logo
הלימודים מתקיימים ביפו
תל אביב

מפת הגעה

יפו
קדם 59 תל אביב יפו
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס לעיצוב ושיפוץ רהיטים



מבנה הלימודים

קורס מעשי לעיצוב ושיפוץ רהיטים
בהנחיית האמנית פטריסיה גלמן

קורס מעשי ומרתק של עיצוב ושיפוץ רהיטים בהנחיית האמנית פטריסיה גלמן, ילידת פריז, שהתמחתה בפירנצה אצל ברטולוצ'י בטכניקות מסורתיות של המאה ה-18, ברסטורציה ובטכניקות דקורטיביות מורכבות.
 
הקורס מתאים לבעלי מקצוע כמו נגרים, אדריכלים, מעצבי פנים, אמנים וסטייליסטים שמעוניינים ללמוד טכניקות חדשות, לייצר חידושים בעולם המקצועי שלהם ולהפתיע את לקוחותיהם.
בקורס נלמד טכניקות מקצועיות וחדשניות לשיפוץ רהיטים, טקסטורות ייחודיות לעיצוב רהיטים וכיצד להשתמש באופן יעיל בחומרים. כמו כן, נחשף לעולם חדש של יצירה ואמנות, שיעזור לכם בפיתוח רעיונות חדשים ומתוחכמים.

הקורס כולל מידע תיאורי, התנסות מעשית וסיור מודרך בשוק הפשפשים של יפו שמטרתו בחירה של רהיט עליו כל משתתף יעבוד באופן אישי ובליווי פטריסיה גלמן, נכיר את החנויות ואת הספקים אשר מציעים רהיטים ישנים, וכן נבין כיצד לבחור רהיט בר שיפוץ.

תכנית הקורס
שיעור 1 - הקדמה סבב היכרות והקדמה אודות האמנית פטריסיה גלמן, הסבר על הקורס, הכרות עם חומרי העבודה, התנסות מעשית (על פלטת עץ) תרגיל צביעה ע״י שימוש בפיגמנטים (אבקת צבע), יצירת טקסטורות ע״י שפכטל ופיגמנטים, יצירת טקסטורות ע״י שפכטל, שבלונה ופיגמנטים
שיעור 2 - טקסטורות שימוש בעלי זהב וכסף, ציור וצביעה על עץ, טכניקת קולאז׳ בהשראת עיתונים ישנים, טקסטורה של דמוי עץ עתיק
שיעור 3 - סיור מודרך בשוק הפשפשים אילו רהיטים כדאי לקנות ואילו לא?איך מזהים רהיט ישן אך בר שיפוץ? בחירת רהיט לעבודה בקורס, שווי הרהיט וההיסטוריה שלו
שיעור 4 - הכנת הרהיט שיפוץ ותיקון הרהיט, הכנה לצביעה
שיעורים 5-8 - עיצוב הרהיט צביעה ועיצוב הרהיט - כל משתתף בסגנון ובטקסטורות לפי בחירתו וטעמו האישי
שיעור אחרון - הרמת כוסית וקבלת הרהיט המוגמר

מנחה - פטריסיה גלמן


תנאי קבלה

הקורס מיועד לבעלי מקצוע

משך הלימודים

כל מפגש בן 3 שעות, סה"כ 8 מפגשים, למשך חודשיים.
קבוצות קטנות של עד 5 משתתפים בשיעור.
מחיר: 2,200 ש״ח כולל קיט חומרים אישי לכל משתתף.

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.