logo
הלימודים מקתיימים בראשון לציון
ראשון לציון
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

תואר שני .M.B.A במינהל עסקים



מבנה הלימודים

תואר שני M.B.A. במינהל עסקים
התארים השניים במינהל עסקים מציעים לסטודנטים מגוון רחב של תכניות לימודים, כולל קורסי נישה עדכניים והתמחויות ייחודיות כגון מיסים בעסקים, ניהול ביו רפואי, ניהול חברות טכנולוגיה, פסיכולוגיה עסקית וניהולית ועוד.

התמחות בשיווק, פרסום ודיגיטל
תכנית לימודי המוסמך בהתמחות בשיווק, פרסום ודיגיטל מזמנת לבוגריה אפשרות ייחודית להעמיק בשורה של גופי ידע העומדים בחזית העשייה בישראל ובעולם, ומבוססת על חמישה גופי ידע מרכזיים:
- מיתוג ופרסום
- מכירות, הפצה ומסחר
- עולם הדיגיטל
- הזירה הבינלאומית
- ? Special Interests

התמחות בניהול אסטרטגיה ויזמות
ההתמחות בניהול אסטרטגיה ויזמות היא תכנית חדשנית וייחודית בזירה האקדמית המעניקה התמחות בשלושה ערוצים מרכזיים:
ניהול וייעוץ אסטרטגי, יזמות וחדשנות וניהול בינלאומי. התכנית מיועדת לבעלי תואר אקדמי ראשון לפחות, העוסקים או שואפים לשמש בתפקידים ניהוליים בכירים אסטרטגיים.

ערוצי הלימוד המרכזיים שלנו
ניהול וייעוץ אסטרטגי - ערוץ זה מורכב מקורסים, סמינרים, ותכניות בוטיק בדגש על לימודים מעשיים, כלי ניהול פרקטיים ותרגול אמיתי ביישום הידע הנרכש. הדגש בערוץ זה, הוא על אסטרטגיה עסקית תחרותית, אסטרטגיה תאגידית, יעוץ אסטרטגי, אסטרטגיות מובילות, מיזוגים ורכישות, מיזמים משותפים ובריתות אסטרטגיות בינלאומיות.

יזמות וחדשנות - התמקדות בהתנסות בהקמת עסקים יזמיים, סטארט־אפים, חדשנות פנים ארגונית, סיוע והובלה של עסקים קיימים ולמידת תפקיד המנטורינג למיזמים ויזמים.

ניהול בינלאומי - מחבר את עולמות הניהול האסטרטגי, המובילות הארגונית והחדשנות עם הראייה הגלובלית, כישורי הניהול הבינלאומי, ניהול בינלאומי באיחוד האירופאי ובזירות נוספות.


התמחות במימון
בעולם העסקים המודרני, למימון השפעה רוחבית על כל פעילות החברה, והעיסוק בנושאים הקשורים לתחום המימון אינו נחלתם של אנשי הכספים בלבד. על מנת להתמודד עם אתגרים עסקיים מורכבים, נדרש המנהל המודרני לשלוט בשפה הפיננסית ולרכוש ידע בנושאים כגון: שווקי ההון, הסביבה המקומית והבינלאומית, דרכי המימון של החברה, המתווכים הפיננסיים, קריאת דו"חות כספיים ועוד.

מטרות התכנית
- להכשיר את הסטודנטים כמנהלים בעלי מיומנויות ניהוליות רחבות ומפותחות.
- לספק לסטודנטים ידע מקיף כמנהלים בתורות המימון המודרניות ובתהליכים פיננסיים המתרחשים בחברה ובעולם העסקים.
- לחשוף בפני הסטודנטים את הכלים החדשניים ביותר בעולם המימון.

התמחות במימון וניהול פיננסי לבוגרי שנת השלמה בחשבונאות
התכנית במימון וניהול פיננסי במסגרת התואר השני במינהל עסקים של מסלול האקדמי המכללה למינהל מעניקה לרואי חשבון ידע הכרחי עבור מי שרוצים להתקדם בתפקידי הניהול.
תכנית זו מקנה כלים מתקדמים משלימים מתחומי המימון והניהול הפיננסי, מעשירה את מיומנויות הניהול ומשפרת את סיכוייהם להשתלב בעמדות ניהוליות בכירות.

התכנית בנויה מ- 3 חלקים:
החלק הראשון - החלק המימוני. הלימודים בחלק זה של התכנית מעניקים הכשרה מתקדמת בתחום המימון שמרחיבה ומעמיקה את הידע של הסטודנטים, המבוסס על תכנים שהם למדו בתואר הראשון.

החלק השני של התכנית כולל את תחומי המעטפת. בחלק זה נוגעים בתכנים של שיווק, משאבי אנוש, יזמות, ממשל תאגידי ונושאים נוספים, שכל מי שרוצה להתקדם לתפקידי ניהול צריך להכיר. חלק זה נלמד בצורה יישומית ובו משולבים סדנאות וקורסים יישומיים.

החלק השלישי של ההתמחות עוסק בחשבונאות. חלק זה של ההתמחות בא לענות על הצמא הגדול של רואי חשבון המומחים בתחומים שתכניות הלימוד הקיימות כיום לא נותנות להם מענה, אך הם חיוניים כדי לאפשר לפירמות רואי החשבון לתת מענה לצרכים המשתנים של עולם ראיית החשבון.

התמחות בניהול חברות טכנולוגיה
ההתמחות בניהול חברות טכנולוגיה במסגרת לימודי התואר השני במינהל עסקים במכללה למינהל, מספקת למנהלים בענף ההיי־טק את הכלים הנדרשים להתמודדויות עם האתגרים הניהוליים הייחודיים לענף.

לימודים במסגרת סגורה ואינטימית
התכנית המוצעת מעודכנת באופן שוטף ובאה לתת מענה לאתגרים אלו על ידי מבחר קורסים בכלכלה, מימון, שיווק, חשבונאו? וניהול משאבי אנוש המותאמים במיוחד לענף זה. התכנית כוללת 4 אשכולות:
- אשכול עסקי במסגרתו נלמדים קורסים כגון "ניהול אסטרטגיה", "שיווק מוצרי טכנולוגיה עילית", "מדיניות ממשלתית לעסקים".
- אשכול פיננסי־חשבונאי במסגרתו נלמדים קורסים כגון "חשבונאות ניהולית", "חשבונאות פיננסית", "ניהול פיננסי והערכות שווי".
- אשכול ארגוני במסגרתו נלמדים הקורסים "התנהגות ארגונית" ו"מערכות מידע".
- אשכול משפטי הכולל את הקורסים "דיני חוזים" ו"קניין רוחני".

יתרונה המרכזי של התכנית הוא בכך שהיא כוללת מרצים מומחים מהתעשייה, המשתפים מניסיונם. בנוסף, התכנית מאפשרת שילוב של עבודה ולימודים מכיוון שהיא תכנית חד שנתית הנלמדת במשך 3 סמסטרים. יתרון מרכזי נוסף, הוא בעובדה שמדובר בקבוצה קטנה ואיכותית של סטודנטים
הלומדים כקבוצה סגורה לאורך כל התואר. המבנה הזה מאפשר העמקה בחומר והזדמנות מצוינת ליצירת נטוורקינג.

התמחות בניהול ביו־רפואי
ההתמחות היוקרתית בניהול ביו־רפואי בתואר השני במינהל עסקים במכללה למינהל, מספקת כלים ניהוליים ומייצרת רשת חברתית איכותית למי שרוצים להתקדם בתחום.

מחברים את הרוב התאורטי לרובד היישומי
התכנית, שאורכה שנה קלנדרית אחת ונפרסת על פני 3 סמסטרים, מיועדת לבעלי תואר במדעי החיים ועם מינימום שנתיים ניסיון בענף. בפועל, פרופיל הסטודנטים הוא יותר מתקדם והיא כוללת בעלי תארים מתקדמים (שני ואף שלישי) עם ניסיון ממוצע של 6 שנים בענף. לאחרונה, עם הכרתה של ההסתדרות הרפואית בישראל (הר"י) בתואר כאלטרנטיבה לביצוע רוטציה ב"מדעי יסוד" במסגרת ההתמחות ברפואה, כוללת הכיתה גם מספר רב של רופאים מתמחים ובכירים.
אחד היתרונות של התכנית ואחת הסיבות לביקוש לה היא זוכה מיום הקמתה היא הנטוורקינג שהיא מייצרת. הלימודים בקבוצה אינטימית והחשיפה לגורמים מובילים בתעשייה פותחים בפני הבוגרים שלנו אינספור הזדמנויות לקידום אישי ומקצועי מהותי.

התמחות בייעוץ וניהול משאבי אנוש
הלימודים בתכנית כוללים את הענקת הכלים הבסיסיים במינהל עסקים. במסגרת זאת לומדים הסטודנטים קורסים במימון, שיווק, מערכות מידע ועוד. במקביל, נחשפים הסטודנטים לקורסים שמספקים העמקה של הידע הנדרש ממנהלי משאבי אנוש. כך, הם לומדים קורסים בנושאים של גיוס ומיון, שכר ותגמולים, למידה והדרכה, הערכת ביצועים וניהול הטאלנט בארגון ועוד. הלימודים
מספקים העמקה במקצוע של ניהול המשאב האנושי בתוך האכסניה של מינהל עסקים, שהיא השפה שמדברת הסביבה בה יעבדו הבוגרים שלנו.
אחד מהיתרונות המרכזיים של התכנית הוא הפרקטיקום. במסגרת זו מתנסים הסטודנטים בתהליך של אבחון ארגוני ומלווים תהליכים אלו בארגונים. בפרקטיקום מתאפשר לסטודנטים להתנסות במיומנויות שקשורות לאבחון ארגוני - איך לעשות ראיון אבחוני, איך להתמודד עם התנגדויות, איך לייצר אמון ופתיחות בראיון, איך להכין דו"ח על ממצאי התהליך ועוד. כל זאת תוך ליווי מקצועי צמוד
של סגל ההתמחות.

התמחות רב-תחומית
ההתמחות הרב תחומית הנה תכנית מעשירה, מגוונת ומותאמת באופן אישי לכל סטודנט בהתאם לצרכיו, שאיפותיו, תחומי העניין שלו ולוחות הזמנים שמתאימים לו.
ההתמחות מיועדת למי שמעוניין להרחיב את אופקיו במגוון מקצועות הניהול הבסיסיים מבלי להתמחות בתחום מוגדר כמו שיווק, מימון, ניהול משאבי אנוש או ניהול אסטרטגי, להתקדם בקריירה ולהשתלב בתפקידי ניהול בכירים.

תכנית הלימודים המגוונת והגמישה ביותר בבית הספר
ההתמחות הרב תחומית מבוססת על לימודי התשתית, לימודי היסוד, ולימודי הליבה של מינהל העסקים וחושפת את הסטודנטים למגוון תורות הניהול המתקדמות והחדשניות ביותר, כפי שנלמדות בכל אחת מההתמחויות האחרות של מינהל העסקים )שיווק, מימון, משאבי אנוש, ניהול אסטרטגי וכד').

תכנית זו הינה הגמישה והמגוונת מבין ההתמחויות והיא מושתתת על בחירה חופשית של קורסים ממגוון הקורסים הרחב שמציעות כלל ההתמחויות. זאת, כמובן, בנוסף לקורסי היסוד המחייבים כל תלמיד למינהל עסקים. בדרך זו יכול כל מועמד להרכיב לעצמו תכנית לימודים מותאמת אישית לתחומי העניין שלו ולמערכת השעות הנוחה לו וליהנות מגמישות מרבית הן בתחום התוכן והן בתחום האדמיניסטרטיבי.

התמחות בפסיכולוגיה עסקית וניהולית
ההתמחות בפסיכולוגיה עסקית וניהולית בתואר השני במינהל עסקים במכללה למינהל מספקת למנהלים כלים לנתח ולהבין תהליכים אירגוניים ועסקיים.

התכנית כוללת קורסים בסיסיים במינהל עסקים דוגמת מימון, חשבונאות וכלכלה, כאשר בנוסף, נחשפים הסטודנטים בקורסי ההתמחות לנושאים כגון: התנהגות צרכנים, מחקרי שוק, פרסום, פסיכולוגיה פיננסית, ייעוץ ארגוני, ניהול משאבי אנוש, יישומי פסיכולוגיה חיובית לניהול ועוד.

חלק מהנושאים נלמדים במסגרת סדנאית־תהליכית המאפשרת לסטודנטים התנסות מעשית ולמידה מתוך התנסות. בתכנית משולבות מודולות של פיתוח מנהלים, סדנת חוזקות, מיומנויות בניהול, אבחון וייעוץ ארגוני, וכן יישומים של יזמות עסקית ואחריות חברתית־תאגידית.

החלק המעשי בא לידי ביטוי גם בהשתתפות בפרויקט בהנחיה אישית במהלך התואר. במסגרת הפרויקט הסטודנטים מלווים ארגון בסוגיה ניהולית, ומסייעים לו לפתור אותה באמצעות ליווי של פרופ' קפלן ומנחי ההתמחות.


תנאי קבלה

תנאי הרישום
תנאי הקבלה נקבעים מידי שנה על פי ביקוש ומספר מקומות פנויים ומשתנים בהתאם לתחומי הלימוד השונים. לכן, על מנת לתת שירות אישי ומדויק, נשמח לקבוע לך פגישה אישית עם יועצי הלימודים שלנו.
בפגישה ניתן לקבל את מלוא הפרטים על תנאי הקבלה, תכניות הלימודים ועוד.

משך הלימודים



תעודה / הסמכה

תואר שני M.B.A. במינהל עסקים

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.