כלבים בשירות אנשים

 

טיפול בעזרת כלבים, טיפול בעזרת בע"ח

logo
הלימודים מתקיימים במושב עזריקם בסמוך לאשדוד
אשדוד
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס כלבנות טיפולית



מבנה הלימודים

העמותה שלנו פועלת להצלה ושיקום של כלבים נטושים, תוך כדיי שילוב הכלבים במסגרת טיפוליות אל מול אוכלוסיות שונות על מנת לסייע לאותן אוכלוסיות.
להיות מאלף טיפולי זה שילוב של שני חלומות בו זמנית, זה להיות חלק משמעותי בחיי ילדים, נוער ומבוגרים, זוהי זכות להפגיש בין היצורים הטהורים האלה שנקראים כלבים לבני אדם

הכלב כשמו הוא כולו- לב! הם מעניקים אהבה ללא תנאים לבני אדם, והמפגש מעניק לילדים תחושת בטחון, אחראיות. העבודה עם הכלבים מלמדת אותם התמדה סבלנות איפוק התחשבות ודברים רבים נוספים.

הקורס נועד להכשיר סטודנטים לשילוב מקצועי ומיידי בתחום. הקורס כולל לימודי אילוף במגוון רב של שיטות וגישות, הכרה עם ספורט כלבני, הכרת סוגי אוכלוסיות ותסמונות, שילוב הכלב ככלי טיפולי והרבה התנסויות בשטח. הסטאז' שאנו מציעים, משתלב בפעילות יום יומית רחבה מאד.

אופי הקורס והעבודה בעמותה הוא בשיטת דוג טיים (עבודה המבוססת על שמאל וימין. למידה של כל פעולה משמאל וימין, מה שמשפר את העבודה בשני הצדדים), שיטה שנחקרת השנה בגני ילדים במודיעין בצורה אקדמית – זוהי בעצם השיטה היחידה בארץ שתהיה מוכרת אקדמית כשיטת טיפול בתום התהליך.

כבר במהלך הקורס הסטודנטים שלנו משתלבים בעבודה היום יומית ומצטרפים לצוות המדריכים בפעילויות השונות, על מנת לצפות ולהתנסות. כך ניתנת האפשרות לקבל הצצה לעולם הטיפול באמצעות כלבים.

מה כוללים לימודי כלבנות?

בין הנושאים הנלמדים מצויים הנושאים הבאים:
הכלב – קוים לדמותו. תקשורת עם הכלב, הבנת הכלב, אילוף הכלב בשיטות שונות. אילוף בסיסי, אג'יליטי, טריקים.

האוכלוסיות המיוחדות – מאפיינים של כל אוכלוסיה, התנסויות בשטח במוסדות של אוכלוסיות מיוחדות.

הדוג טיים – שיטת טיפול שפיתחנו כשיטה טיפולית המוכיחה את עצמה בשטח. שילוב הכלב ככלי טיפולי עם אוכלוסיות מיוחדות בעזרת שיטת הדוג טיים.





תנאי קבלה



משך הלימודים

מתכונת לימודים
תכנית שנה בהיקף של סה"כ 250 שעות לימוד –
עיוני (120 שעות) – יתקיים במכללת אחוה
מעשי (130שעות) – יתקיים בחווה בבית עזרא בעמותת "כלבים בשירות אנשים"
בנוסף 240 שעות סטאז' לבחירה. לרשותו של הסטודנט עומדים מגוון רב של מקומות להתמחות בהם,
כאשר אלה מורכבים מכל סוגי האוכלוסיות אשר נתמכות ונעזרות בשירותיהם של "כלבים בשרות אנשים"

שעות בסטאז יחולקו בצורה הבאה:

40 שעות צפייה במאלפי כלבים מטעם העמותה.
40 שעות העברת הדרכה קבוצתית
40 שעות העברת הדרכה\טיפול פרטני
120 שעות אילוף


תעודה / הסמכה

לעומדים בדרישות הפדגוגיות, במטלות הלימודיות ובפרקטיקום על פי התקנון הלימודים, תוענק תעודה מטעם המרכז ללימודי חוץ, מכללת אחוה

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.