המכללה לניו מדיה

 

המכללה לניו מדיה - קורסי תקשורת, פרסום ושיווק בעולם הדיגיטלי

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

המכללה לניו מדיה

מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות בקבוצת זאפ, מודה
מחלקת שירות לקוחות zap

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
המסגר 18, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס מנהלי מדיה חברתית



מבנה הלימודים

הכשרת מנהלי מדיה חברתית
14.01.18 | ראשון | 17:00-21:00
20.03.18 | שלישי | 17:00-21:00

תיאור המסלול
עם כל יום שעובר, המרחב הדיגיטלי הופך להיות נדבך יותר חיוני במחזור החיים של כל ארגון מסחרי וציבורי באשר הוא – ובדיוק מהסיבה הזו אנשי מקצוע מיומנים המתמחים בשיווק ופרסום במדיה החברתיים הופכים גם הם ליותר ויותר מבוקשים בשוק התעסוקה המודרני. חברות קטנות וגדולות כאחת  מחפשות מדי יום ביומו אחר אנשי ניו מדיה עם מומחיות בניהול תוכן ופרסום במדיה חברתית ואף מוכנות להעניק להם תנאי העסקה נדיבים נוכח מומחיותם בתחום.

הכשרת מנהלי המדיה החברתית של המכללה לניו מדיה, הנה מסלול ההכשרה הוותיק והמקצועי ביותר בישראל  והיחיד שמשלב את הקניית הידע, הכלים והמיומנויות הנדרשות בתחום לצד ניתוח מקרי בוחן עדכניים והתנסות מעשית ממשית בכיתת מחשבים, תוך הקניית כלים טכניים ושיווקיים למעוניינים לשלב את ערוצי המדיה החברתית בארגונם בין אם על ידי ניהול ספקים בתחומים אלו  ובין אם ניהול התחום באופן ישיר בארגון או עבור ארגון. 

בסיום ההכשרה יוענקו לך הידע והכלים  אשר יאפשרו לך להשתלב בשוק העבודה בתפקידי ניהול תוכן ונוכחות במדיה חברתית לצד ניהול קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות השונות. יתרה מזאת, כחלק ממעטפת הלימוד במכללה, מקבלים הסטודנטים את האפשרות לקבל ייעוץ מקצועי ממוקד שיסייע להם לקדם את העסק שלהם ו\או של הארגון שלהם תוך כדי ההכשרה.

תיאור תפקיד
תפקידו של מנהל מדיה חברתית הוא שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט. עליו לדעת להקים פלטפורמות חברתיות (כגון פייסבוק, אינסטגרם, יו-טיוב וכד') ולנהלן באופן שוטף תוך שימת דגש על ייזום והכנסת תכנים שיתרמו ליצירתו של שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה.

מנהל המדיה החברתית גם צריך לנהל קהילה עסקית-חברתית המקדמת מודעות, הסברה, שיווק וקידום, לבנות וליישם תכניות אסטרטגיה שיווקית-חברתית, ליצור מוניטין ולפתור משברים,  להקים קמפיינים ממומנים ואף ליזום פרסומים ויראליים אטרקטיביים אשר יגדילו את חשיפתו ותפוצתו של המותג על כל המשתמע מכך.

נושאים מרכזיים במסלול

מבוא לשיווק ואסטרטגיה למדיה חברתית
השיווקיים והפסיכולוגיים המנחים שעליהם מבוסס העולם הדיגיטלי, היכרות עם הזירות הדיגיטליות השונות ובעיקר בניית תכנית העבודה האסטרטגית שמשמשת כמעין מפת דרכים להמשך הדרך – בחלק הזה ילמדו המשתתפים למפות את תעודת הזהות ואת קהלי היעד של המותג עליו הם עובדים – וכן לייצר אסטרטגיית תוכן סדורה ומובנית שלאורה הם יפעלו לאורך הקורס

תוכן במרחב הדיגיטלי
בחלק הזה ייחשפו המשתתפים למגוון רחב של טכניקות כתיבה דיגיטליות אשר בעזרתן יהיה ביכולתם להביא לידי ביטוי את המסרים שעליהם מושתת תכנית העבודה האסטרטגית – בכל הזירות החברתיות העומדות לרשותם.

ניהול נוכחות אורגנית וממומנת בפייסבוק
החלק הזה יוקדש כולו לרשת החברתית הגדולה בעולם – פייסבוק. במהלך היחידה הזו ילמדו המשתתפים את רזי ניהול הפעילות בדף העסקי בפייסבוק ויידעו כיצד פועלת החשיפה האורגנית בפייסבוק ומהם הכלים העומדים לרשותם על מנת להגדילה. החלק הארי של היחידה יוקדש לרזי הקידום הממומן בפייסבוק – תוך שימת דגש על מיומנויות ההעלאה המעשית של הקמפיינים הממומנים מאפס – תוך שימוש בכלי הפרסום הסטנדרטיים והמתקדמים כאחד.

ניהול נוכחות בזירות חברתיות משלימות – אינסטגרם ויוטיוב
בחלק הזה יתוודעו המשתתפים לדגשים האסטרטגיים אשר יסייעו להם לנהל את נוכחות המותג בזירות החברתיות המשלימות – החל מאינסטגרם שנמצאת בבעלותה של פייסבוק, דרך יוטיוב הנמצאת בבעלותה של גוגל – וכלה בלינקדאין שעוברת מהפכה של ממש מאז נרכשה על ידי מייקרוסופט.

הקמת דפי נחיתה
ידע והכשרה בסיסיים לפיתוח ואפיון דפי נחיתה לקמפיינים כולל הטמעת קודי מעקב והמרה.

ניהול משברים, מוניטין וקהילות ברשת
בסיום החלק הזה יידעו המשתתפים כיצד עליהם לנהל בצורה נבונה ומושכלת את השיח השוטף מול קהל הלקוחות של המותגים אותם הם מייצגים – תוך שימת דגש על השלבים השונים של תהליך ניהול המשברים – החל משלב מניעת המשבר, דרך ניהול המשבר – וכלה בשלב שיקום האמון לאחר המשבר. בחלק השני של היחידה יבינו המשתתפים כיצד עליהם לבנות ולטפח את הקהילה שתשמש כמנוף לצמיחת המותג

כלים משלימים לניהול הפעילות הדיגיטלית
בחלק הזה יתוודעו המשתתפים לזירת הלינקדאין שתשמש אותם בבואם למצוא אופק תעסוקתי במהלך הקורס או לאחריו. בנוסף, בחלק הזה ייחשפו המשתתפים לעולם הקידום האורגני בגוגל ויבינו מהם הפרמטרים המשפיעים על מיקום האתר שלהם בגוגל

פרויקט גמר
ההכשרה כוללת פרויקט גמר ייחודי, הפרויקט שמלווה על ידי כלל המרצים והמנהל המקצועי של המכללה מהווה תשתית התנסותית לניהול ויישום אסטרטגיה במדיה החברתית.


תנאי קבלה

למי מיועדת ההכשרה:
- למעוניינים בפיתוח קריירה/הסבה מקצועית לתחום השיווק והפרסום כשכירים
- למעוניינים להקים ולנהל מדיה חברתית בארגון שלהם כעצמאים
- למעוניינים ליצור לעצמם אפיק הכנסה נוסף שיאפשר להם לשלב בין עבודתם כשכירים לבין יכולתם לשמש כפרילנסרים המתמחים בניהול ערוצי המדיה החברתית
- ליזמי דיגיטל המעוניינים לפתוח סוכנות עצמאית לקידום עסקים בדיגיטל

תנאי קבלה
- בוגרי 12 ש"ל בעלי רקע/ניסיון בשיווק של 2 שנים
- או בוגרי 15 ש"ל במקצועות של תקשורת, שיווק/פרסום וניהול, לחסרי רקע/ניסיון בשיווק
- מבחן מיון באנגלית ברמה של 12 ש"ל (קריאה וכתיבה)
- מבחן מיון באוריינטציה למחשבים ואינטרנט
- ועדת קבלה



משך הלימודים

מבנה ההכשרה
- היקף: 100 שעות אקדמאיות (80 שעות שעון)
- מספר מפגשים: 20 מפגשים
- שעות: מפגשי ערב (17:00-21:00), מפגשי בוקר (10:00-14:00)


תעודה / הסמכה

 


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.