Muzik

 

בית ספר גבוה ליצירה והפקת מוזיקה

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
בן שמן 4, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המסלול המשולב לתואר בוגר Muzik ולתואר BA של האוניברסיטה הפתוחה



מבנה הלימודים

מסלול הלימוד המשולב של Muzik והאוניברסיטה הפתוחה הוא מסגרת לימודים חדשנית וייחודית מסוגה בישראל. המסלול מיועד למי ששואף לפתח את המוזיקה לעיסוקו המרכזי בחיים, ויחד עם זאת לפתוח בפניו אפיקי התקדמות נוספים, העומדים לרשותו של כל אדם הנושא תואר BA אקדמי מוכר, של האוניברסיטה הגדולה בישראל, ולהעשיר את עצמו גם בתחומים המקיפים את ענף המוזיקה – אמנות, קולנוע ותקשורת.
אנשים צעירים לא מעטים, ברוכי כישרון מוזיקלי, ניצבים בפני דילמה לא קלה בעת שהם עומדים בפני בחירת הנתיב להתקדמותם: מחד – תשוקתם נתונה למוזיקה, והם כמהים לפתח את כישוריהם בתחום זה ולרכוש כלים שיסייעו להם להפכו   מתחביב גרידא לתחום עיסוקם המקצועי; מאידך – הם חוששים שהעיסוק המוזיקלי לא יוביל אותם לפרנסה יציבה, והם מודעים לעובדה שבשוק העבודה, תואר אקדמי הוא כלי חיוני להתקדמות ולפתיחת אופציות נוספות. לאנשים אלה, מהווה המסלול המשולב בשורה של ממש: לימודים שיאפשרו להם לפתח את כישוריהם המוזיקליים לרמה אמנותית ומקצועית, ויחד עם זאת – יזכו אותם בתואר אקדמי, שעשוי לפתוח בפניהם דלתות ואפשרויות נוספות להתקדמות (לרבות אפשרות ללימודי תואר שני).
התלמיד האופייני במסלול ניחן בסגולותיו של מי שמתקבל למסלול הלימודים לתואר בוגר Muzik, ובנוסף לכך הוא בעל יכולות ללימודים עיוניים, המושתתים, בהתאם לשיטת הלימוד של האוניברסיטה הפתוחה, גם על חלקים ניכרים של לימוד עצמי. הקבלה למסלול פתוחה בפני מי כל שעומד במבחני הקבלה ל- Muzik, אף אם הוא אינו נושא תעודת בגרות ו/או מעבר מבחן פסיכומטרי, אך במקרה כזה נדרש המועמד להוכיח בראיון הקבלה גם כישורי למידה עיוניים.   

תנאי קבלה

• גיל מינימלי – 18 שנה
• מעבר מבחן מוזיקליות – קצב ושמיעה
• מעבר מבחן יכולות מחשב בסיסיות
• מעבר אודישנים מעשיים
• מעבר ראיון אישי עם מנהל ביה"ס ועם המנהל הפדגוגי של ביה"ס
• הוכחת יכולת למידה עיונית  

משך הלימודים

מסלול הלימודים המשולב הוא בהיקף של 4 שנות לימוד אינטנסיביות, הנחלקות ל- 8 סמסטרים, בהם לומד התלמיד, במקביל, מהיום הראשון ללימודים, הן בתכנית הלימודים המעשית המלאה לתואר בוגר Muzik (כשהיא פרוסה ומרווחת ל- 4 שנות לימוד במקום 3), והן בקורסים העיוניים של האוניברסיטה הפתוחה (כשני קורסים בכל סמסטר). קורסי האוניברסיטה הפתוחה אותם מציע המסלול נבחרו בקפידה על ידי צוות אקדמי משותף של Muzik והאוניברסיטה הפתוחה, במטרה להעשיר את התלמיד בתחומי האמנות, האסתטיקה, הקולנוע והתקשורת.  
כ- 4 ימי לימוד, בממוצע, מוקדשים לתכנית הלימודים של Muzik, ויום נוסף (יום ו' בדר"כ) מוקדש ללימוד בקורסי האוניברסיטה הפתוחה. ב- 3 השנים הראשונות למסלול מתבצעת מלוא תכנית הלימודים, לרבות קורסי האוניברסיטה הפתוחה, ב- Muzik; ואילו בשנה האחרונה ללימודיו מחלק התלמיד את זמנו בין פרויקט הגמר המעשי, הנערך ב- Muzik, לבין עבודות הגמר של התואר האקדמי, שהנחייתן מתבצעת באחד ממרכזי הלימוד של האוניברסיטה הפתוחה, הקרוב לביתו. 

תעודה / הסמכה

תלמיד העומד בכל חובותיו במסגרת המסלול, מסיים אותו בתום 4 שנים כשהוא נושא שני תארים:
• תואר בוגר Muzik, באחד מהנתיבים – נגן – יוצר / זמר – יוצר / יוצר – מפיק;
• תואר BA של האוניברסיטה הפתוחה, במדעי הרוח והחברה

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.