הקריה האקדמית אונו- קמפוס ירושלים

 

לרכוש תואר בהקריה האקדמית אונו- קמפוס ירושלים

logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

תואר שני ביהדות באקדמית אונו



מבנה הלימודים

התכנית בלימודי יהדות – תואר שני
 
ראש בית הספר ללימודי יהדות: פרופ' נחם אילן.
 
אנו בקריה האקדמית אונו קמפוס ירושלים (ממשיכים את מכון לנדר שפעילותו הסתיימה), מציעים לך להירשם ללימודי תואר שני M.A בלימודי יהדות ולהתחיל מסע שיגע עמוק בנשמה וירתק את האינטלקטואל של כל מי שיהדות מושכת ומעניינת אותו.
מי מיטיב לדעת מה יכול לרגש ולסקרן אותך יותר טוב ממך?
לכן, במסגרת תכנית הלימודים תוכל/י לבחור את תחום התמחות הראשי ותחום ההתמחות המשני מבין 5 התמחויות מסקרנים, מעמיקים ומאתגרים: מקרא ופרשנותו, תורה שבעל פה, היסטוריה של עם ישראל, הגות יהודית  וחינוך יהודי.
מחשבה רבה ותשומת לב הושקעו בבניית תכנית לימודים, שתשלב בין רמת לימודים אקדמיים גבוהה ביותר עם גמישות מרבית והתחשבות מלאה בצרכי ורצונות הסטודנטים.

מטרת הלימודים היא הקניית תשתית אקדמית להבנת תהליכים ורעיונות יסוד שעיצבו את היהדות והחברה היהודית מראשית ימיה.

איכות הלימודים האקדמיים מורכבת מתכנים מעמיקים הנשענים על המחקרים המקיפים והחשובים ביותר, ועל צוות המרצים המורכב ממרצים מובילים בתחומם, שהגיעו לדרגת פרופסור באוניברסיטאות שבארץ (ביניהם חתן פרס ישראל) לצד מרצים צעירים ודינמיים שהוכיחו את כוחם בעולם המחקר:
פרופ' אברהם גרוסמן, חתן פרס ישראל, פרופ' נחם אילן, פרופ' טובה הרטמן, הרב ד"ר מתניה בן גדליה, ד"ר יוסי אבנרי, ד"ר אורה ויסקינד אלפר, ד"ר ארנון עצמון, ד"ר איריס בראון, ד"ר חנה דוידסון, ד"ר אסתי אייזמן ועוד.

בכדי להעניק מקסימום נוחות והתאמה בלימודים שמאפשרים ניהול חיי משפחה וקריירה במקביל ללימודים, ניתן לרכז את שעות הלימוד ליום אחד בשבוע. בנוסף לכך, חלק מהקורסים ניתנים ללימוד מקוון בבית או בכל מקום אחר. מסגרת הלימודים לתואר “מוסמך” היא ארבעה סמסטרים, הפרוסים על שנתיים אקדמיות.

מאפייני הסטודנטים הלומדים בקמפוס ירושלים של הקריה האקדמית אונו והיחסים הקרובים עם הסגל האקדמי מקנים לסטודנטים אווירה ביתית ומשפחתית, שבאה לידי ביטוי בכל היבט ובכל שלב של הלימודים. כל זאת, תוך מחויבות עמוקה ושמירה מלאה על מסורת היהדות וערכיה.
אנו מזמינים אותך לצאת למסע מרגש ומרתק, שיפתח בפניך אופקים ותובנות חדשים.

שכר לימוד: 26,000 ש"ח.


תנאי קבלה



משך הלימודים

ארבעה סמסטרים הפרוסים על שנתיים אקדמיות.


תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.