מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג ג´ון ברייס תל אביב?

השאר פרטים ונציג ג´ון ברייס תל אביב יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
חיפה
ירושלים
תל אביב

מפת הגעה

סניף ירושלים
הגן הטכנולוגי בנין 1 כניסה 1, ירושלים
המשך...
סניף תל אביב
חומה ומגדל 29 תל-אביב
המשך...
סניף חיפה
ההסתדרות 46, חיפה
המשך...
strip

קורס מיישמי SAP Business One



מבנה הלימודים

*קורס זה מתקיים גם בסניף ירושלים

קורס מיישמי SAP Business One  הייחודי של ג´ון ברייס – מכללת הייטק בשיתוף חברת SAP  הינו המסלול המוביל בישראל להכשרת מיישמים למערכת SAP Business One.

קורס מיישמי SAP Business One   – על מה מדובר ? 
ג´ון ברייס – מכללת הייטק ,מחטיבת ההדרכה של מטריקס, בחנה את הדרישות המקצועיות ממיישם SAP Business One מול החברות המובילות במשק בתחום היישום הטמעה והתאימה את הקורס לדרישות אלו. הקורס ייתן דגש על דרך החשיבה של מיישם ועל הגישה לפתרון על פי הנסיבות.

הקורס נבנה בצורה של פרויקט יישום שהמשתתפים בקורס יבצעו שלב אחר שלב החל מאפיון והבנת הדרישות והתהליכים העסקיים, דרך הגדרות המערכת, ועד לשינויים ותוספות נדרשים, כלים ייחודיים למיישמים עם דגש רב על עבודה ב-SQL.
כל הדרישות שיועלו בקורס במסגרת הפרויקט הנן מבוססות על דרישות אמיתיות של לקוחות העובדים עם SAP Business One והפתרונות שיוצגו לתלמידים יבוססו על הפתרונות כפי שמיושמים בפועל אצל הלקוחות.

הקורס בנוי בצורה ייחודית וחדשנית על מנת לתת למשתתפים את היכולות המקצועיות לעמוד בקו אחד עם מיישמים ותיקים, ולתת תפוקה ותועלת החל מהיום הראשון ליישום בשטח.

על מנת להגיע ליכולות אלו שונתה מתכונת הקורס הסטנדרטית למבנה קורס שבו הנושאים השונים "מתערבבים" זה בזה כבר בשלבים בראשונים של הקורס בדומה לפרקטיקה היום יומית.

* בניית מגוון היכולות והידע הנדרשים ליישום מערכת ה-  SAP Business Oneבארגון והתמודדות עם האתגרים העסקיים, הניהוליים והטכנולוגיים 
* בניית יכולת התאמת מערכות ה-  SAP Business Oneבארגון לצרכים ולאסטרטגיית הארגון של חברות תוך יצירת ערך עסקי/ארגוני מוכח
* לאפשר למסיימי הקורס להשתלב בעבודה כמיישמי SAP Business One עם ניסיון מעשי
*יתרון מהותי לבעלי רקע בהנהלת חשבונות , רקע ב-SQL ורקע במערכות ERP

 הקורס מיועד למעוניינים להעמיק את יכולותיהם במערכת המידע המובילה בעולם לניהול עסקים קטנים ובינוניים. מנמ"רים בחברות המנוהלות ב- SBO, אקדמאים המעוניינים לבצע הסבה מקצועית ולמנהלים המעוניינים לקבל הכשרה בתחום היישום.
  
המשתתפים ייחשפו למודולים השונים בתחילת הקורס ולאחר הכרה בסיסית של המערכת יחלו בפועל ליישם מערכת ERP מבוססת SAP Business One כפרוייקט יישום על פי תרחישים המבוססים על חברות אמיתיות.
בהרצאות הפרונטאליות יוצגו צרכים מיוחדים של לקוחות אמיתיים ובסיעור מוחות עם המשתתפים יועלו תמיד מספר אפשרויות לפיתרון תוך כדי בחינת היתרונות והחסרונות של כל פיתרון והתאמתו ללקוח.

נושאים הקורס:
- מכירות ורכש
- ניהול מלאי
- מחולל השאילתות ועבודה עם SQL SERVER
- הנה"ח וכספים
- ניהול שדות משתמש וחיפוש מובנה
- הזדמנויות מכירה
- ניהול התראות ואישורים
- ניהול השירות
- עריכת מסמכים וניהול הדפסות
עבודה בחברה רב שנתית והעברת שנה
- DTW
- Crystal Reports  וכלי BI
- תרגול

גרסא 9.0 – הגרסא המעודכנת ביותר

מיקום הקורס

תל אביב וירושלים


תנאי קבלה

 


משך הלימודים

משך הקורס 165 שעות לימוד אקדמיות (כולל 20 שעות תרגול)  הקורס מתקיים במתכונת של שני מפגשי ערב´ משך כל מפגש 4 שעות אקדמיות, בין השעות 17:00-21:45


תעודה / הסמכה

בסיום הקורס תוענק תעודת סיום קורס מיישמים מטעם ג´ון ברייס – מכללת הייטק למשתתפים שיעמדו בדרישות הקורס.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.