מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מכללת אור יהודה?

השאר פרטים ונציג מכללת אור יהודה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים באור יהודה
אור יהודה

מפת הגעה

מכללת אור יהודה
שדרות אליהו סעדון 87, אור יהודה
המשך...
strip

הנהלת חשבונות 1+2



מבנה הלימודים

מנהל חשבונות הוא האיש האחראי על רישום שיטתי של כל הפעולות הכספיות והעסקות המתרחשות במפעלים, במוסדות ובבתי עסק. ניהול חשבונות תקין מאפשר תכנון והקצאת משאבים כספיים ומעקב אחר ניתובם. ניהול חשבונות שיטתי מאפשר תרגום מטרות ויעדים למונחים כספיים, התחקות אחר דרכי העמידה בהם, וסיכום התוצאות הכספיות תוך הפקת לקחים. ניהול מערכת ספרים מתאימה מאפשר להנהלת המפעל או המוסד, לקבל תמונה מדויקת של כל הפעילות העסקית והכספית, בהתחשב בצרכים של המפעל, כאשר כל הרישומים והספרים מתנהלים בהתאם לדרישות בחוק.  

בחינות:

1 בחינה עיונית 1 בחינה מעשית.





תנאי קבלה

תנאי קבלה: 
1.   תעודת גמר של בית ספר תיכון, 12 שנות לימוד.
או: תעודה של 11 שנות לימוד ועמידה בבחינת כניסה במתמטיקה ברמה של 11 ש"ל (מי שעמד בבחינת בגרות מתמטיקה ביחידת לימוד 1 לפחות, יהיה פטור)

2. ועדת קבלה



משך הלימודים

משך הקורס: 285 שעות אקדמאיות
ימים ושעות: שני ורביעי בין השעות: 17:00 -21:15


תעודה / הסמכה

תעודת גמר מטעם משרד הכלכלה: מנהל חשבונות סוג 1- בסיסי ומנהל חשבונות סוג 2- מתקדם
תעודת מקצוע מטעם משרד הכלכלה- מנהל חשבונות סוג 1 ומנהל חשבונות סוג 2


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.