תל חי הנדסאים

 

להנדסה, תקשורת ועיצוב

logo
הלימודים מתקיימים בתל חי
תל חי
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

הנדסאי רכב- מערכות מתקדמות



מבנה הלימודים

הנדסאי רכב- מערכות מתקדמות
ראש המגמה להנדסת רכב: שוקי פופר

תחום הרכב נמצא בשנים האחרונות בהתפתחות מתמדת תוך כדי שהוא מאמץ אליו שימוש בטכנולוגיות חדישות ומערכות חכמות. עד לפני שנים לא רבות שימוש בחדשנות שכזו נראה היה כאילו לקוח מסרטי מדע בדיוני.

תפעול של המערכות והטכנולוגיות הללו דורש אנשי מקצוע שיש ברשותם את הידע הרחב בתחום הרכב המתחדש, ובעזרתו הם מסוגלים להתמודד עם החידושים וההתפתחויות הטכנולוגיות המתעדכנות בקצב מהיר.

במסגרת הלימודים במגמה עומדת לרשותכם מעבדת רכב ובה סימולטורים ומגוון רחב של מכלולי רכב לפירוק והרכבה, שמאפשרים לכם לערוך ניסיונות, לחקור וללמוד את הכלים השונים באופן מעשי.

כהנדסאי רכב תלמדו מגוון רחב של נושאים מדעיים והנדסיים ותוכשרו לעסוק בתפקידים הנוגעים לטיפול ובקרה של  מערכות הרכב השונות.

צאו לדרך | השתלבות בשוק העבודה
לאור ההתפתחות המואצת בתחום הרכב בוגרי המגמה שלנו מבוקשים כיום יותר מתמיד לתפקידים רבים.
כבוגרי המגמה תוכלו להשתלב בתפקידים בכירים במוסך המודרני, בדיאגנוסטיקה, במכונאות, כיועצי שירות, כיועצים לרוכשי רכבים, כמנהלים טכניים, כבוחנים, ובתפקידים הנוגעים להוראות טכניות של יצרני הרכב בעבודה עם מוסכי היבואן.
במסגרת הלימודים במגמה תוכלו לשלב גם מספר השתלמויות נוספות, ולשמש כקציני בטיחות תעבורה או כשמאי רכב. בנוסף תוכלו להיבחן במסלול מקוצר ובסופו לקבל תעודה מסמיכה לניהול מוסך.   

מקצועות הלימוד
מקצועות יסוד
מתמטיקה שימושית
יישומי מחשב
אנגלית טכנית
מכניקה טכנית
תורת החומרים
חוזק חומרים
 
מקצועות כלליים
תרמודינמיקה
תורת החומרים
חלקי מכונות
מערכות הידראוליות ופנאומטיות
 
מקצועות תכנון
מכטרוניקה
תורת המנוע
תורת הרכב
חשמל ואלקטרוניקה ברכב
אבחון ואיתור תקלות
מערכות ממוחשבות
פרויקט גמר


תנאי קבלה



משך הלימודים

מסלול בוקר- חמישה ימים מלאים, במשך ארבעה סמסטרים.


תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.