המכללה לניו מדיה

 

המכללה לניו מדיה - קורסי תקשורת, פרסום ושיווק בעולם הדיגיטלי

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

המכללה לניו מדיה

מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות בקבוצת זאפ, מודה
מחלקת שירות לקוחות zap

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
המסגר 18, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס ניהול קמפיין בדיגיטל (PPC)



מבנה הלימודים

קורס קידום ופרסום ממומן בדיגיטל (PPC)
21.12.17 | חמישי | 10:00-14:00
25.01.18 | חמישי | 16:30-21:30

תיאור המסלול:
המטרה המרכזית של שיווק היא לחשוף את המוצר שלך ללקוחות ממוקדים, המעוניינים באופן מעשי או תיאורטי במוצר שלך או מוצרים דומים. בקורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל של המכללה לניו-מדיה נלמד איך להגיע לקהל ממוקד, כשהוא מחפש מידע ישיר או עקיף למוצר שלך.

נלמד להקים ולנהל קמפיינים באמצעות גוגל אדוורדס, רשת הפרסום של פייסבוק, נלמד להגיע לקהלים שלנו  בין שהם גולשים מהדסקטופ ובין שהם גולשים במובייל. בנוסף, נלמד להקים תשתית מדידה אפקטיבית שתעזור לנו לנתח ולשפר את תנועת הגולשים שלנו עד ליצירת יחסי המרה גבוהים.

בסיום הקורס יהיו לכם היכולת והכלים לבצע
- בניית תוכנית אסטרטגיית שיווק מבוסס תוצאות בדיגיטל
- הקמה וניהול קמפיינים מתקדמים בגוגל אדוורדס
- הקמה וניהול קמפיינים מתקדמים בפייסבוק
- ניהול קמפיינים מתקדמים מבוססי דאטה וקהלים - רימרקטינג, קהלים מותאמים וכיו'
- יצירת והובלת לידים ותנועה באמצעות תוכן (אאוטבריין וטאבולה)
- יצירת לידים באמצעות רשימות תפוצה ואי מייל מרקטינג
- ניתוח, מדידה ושיפור ביצועים בשימוש כלי מדידה נפוצים עם דגש על גוגל אנליטיקס
- כתיבת תוכן מניע לפעולה ולקמפיינים מבוססי תוצאות מהירות

מבחני הסמכה - של גוגל אדוורדס
הקורס כוללת הכנה לבחינת הסמכה של  גוגל אדוורדס. הכנה למבחן יסודות הפרסום של גוגל והכנה לבחינה מתקדמת ברשת החיפוש.

כלים וידע שתרכשו בסיום הקורס
- בניית תכנית אסטרטגית, מיפוי שוק וקהלים, מיפוי יתרונות יחסיים, התייחסות למתחרים ותוכנית עבודה
- ביצוע מחקר מילים וקהלים – ההתאמות הכי טובות של מילות מפתח והדרך הכי טובה לעשות בהם שימוש יעיל
- פרסום וקידום ממומן ב – Google AdWords – לנהל קמפיינים ברשת החיפוש והתוכן של גוגל תוך שיפור מתמיד של ה –  CTR(click-through-rate) באמצעות מודעות המילים ומילות מפתח דינמיות
- פרסום ממומן בפייסבוק – להניע תהליכי מכירה באמצעות כלי הפרסום הבסיסיים, המתקדמים והחדשים ביותר של פייסבוק (Ads Manager & Power Editor)
- בנייה וניהול דפי נחיתה – לאפיין ולבנות דפי נחיתה באופן עצמי כולל דגשי תוכן ועיצוב, הטמעת פיקסלים, עבודה עם שרת FTP וביצוע אופטימיזציה (A/B Testing)
- שיווק מחדש (Re-Marketing) -  להקים ולנהל מסעות פרסום של "שיווק מחדש" עד להגדלת תנועה אפקטיבית לאתרים ודפי הנחיתה
- כתיבת מודעות ותוכן לקמפיינים ברשת – לכתוב מודעות יעילות המניעות את הלקוח לפעולה והמרה בזירות השונות
- ניתוח ומדידה ושיפור תוצאות באמצעות Google Analytics – איך לשפר מהלכי שיווק עד ליצירת יחסי המרה גבוהים באמצעות מידע יומיומי הנשאב מהאתרים ודפי נחיתה. שימוש במערכת הטאגים של גוגל (Google Tag Manager)
- היכרות עם מערכת WORDPRESS – עבודה עם ממשק הניהול של אתר הוורדפרס – ועריכת HTML
- קידום תוכן ממומן באמצעות מערכות Outbrain ו-TABOOLA

הנושאים הנלמדים בקורס:

יסודות שיווק ואסטרטגיה דיגיטלית
היכרות עם עולם הפרסום, בדגש על פרסום ושיווק דיגיטלי. איך לתכנן, לבנות וליישם אסטרטגיה בפרסום. למידה מעמיקה של כל המושגים בתחום ויצירת בסיס מקצועי לכל הנושאים במסלול.

קופי דיגיטל – כתיבת תוכן לקמפיינים
בפרק זה תרכשו מיומנות לכתיבה שיווקית (קופי דיגיטל) משכנעת למודעות פרסום ממומנות לפי זירות הפעולה המגוונות. נלמד עקרונות מנחים לקריאטיב מנצח, ואפיון של דפי הנחיתה. 

אתרים ודפי נחיתה
היכרות עם עולם האתרים, מהיסטוריה ועד הטרנדים העכשוויים ברשת. שילוב עבודה עם אתרים באסטרטגיית הפרסום. ידע והכשרה בסיסיים לפיתוח ואפיון דפי נחיתה לקמפיינים כולל הטמעת קודי מעקב והמרה.

קידום ממומן בגוגל אדוורדס (Google AdWords)
בפרק זה נכשיר אתכם להקים ולנהל קמפיינים מקצועיים ברשת גוגל אדוורדס, משלב מחקר שוק וקהלים ועד לקבלת מיומנות גבוהה בהקמת קמפיינים ברשת החיפוש, התוכן וקמפיינים מתקדמים בגוגל אדוורדס, כולל רימרקטינג, קמפיינים ברשת יו טיוב, גימייל, חיבור לגוגל אנליטיקס ומערכת האדיטור של אדוורדס.
בסיום פרק זה נכין אתכם למבחן הסמכה של גוגל פרטנר

מדידה וניתוח DATA באמצעות גוגל אנליטיקס
הבנה מעשית של מדידה ואיסוף נתונים מעולם השיווק והפרסום, היכרות מקצועית מעמיקה עם גוגל אנליטקיס וכלי מדידה וניתוח DATA שיווקי, חיבור בין הקמפיינים ומערכות ניהול לקוח (CRM) וביצוע אופטימיזציות מתקדמות מבוסס נתונים שנאספו לפני ובמהלך הקמפיינים השיווקיים. כולל עבודה עם כלי מדידה וניתוח משלימים כדוגמת Similar Web, Google tag manager ועוד.

קידום ופרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והמורכבת מכולם. בסיום פרק זה נכשיר אתכם לנהל נוכחות עסקית ופרסומית בפייסבוק, לבנות קמפיינים שמטרתן הגברת המודעות (awareness), יצירת מעורבות גולשים, הגדלת הרלוונטיות למותג, הנעה לפעולה (טופס ליד, מעבר לאתר הלקוח), הגדת כמות הלקוחות והגדלת הערך המוסף ללקוחות קיימים.

קידום ממומן של תוכן במערכות Outbrain ו-Taboola
היכרות ועבודה מעשית עם מערכות לניהול וקידום תוכן ממומן באמצעות מערכת Outbrain ו -  Taboola

אימייל מרקטינג ורשימות תפוצה
דיוור שיווקי נחשב לאחד מהערוצים הכי יעילים לשימור לקוחות ושיווק פרסונלי ישיר. אחד השימושים היעילים באי מייל מרקטינג הוא הצורך להעיר מחדש לידים "רדומים".
בחלק זה נלמד לבנות רשימות תפוצה ממוקדות מטרה ותוכן, נבנה משפכי תוכן וחיבור לערוצי הפרסום האחרים שלנו (פייסבוק, גוגל, אאוטבריין וכיו'), נכיר כלים לניהול והפצה של דיוורים שיווקיים. דגשים חשובים למבנה האי מייל, תוכן וקריאטיב לפי מטרה.

ליקדאין
היכרות ועבודה מעשית בלינקדאין, נבצע קמפיינים בלינקדאין.

ניהול לקוחות
ברמה העיונית והמעשית, הסטודנטים יוכשרו בניהול בריא ויעיל של לקוחות. איך לנהל שיח נכון, לתאם ציפיות, לדווח על העבודה, לשמר לקוחות ועוד כלים קריטים להצלחה.

מבוא לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
הקידום האורגני נחשב לאסטרטגיית פרפורמנס ארוכת טווח אבל חשובה בתמהיל השיווק של כל ארגון. בפרק זה נכיר לכם את עבודת המקדם האורגני, האתגרים המקצועיים שהוא מתמודד איתם,  ההבדלים המעשיים בין הקידום האורגני והקידום הממומן, דגשים חשובים בניהול ספק SEO.

מפגש קרוס-פלטפורם וסיכום הקורס
במפגש הסיכום נלמד ליצור ולנהל קמפיין חוצה פלטפורמות וסיכום כללי לקורס עם מבט והכוונה לעתיד (הכוונה תעסוקתית והכנה לראיון עבודה, הכנה לעבודה כעצמאיים בתחום). בחלק השני הקבוצות יציגו את פרויקטי הקורס שלהם בפני מנהל הקורס ושופטים אורחים.


תנאי קבלה

למי מיועד הקורס
- אנשים המעוניינים להשתלב בשוק הפרסום הדיגיטלי כשכירים - בסוכנויות פרסום ודיגיטל, בארגונים וחברות אונליין
- אנשים המעוניינים לפתח מסלול של יזמות דיגיטלית ולהקים סוכנות פרסום דיגיטלית לעסקים
- מנהלי שיווק ודיגיטל המעוניינים ללמוד את הפרקטיקה של ניהול קמפיינים ממומנים אם למטרות ניהול ספקי משנה ואם במטרה לקבל יכולת עצמית לנהל את הקמפיינים של הארגון בו הם עובדים

דרישות ידע מוקדם
- יכולת מוכחת בעבודה עם אינטרנט ורשתות חברתיות
- יכולת מוכחת בעבודה עם מחשבים וכלי אופיס (בעיקר – וורד ואקסל)
- אנגלית בסיסית טובה ברמת קריאה


משך הלימודים

מבנה הקורס
- היקף: 150 שעות אקדמאיות (110 שעות שעון)
-  שעות הקורס (מחזור דצמבר 2017) -  מפגשי ערב (17:00-21:00), מפגשי בוקר (10:00-14:00)
- שעות הקורס (מינואר 2018)--  מפגשי ערב (16:30-21:30), מפגשי בוקר (10:00-15:00)

תעודה / הסמכה

מבחני הסמכה
מבחן הסמכה של גוגל אדוורדס
הקורס כוללת הכנה לבחינת הסמכה של  גוגל אדוורדס. הכנה למבחן יסודות הפרסום של גוגל והכנה לבחינה מתקדמת ברשת החיפוש.

בסיום הקורס תדרשו לעבור את מבחן ההסמכה של הקורס,  בסיומו תהיו זכאים לקבלת תעודת "מנהל קמפיין ממומן בדיגיטל" של המכללה לניו-מדיה.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.