מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג ג´ון ברייס תל אביב?

השאר פרטים ונציג ג´ון ברייס תל אביב יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
חיפה
ירושלים
תל אביב

מפת הגעה

סניף ירושלים
הגן הטכנולוגי בנין 1 כניסה 1, ירושלים
המשך...
סניף תל אביב
חומה ומגדל 29 תל-אביב
המשך...
סניף חיפה
ההסתדרות 46, חיפה
המשך...
strip

מהנדס מערכות לינוקס מוסמך בסביבות אנטרפרייז - RHEL6



מבנה הלימודים

הקורס מוכר כפיקדון לחיילים

הקורס מוכר לגמול השתלמות למשתתפים בקורס הנערך בתל אביב בלבד!

לינוקס הפכה בשנים האחרונות להיות הדבר המדובר ביותר בעולם תשתיות מערכות המידע לינוקס היא כבר לא מערכת הפעלה בלתי מוכרת זוהי מערכת ההפעלה החופשית המבוססת על מתודולוגיית הקוד הפתוח והקוד החופשי. בעזרתם של מתנדבים ושל חברות גדולות היא זוכה לאמון ולשימוש בכל סביבות ה IT וצוברת תאוצה רבה.

פריסת מערכות לינוקס היום רחבה מאי פעם ועשויה להגיע לכלל הקצוות במערכת הארגונית החל מתחנות הקצה דרך מרכזיות תקשורת טלפוניה firewall ועד לבסיס למערכות Mission Critical שרתי בסיסי נתונים אפליקציות ERP או כל מוצר ארגוני אחר.בין גורמי ה IT הנוספים המוצאים עניין בטכנולוגיות הלינוקס נמצאים גם גופי מחקר ופיתוח גדולים המשתמשים בה כפלטפורמה לפיתוח ובדיקות.

לינוקס אף מסוגלת לתת מענה בעולם מכשירי כף היד חברות המפתחות מוצרים סלולריים

והתקנים שונים מוצאים גם הם מענה ופתרון בלינוקס כפלטפורמה. כמו כן חברות העוסקות בפיתוח של מערכות משובצות מחשב מצאו בלינוקס כר נרחב וגמיש על מנת ליישם דווקא על מערכת זו את הפרויקטים השונים.

אף חברות ה IT הגדולות כגון HP ו IBM אשר סיפקו עד כה בין היתר פתרונות מבוססים יוניקס רואים ומקבלים את מגמת השוק הכללית הפונה למערכות הלינוקס כחלופה אפשרית לשרתי היוניקס המסורתיים ומגיבות בהתאם תוך כדי התאמת פתרונות החומרה והתוכנה לעידן הבא של מערכות ההפעלה מערכות הלינוקס.

בקרב הפצות הלינוקס הרבות הזמינות היום לשימוש כמערכת הפעלה על תצורותיה השונות בולטת במיוחד הפצת Red Hat השולטת באופן כמעט מוחלט בנתח שוק השרתים התעשייתי מעל ל 80 פריסה בקרב החברות אשר הטמיעו שרתי לינוקס בכל רחבי העולם.בין החברות והגופים הבולטים המפעילים מערכות Red Hat לשימושים שונים ניתן לציין את אינטל רפאל אמדוקס פרטנר קומברס תעשיה אווירית מוביקסל צק פוינט ועוד חברות רבות...

מסלול הכשרת הלינוקס של גון ברייס המתמחה באופן ייחודי ובלעדי במערכות Red Hat בגרסה העדכנית ביותר RHEL6 יספק לך את היכולת להבין את הקסם הקיים בלינוקס ויכין אותך להתמודד באופן מעשי עם האתגרים שבניהול המערכת.

על הקורס

קורס מהנדס Red Hat Linux הינו קורס מקורי המכשיר את בוגריו לעבודה כמנהל תשתיות בסביבת Red Hat כולל הכנה לבחינות הסמכה היוקרתיות של חברת Red Hat.

הקורס מתקיים בסביבת Red Hat החדישה ביותר RHEL6

המסלול מכין את התלמיד לשתי הסמכות שונות של חברת Red Hat

הסמכת ביניים RHCSA מנהל מערכות לינוקסRedHat Certified System Administrator

הסמכת RHCE מהנדס מערכת לינוקס RedHat Certified Engineer

מטרות

בחלקו הראשון מוביל הקורס את משתתפיו משלבי ההכרות הראשונית עם עולם הלינוקס לרמת משתמש קצה מיומן. לאחר מכן יעסוק בהגדרות מתקדמות וניהול של המערכת תוך כדי לימוד מעמיק של יכולות טכנולוגיות חדישות ויחודיות בגרסה זו כגון וירטואליזציה מבוססת RHEV מערכת הקבצים החדשה ושיפורים משמעותים בהיבט האבטחה הנתמחים בליבה החדשה של ה RHEL6 2.6.32 Kernel תוך כדי הכנה לבחינת ההסמכה הראשונה בסדרה RHCSA RedHat Certified System Administrator

בשלב השלישי יוכשרו המשתתפים לניהול שרתים רשתות ואבטחת מידע בסביבת לינוקס. חלקו האחרון של המסלול מהווה את ההכנה לבחינת ההסמכה מהנדס מערכת לינוקס RHCE Red Hat Certified Engineer ההסמכה המבוקשת ביותר עי התעשיה העוסקת בלינוקס

מדוע ללמוד רד האט לינוקס בגון ברייס הדרכה

קורס זה הינו הראשון מסוגו בארץ אשר מכשיר את משתתפיו לעבודה על RHEL V.6.

גון ברייס הדרכה הינו מרכז ההדרכה הגדול בארץ ככזאת היא נחשפת למיטב הטכנולוגיות הקיימות בשוק ומכירה היטב המגמות המקצועיות..

חברת גון ברייס הדרכה הוסמכה על ידי חברת Red Hat כמרכז הבלעדי להעברת קורסי Red Hat Linux. מתוקף ההסמכה יהיה צוות המדריכים של גון ברייס הדרכה הראשון להתעדכן בכל גירסה או חידוש כלשהו עליהם מכריזה חברת Red Hat.

צוות מרצי הלינוקס הרחב הינו צוות מיומן בעלי ניסיון רב ומעשי בתעשיית הלינוקס צוות מגוון אשר מכנס תחתיו מיומנויות רבות והתמחויות מתחומים שונים ומובילים בתעשייה.

גון ברייס הדרכה צברה ניסיון רב בהדרכת לינוקס קורסים רבים שהתקיימו בשנים האחרונות מספקים לנו את היכולת להעביר לך מגוון קורסים רחב ביותר בעולם הלינוקס עבור קהלי יעד שונים ומגוונים.

בקורס תיחשף ותקבל גישה לתכנים ולמידע ייחודי רב הן באמצעות ערכות לימוד והן באמצעות הרשת. חומר העזר המקורי המופק עי Red Hat הינו הטוב המקצועי והעדכני ביותר הקיים בשוק.

הקורס שם דגש רב על תרגול וסדנאות מעשיות גון ברייס הדרכה מאמינה שהדרך הטובה ביותר ללמוד היא באמצעות יישום מעשי מתמיד של החומרים הנלמדים בכל שיעור קיימים תרגילים אשר מטרתם היא להטמיע באופן מעשי את החומרים שנלמדו באותו שיעור.

הקורס מאופיין מקצועית עי מועצת חכמים המורכב מאושיות בכירות בעלי נסיון מעשי רב ובראשם אמיר סלע RHCX וCTO לינוקס בגון ברייס הדרכה במטרה להעניק לתהליך ההכשרה את הגוון המקצועי הרלוונטי ביותר לתעשייה המקומית.

צוות הלינוקס בגון ברייס הדרכה המעורב בפרויקטי לינוקס רבים בתעשיית הIT יסייע לך יחד עם גון ברייס גוב להשתלב בשוק העבודה.

כמוכן הניסיון מראה כי הידע המעשי אשר רוכשים משתתפי הקורס במסלול ההכשרה מסייע למרביתם לעבור את מבחני הקבלה למשרות רלוונטיות ולהשתלב במהירות בתעשייה.עד כה השתלבו בוגרי קורס רבים במשרות IT Linux בחברות מובילות כגון Comverse Intel CheckPoint Marvel Matrix ועוד רבים.

קהל יעד

אנשי תשתיות תקשורת ורשתות המבקשים לעבור הסבה מעשית לעולם הלינוקס והקוד הפתוח ולרכוש את הכלים הדרושים לתפעול מתקדם של מערכות לינוקס בכלל ומערכות RHEL בפרט.

מיקום הקורסים
תל אביב

 


תנאי קבלה

הכרות מוקדמת עם מערכות הפעלה סיום קורס בנושאי מערכות הפעלה ותקשורת טכנאי מחשבים

הכרות עם סביבת רשתות פרוטוקול TCPIIP


משך הלימודים

 


תעודה / הסמכה

בקורס זה יש התחיבות להשמה


התמחות

ג'ון ברייס מכללת הי-טק מתחייבת לעבודה למסיימים בהצלחה קורס זה


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.