logo
הלימודים מתקיימים בראשון לציון
ראשון לציון
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

תואר ראשון בתקשורת תוכן ויצירה



מבנה הלימודים

בית ספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל הוא מבתי הספר הוותיקים ביותר בתחום באקדמיה הישראלית. בית הספר מציע שתי תכניות לימוד - תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתוכן ויצירה, ותואר ראשון בתקשורת וניהול (במתכונת דו-חוגי).

התכניות שמות דגש רב על הכשרה מעשית, כך שבנוסף ללימודים התיאורטיים הסטודנטים מתנסים, מכירים ומתמחים בכלי המחשבה והפעולה העיקריים בעולם התקשורתי-יצירתי-שיווקי.

תכנית הלימודים של התואר הראשון בתקשורת עם התמחות בתוכן ויצירה נוגעת בעולמות תוכן רבים ומגוונים- תחקיר, עריכה, הפקה, כתיבה, יצירת פורמטים ופיתוח תוכן, צילום, בימוי וליהוק. סגל המרצים בה מורכב מבכירי תעשיית התקשורת.

הסטודנטים המשתתפים בתכנית, המורכבת מסדנאות מעשיות רבות, נהנים מתשתיות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם, וסביבת הלמידה וההתנסות שלהם כוללת אולפן טלוויזיה ענק, סטודיו דיגיטלי, ציוד צילום משוכלל, חדרי עריכה רבים ומרחבי למידה משותפים.

נקודת השיא של התואר הינה פרויקט הגמר ,עליו עובדים הסטודנטים בשנת הלימודים האחרונה. פרויקט הגמר מאפשר להם להתמקד בפיתוח תוצרים ממשים כמו סדרת רשת, סרט דוקומנטרי או פורמט לא מתוסרט, לתכנן ולהפיק אותו תוך ליווי מקצועי ואקדמי, ולצאת עם ניסיון מעשי לשוק העבודה.

 

משך הלימודים: 4 שנים במסלול בוקר.


תנאי קבלה

תנאי הקבלה משתנים בין תואר לתואר

משך הלימודים

4 שנים

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.