותודעת השירות – מקבל הבוגר הכוונה לכל אורך הקורס אשר מאפשרת לו לבחור בבר המתאים ביותר – כל זאת ע"י צוות ההדרכה.
הטעימות בקורס המקצועי הבסיסי הינן מגוונות מאוד וכוללות טעימה של מעל 100 משקאות וקוקטיילים שונים ממגוון הקוקטיילים בעולם.

בשני הקורסים עובר התלמיד את הסדנאות הבאות:
וודקה, ג´ין, רום, טקילה, משקאות האניס, סדנת וויסקי ובירה מורחבת, סדנת יין , קפה, תודעת שירות ,שלושה שיעורי קוקטיילים שונים, סדנת ליקרים וצורות הגשת משקאות ועוד סדנאות רבות וטובות.

שיטת הלימוד:
o החלק העיוני
התלמידים לומדים על דרכי הייצור של המשקאות האלכוהוליים השונים, ארצות מוצאם, האנשים והאגדות שמאחוריהם, כיצד לטעום משקה ומה לחפש בו, השפעות גופניות הכרוכות בשתיית אלכוהול ועוד.
o החלק המעשי
במהלך הקורס נלמדות כל דרכי ההגשה המקצועיות של משקאות הבר, שילובם עם משקאות קלים, תורת הערבוב והכנת קוקטילים, עבודה עם מערכת המזיגה מחבית ומערכת הקופה הממוחשבת. הקורס כולל אימונים מעשיים אינטנסיביים שמטרתם להכין את התלמיד לעבודת הבר האמיתית.
o תקשורת בינאישית
קורס ברמנים כולל סדנה אינטראקטיבית בתודעת שירות ומכירות ושם דגש על אינטליגנציה רגשית, תקשורת בינאישית, התנהגות בראיון, עבודה בצוות ואפיון לקוח.
o אימוני בר מאסיביים:
 אנחנו בזמן אמיתי מאמינים שאימון הוא הבסיס להצלחתו של הברמן לכן פיתחנו שיטת הדרכה ייחודית.
 כמות הזמן שמבלה התלמיד בבר הורחבה ואביזרי האימון הינם מהטובים בעולם.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.