סטודיו שיק IT

 

קורסים מובילים בתחום הציפורניים

logo
הלימודים מתקיימים בחדרה
חדרה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס קישוטי ציפורניים מקצועי



מבנה הלימודים

בואי ללמוד את אומנות עיצוב הציפורן מהמומחים ביותר בישראל ובעולם אשר מעבירים קיום אלפי קורסים לעיצוב ציפורניים ברחבי העולם.
טכניקות קישוטי ועיצובי הציפורניים הפכו היום להכרחיות כדי להפוך כל עבודה מקצועית למושקעת ואופנתית.
בית הספר סטודיו שיק IT מאפשרים לך לשדרג ולחזק את יכולותייך ולהעניק לך יתרון משמעותי מול המתחרות.

מידע כללי :
כיום ישנם מאות מכוני יופי בארץ שסמו לעצמם למטרה את נושא עיצוב הציפורניים , נכון שמכוני היופי הנם רבים אך החכמים ממנהליהם גרמו למכונם לטפס בדירוג עד לשחקים .מכוני היופי כיום שולחים את עובדיהם פעם לשלושה חודשים להשתלמויות רבות וזאת על מנת להתעדכן על שיטות העיצוב החדישות ובכדי להחשף לאוויזרים ולאבני הקריסטל החדשים . כיום בשוק עיצוב הציפורניים ישנם שיטות מדהימות כאשר אחת מהשיטות הנה שיטת הפיסול , שיטה זו מבליטה את העיצוב כלפי חוץ , שיטה נוספת הנה האקוורים : זוהי שיטה אשר בתוך הציפורן דוחסים אוויזרי עיצוב מיוחדים ,זהובים ואפילו חלקם מצליחים למלות את הציפורן במים ואו בכל נוזל אחר .

העיצובים הנוספים הנם חותמות מדבקות , ציורי ציפורניים והדבקת אבני זברובסקי או קריסטל על הציפורן וכיום גם אפשר למצוא עגילים לציפורן .

יתרון מעצבת הציפורן :
יתרונות שיכולות לעזור ולקדם מעצבת ציפורניים היא אחזקת מגוון רחב ורב של לקים , ג'לים ,אבנים מכל הסוגים ,חומרי פיסול , שרשראות למיניהם , מדבקות וחותמות ועוד אקסיסוריס שקשורים לעיצוב הציפורניים . הדבר הבא שליטה מלאה בבניית הציפורניים בכל הצורות וכמובן התעדכנות בכל שיטות העיצוב למיניהם . הדבר השלישי הנו : כל סוגי הכלים והמכשור הדרושים לביצוע כל סוגי עבודות העיצוב למיניהם , כמו אירברש ועוד...

קורסים לעיצוב הציפורניים:
ישנם מכללות רבות המלמדות קורסים לעיצוב הציפורניים . אך היחס האישי לא תמיד נמצא שם , אנו מתחייבים כלפי כל תלמידה ליחס אישי ומיוחד ומפתיחים גם הצלחה שכמעת לא ראיתם כמוה. הנסיון שלנו בתחום עולה מעל 15 שנים ואנו בין הראשונים שמתעדכנים בכל שיטה עיצוב חדשה .

התחומים הנלמדים בקורסים לעיצוב הציפורניים :
•ציור אקריל: אבסטרקט, יצירת רקעים, סוגי פרחים, פרפרים.
•פסיכולוגיה של הצבעים
•תורת עיצוב ציפורניים בג`ל
•ONE STROKE
•פיסולי אקריל תלת מימד
•יצירת רקעים
•פיסול פרחים ועלים
•אור וצל
•אקווריום
•מיקס מדיה


תנאי קבלה



משך הלימודים

משך ה-קורסים לעיצוב ציפורניים: 5 מפגשים בני שלוש שעות למפגש.

תעודה / הסמכה

למסיימות - תעודת התמחות מקצועית.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.