מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג ג´ון ברייס תל אביב?

השאר פרטים ונציג ג´ון ברייס תל אביב יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
חיפה
ירושלים
תל אביב

מפת הגעה

סניף ירושלים
הגן הטכנולוגי בנין 1 כניסה 1, ירושלים
המשך...
סניף תל אביב
חומה ומגדל 29 תל-אביב
המשך...
סניף חיפה
ההסתדרות 46, חיפה
המשך...
strip

קורס ניהול מערכות המידע (CIO) - מנמ"ר 2011



מבנה הלימודים

הקורס מוכר כגמול השתלמות

קורס המנמרים הייחודי של גון ברייס מכללת הייטק בשיתוף המיל המרכז הישאלי לניהול מרכז אקדמי דן וקבוצת The People מזמינים אותך להצטרף למחזור נוסף היוצא לדרך. המסלול המוביל בישראל להכשרת מנהלים ואנשי טכנולוגיה לתפקיד ה CIO מנהל מערכות המידע בארגון. בין בוגרי הקורס מנהלים מובילים ממגוון רחב של ארגונים.

תפקידו של המנמר

למחשוב למערכות הדיגיטליות ולמערכות המידע חלק קריטי ומהותי בהצלחת הארגון המודרני. מנהל מערכות המידע בארגון צריך להיות בעל ידע כישורים ויכולות לראות את התמונה המלאה על כל צרכיה אילוציה והגורמים המעורבים ולהבין אותם. לכך יש השפעה גדולה בהצלחה של מימוש היתרון האסטרטגי של הטכנולוגיה ליצירת מנוף עסקי לארגון. מנהל מערכות המידע נדרש להיות מחד היועץ הטכנולוגי של הארגון שממנף את עסקי הארגון בעזרת הטכנולוגיה ומאידך להיות מנהל אנשים משימות מכרזים ותקציבים במגוון רחב של תחומים ונושאים. מנהל מערכות המידע אחראי על מתן השירות ללקוחות פנימיים וחיצוניים מחד ולתהליכי הפיתוח והקמתן של מערכות התשתית והאפליקציות מאידך. תחום האחריות של מנהל מערכות המידע כולל ניהול לקוחות ניהול עובדים וספקים ועבודה מול עמיתים בארגון ובקהילה תחת הלחץ של ההנהלה להשגת היעדים במסגרות התקציב והזמנים. אין ספק שההצלחה של מנהל מערכות המידע בתפקידו מבוססת גם על הידע וגם על יכולת הלמידה מאחרים של צורת ביצוע התפקיד בדרך ובכלים הטובים ביותר.

קורס מנהלי מערכות מידע על מה מדובר

גון ברייס מכללת הייטק חטיבת ההדרכה של מטריקס שדרגה את הקורס הייחודי לניהול מערכות המידע בארגון שמטרתו להכשיר מנהלים ואנשי טכנולוגיה לתפקיד הבכיר של מנהל מערכות מידע CIO בארגון. עד היום הכשירה גון ברייס מכללת הייטק בהצלחה רבה אלפי מנהלים ומקבלי החלטות בתחום מערכות המידע בתפקידי הניהול השונים. קורס זה מהווה המשך ישיר למסגרת ההכשרות של גון ברייס מכללת הייטק בתחום תוך התאמה מלאה לדרישות השוק היום הן מהיבט הטכנולוגי והן מהיבט הדרישות ממנהל מערכות המידע בארגון.

הקורס בנוי בצורה ייחודית וחדשנית על שלושה צירי למידה מרכזיים המבטאים את שלושת מרכזי התוכן והעניין בהם צריך מנהל מערכות המידע להתמצא ולהצטיין ולפיהם הוא נמדד ברמה היומיומית הציר העסקי הציר הניהולי והציר הטכנולוגי. בכל אחד מהצירים נלמד את השפה העקרונות והדרכים להצטיינות בתחום העסקי הניהולי והטכנולוגי מזווית המבט של המנהל הבכיר.

המכלול הכולל של לימוד שלושת הצירים במשולב ובצורה ממוקדת מעניק תהליך למידה ייחודי שמייצר את היכולות של מנהל מערכות המידע CIO בצורה משולבת ורב תחומית תוך מתן כלים ויכולת המאפשרים להתמודד עם אתגרי הארגון והטכנולוגיה המשתנים ובמיוחד להתמודד עם השילוב ביניהם.

בניית מגוון היכולות והידע הנדרש לניהול מערכות המידע בארגון והתמודדות עם האתגרים העסקיים הניהוליים והטכנולוגיים

שיפור יכולת ההבנה העסקית של מנהלי מערכות מידע ומנהלים בכירים ביחידות IT תוך לימוד השפה העסקית והאסטרטגיה של הארגונים

שיפור יכולת ניהול הדיאלוג של מנהלי מערכות מידע ומנהלים בכירים ביחידות IT עם ההנהלה והגורמים הבכירים בארגון

שיפור יכולת התאמת מערכות המידע בארגון לצרכים ולאסטרטגיית הארגון של חברות תוך יצירת ערך עסקיארגוני מוכח

שיפור יכולות הניהול של מערכות המידע וה ITברמת המיומנויות האישיות ומיומנויות הניהול

ההבנה והחשיפה של עולם המושגים הכיוונים והמגמות בתחומים הטכנולוגים השונים מרמת התשתיות

והחומרה דרך תשתיות התוכנה ועד לרמת היישום והאפליקציות.

החלפת ידע ויצירת קשרים עסקיים וחברים בתוך קהילת מנהלי מערכות המידע ומנהלים בכירים מקרב יחידות מחשב בארגונים גדולים.

מנחה הקורס בנצי שפירא מנכל חברת BIM ניהול ויעוץ מערכות מידע. מהנדס תעשיה וניהול בוגר הטכניון בחיפה ומוסמך במנהל עסקים באוניברסיטת תא. שימש כמנהל מערכות מידע בחברות מובילות ועתירות מחשוב קוקהקולה ישראל פלאפון ידיעות טכנולוגיות

זיו מנדל מנכל משותף בגון ברייס מכללת הייטק חטיבת ההדרכה של מטריקס. בעל ניסיון של שנים רבות בהדרכת מחשבים ותוכנה בצהל ובמסגרות מקצועיות רבות בישראל

ערן לסר מנכל משותף בגון ברייס מכללת הייטק חטיבת ההדרכה של מטריקס. בעל ניסיון של שנים רבות בהדרכת מחשבים ותוכנה בצהל ובמסגרות מקצועיות רבות בישראל

בין המרצים האורחים

אסתר לבנון מנכל הבורסה לניירות ערך

ניר למפרט מנכל קבוצת דפי זהב

איציק בנבינישתי מנכל בזק בינלאומי

ערן וולף מנכל מימון ישיר

יעקב בר חיים סמנכל מערכות מידע אורבוטק

אריאל שקרצי סמנכל מערכות מידע מעריב

אלי פרנק סמנכל מערכות מידע בזק

גיל ים מנמר TEVA Pharmaceutical Industries

יחיאל גפנר ראש אגף מחשוב שרותי בריאות כללית

גיל כץ מנמר כלמוביל

סיגלית שביט מנמר FEDEX

יורם אלדר מנמר לשעבר בנק ירושלים

פלי הנמר מנכל The People

בין המרצים בקורס

גימי שוורצקופ מנכל STKI

חמוטל וייס יועצת ניהול ומערכות מידע

רונן בהנמפר ארכיטקט פתרונות חטיבת הבטחון והיעוץ האסטרטגי של מטריקס

תמי זיתן מנכל משותף בIT Solutions

גיא לבנברג CTO GlassHouse

רנית זקצר CTO מטריקס

הילי בלזר יועץ ניהול פרויקטים Agile Scrum וניהול מוצר

גיל ילון מנכל קומגן מנהל מקצועי של Net Bryce

ליאור כץ מנהל תחום אוטומציה עומסים וALM טאקט בדיקות

רונן גבאי מנכל UBtech Microsoft Exchange Regional Director

רוח אלי סנדרוביץ

המרצים בקורס נבחרו בקפידה על בסיס אמות המידה של שילוב בין ניסיון ידע מעשי וחדשנות תוך היכולת להציג מגמות וכיווני התפתחות בכל תחום ולחברם למציאות הארגונית והעסקית.

הקורס מיועד למנהלי מערכות מידע ומנהלים בכירים ביחידות IT המעוניינים לקבל הכשרה בתחום ניהול מערכות המידע בארגון המודרני.

בסיום הקורס תוענק תעודת הסמכה למנהל מערכות מידע CIO מטעם גון ברייס מכללת הייטק בשיתוף המיל המרכז הישראלי לניהול מרכז אקדמי דן וקבוצת The People למשתתפים שיעמדו בדרישות הקורס.

על מנת להיות זכאי לקבל תעודות גמר הקורס יש לעמוד בדרישות הבאות

נוכחות ב 80 מן המפגשים לפחות

הגשת פרויקט סיכום

כמו כן על מנת שהתעודה תהייה מוכרת לגמול השתלמות למעט עובדי הוראה יש לעמוד בתנאי הוועדה לגמול השתלמות. היקף השעות המוכרות יקבע בסיום הקורס בהתאם לנוהלי הגמול ומשרד החינוך ולא ניתן להתחייב עליו מראש.

הקורס בנוי בצורה ייחודית וחדשנית על שלושה צירי למידה מרכזיים המבטאים את שלושת מרכזי התוכן והעניין בהם צריך מנהל מערכות המידע להתמצא ולהצטיין ולפיהם הוא נמדד ברמה היומיומית הציר העסקי הציר הניהולי והציר הטכנולוגי. בכל אחד מהצירים נלמד את השפה העקרונות והדרכים להצטיינות בתחום העסקי הניהולי והטכנולוגי מזווית המבט של המנהל הבכיר.

בציר העסקי נלמד לעומק את התחומים המגמות הכיוונים והאתגרים בנושאים השונים איתם מתמודד הארגון. הנושא ילמד מזווית הראיה של המנכל וההנהלה ויכלול את לימוד השפה

העסקית ברמה הארגונית בתחום הפיננסי בתחום התפעולי בתחום השיווקי בתחום המכירות והשירות ובתחום משאבי אנוש.

בציר הניהולי נלמד את המיומנויות השיטות והכלים למנהיגות וניהול מוצלח יותר של העובדים הספקים העמיתים וההנהלה שלנו. בין היתר נלמד מהי מנהיגות איך מניעים עובדים נלמד את אומנות הנטוורקינג ניהול ספקים עקרונות מומ ניהול דיונים חשיבה יצירתית ועוד הכל לפי מתודולוגיות הלימוד המתקדמות ביותר אשר ממוקדות התנסות ועבודה מול גורמי השוק השונים.

בציר הטכנולוגי נציג את המגמות והכיוונים הטכנולוגים מרמת האפליקציות והיישומים דרך תשתיות התוכנה ועד לתשתיות הטכנולוגיות. כמו כן יוצגו המשמעויות העסקיות של כל טכנולוגיה והדרכים למימוש הנכון תוך התייחסויות לעלויות ל ROI ולעקרונות הנכונים לביצוע ולמימוש אותה טכנולוגיה בארגונים השונים ולמינוף הטכנולוגיה למימוש החזון העסקי של הארגונים.

הקורס מבוסס על שיטת לימוד המציגה את הנושאים השונים תוך חיבורם למציאות העסקית והטכנולוגית של עולם מערכות המידע בישראל ובעולם. הקורס מבוסס על סדרת מפגשי למידה המועברים על ידי מיטב המנחים והיועצים בתחום הנלמד וכן על הרצאות של מנכלים ומנמרים מהמובילים בתחום שיביאו את הצגת הנושא מהצד המעשי והאובייקטיבי. כל ההרצאות יציגו את זווית הראיה המעשית של כל נושא תוך הצגת תובנות לקחים ומסקנות מיישום הנושאים בעולם האמיתי. הקורס יכלול הצגת סיפורי לקוח דיונים משותפים ניתוח הצלחות וכישלונות והצגת מגמות ומחקרים מהעולם ומישראל. בכל נושא יינתנו הטיפים והעצות המעשיות איך לעשות זאת נכון וממה להימנע. במהלך הקורס יושם גם דגש רב על תהליכי למידה הדדים ולמידת עמיתים תוך יצירת נטוורקינג בין משתתפי הקורס והתמודדות משותפת עם הבעיות והאתגרים העומדים בפני המנמר.

מיקום הקורסים

תל אביב


תנאי קבלה

 


משך הלימודים

140 שעות לימוד אקדמיות 100 שעות לימוד פרונטליות + 40 שעות פרויקט וסיעור מוחות משותף בקבוצות

הקורס מתקיים במתכונת של מפגש אחד אחהצ פעם בשבוע

משך כל מפגש 4 שעות אקדמיות

במידה ובימי הלימוד אשר נקבעו מראש יחולו חגים ומועדים הלימודים יתבטלו. לוח חופשות עדכני יחולק לסטודנטים טרם החופשה


תעודה / הסמכה

 


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.