מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג ג´ון ברייס תל אביב?

השאר פרטים ונציג ג´ון ברייס תל אביב יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
חיפה
ירושלים
תל אביב

מפת הגעה

סניף ירושלים
הגן הטכנולוגי בנין 1 כניסה 1, ירושלים
המשך...
סניף תל אביב
חומה ומגדל 29 תל-אביב
המשך...
סניף חיפה
ההסתדרות 46, חיפה
המשך...
strip

Master DBA: Oracle Database 11g/12c and Big Data & NoSQL



מבנה הלימודים

בעולם מערכות המידע של היום, עם הטכנולוגיה המתקדמת והדרישה למקצוענות אמיתית, מציעה ג'ון ברייס מכללת הי-טק לתוכניתן / מנהל התשתיות / מנתח המערכות, את קורס השדרוג האמיתי – לתפקיד DBA.  מסלול ההכשרה הייחודי אשר פותח במיוחד כדי להכשיר לתפקיד ה- DBA בסביבת בסיס הנתונים Oracle Database 11g/12c ומשלבת מודול ייחודי של היכרות עם עולם ה-Big Data ו-NoSQL.

הקורס מלווה את התלמיד מהשלב ההתחלתי של פיתוח ה- SQL, דרך פיתוח פרוצדוראלי כולל שימוש בשפת ה- PL/SQL, המשך בלימוד המשימות האדמיניסטרטיביות השונות של ה- DBA, תכנון ובנייה של בסיסי נתונים, התקנה ותחזוקה שוטפת, ביצוע פעילויות גיבויים ושחזורים, תחזוקת הרשת, הקניית יכולות ניהול וטיפול בתקלות, כוונון בסיס הנתונים והאפליקציה וכן לימוד נושאים משלימים לתחום. מסלול זה מכין בשלמות את המשתתפים בו לביצוע תפקיד ה- DBA בסביבת Oracle Database 11g/12c, ומביא אותם לפרודוקטיביות מלאה ברמות הגבוהות ביותר הנדרשות כיום בתחום.

במודול ה-Big Data מביא הקורס הכרות ראשונית עם יסודות העבודה בסביבות Big Data: מונחים, רקע, יישומים, כלים ופתרונות. במסגרת המסלול יחשפו המשתתפים גם לעולם שמחוץ לבסיס הנתונים: עבודה עם מערכת הפעלה לינוקס, פיתוח בשפת Python, פתרונות "ענן", Hadoop, כלים מעולם ה-Big Data  ועבודה עם מוצרי NoSQL מסוגים שונים.  אף על פי שהמסלול יציג את הפתרונות הנפוצים כיום בשוק ויאפשר תרגול על עבודה בפתרונות אלה, נקפיד בקורס להרחיב את "ארגז הכלים" של המשתתפים ונציג גם את הקונספטים שעומדים בבסיס אשר יאפשרו הסתגלות לעולם הדינמי כל כך של הקוד הפתוח גם בעתיד.

בנוסף, הקורס מסייע למשתתפיו להתכונן לקראת מבחני ההסמכה בגרסת Oracle Database 11g/12c, לתארים OCA ו- OCP של חברת אורקל.

ועדה אקדמית: המסלול נבנה ומלווה מקצועית ע"י ועדה אקדמית המורכבת ממומחים בעלי נסיון רב שנים בתחום, וביניהם: עמי אהרונוביץ, Oracle ACE ו- Oracle OCP, יו"ר ארגון משתמשי אורקל בישראל והמנהל המקצועי של תחום אורקל בג'ון ברייס-מכללת הי-טק. רונן וולף, CTO אורקל ישראל. זהר אלקיים, CTO חברת בריליקס והמנהל המקצועי של תחום Big Data/NoSQL בג'ון ברייס מכללת הי-טק

ניסיון עצום של למעלה מ- 15 שנים בהעברת קורסי Oracle, עם התמחות בכל התחומים בסביבת Oracle: Database, כלי פיתוח, Data Warehouse, ניתוח מערכות, עיצוב, תכנון, ארכיטקטורה, High Availability, ERP, CRM ועוד. נעשה שימוש בספרות המקורית של Oracle University. הספרות הנ"ל הינה הספרות הרשמית, העולמית, האיכותית ביותר והמתאימה ביותר לקורס זה, אשר מתעדכנת מיידית עם יציאת גרסאות חדשות.
מבוסס על שימוש בסביבת התרגול המקורית של Oracle . סביבה זו הוקמה במיוחד לטובת קורס זה והיא מותאמות לצרכי התלמיד בקורס ותורמת רבות להצלחתו.

עבור המודול Big Data & NoSQL פותחו חומרים ייחודיים אשר נכתבו ע"י מומחים בתחום. המודול בנוי בצורה כזו שתאפשר גם הסתגלות בעולם הדינמי של הקוד הפתוח.

צוות מדריכים מיומן מקצועית והדרכתית עם ניסיון של מאות שעות בהדרכות קורסים שונים בתחום בסיסי נתונים, תוך שיתוף צוות מדריכים חיצוניים מהחברות המובילות.

לג'ון ברייס מכללת הי-טק נוכחות מסיבית בקרב הלקוחות הגדולים ביותר:  אמדוקס, צה"ל, משרדי ממשלה, בזק, פרטנר, סלקום, בנקים מסחריים מובילים, בתי התוכנה הגדולים וחברות הייעוץ הגדולות באופן בלעדי.

מחלקת השמת הבוגרים של ג'ון ברייס מכללת הי-טק ג'וב עומדת לרשות התלמידים בסיום הקורס ומכוונת אותם לקראת תהליך חיפוש העבודה. הסיוע כולל קיום סדנאות קו"ח, ליווי בכתיבה נכונה של קו"ח ושליחת קו"ח
מתאימים לחברות עימם אנו בקשרי עבודה. המכללה מעניקה סיוע ללא עלות נוספת לתלמיד במציאת עבודה בהתאם לתקנון.
הקורס מוכר לגמול השתלמות מטעם משרד החינוך – האגף לחינוך מבוגרים – הוועדה לאישור קיום קורסים לגמול .

 
התארים Oracle Certified Associate  ו-Oracle Certified Professional  של אורקל הינם התארים המובילים, המבוקשים והמוכרים בעולם ומאפשרים לבעליהם להתעדכן באופן שוטף בהתפתחויות הטכנולוגיות ישירות מאורקל העולמית. בעלי התואר מקבלים חברות בפורומים בינלאומיים שונים, כניסה לאתר אינטרנט פרטי המיועד אך ורק לבעלי התואר וזכאות להטבות המאפשרות לבעליו להיות בקו הראשון של מומחי אורקל.


תנאי קבלה

  קהל היעד
? תוכניתנים
? מנהלי תשתיות
? מנתחי מערכות
? אנשי מערכות מידע

 תנאי קבלה
? ניסיון קודם בתחום המחשבים
? ראיון אישי / יעוץ עם גורם מקצועי בתחום בסיסי נתונים
? מבחן בקיאות – המקנה פטור מן המכינה


משך הלימודים

 ? 348 שעות לימוד
? לימודי ערב מ- 17:30- 21:00


תעודה / הסמכה

 


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.