מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג ג´ון ברייס תל אביב?

השאר פרטים ונציג ג´ון ברייס תל אביב יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
חיפה
ירושלים
תל אביב

מפת הגעה

סניף ירושלים
הגן הטכנולוגי בנין 1 כניסה 1, ירושלים
המשך...
סניף תל אביב
חומה ומגדל 29 תל-אביב
המשך...
סניף חיפה
ההסתדרות 46, חיפה
המשך...
strip

מסלול הכנה להסמכה CCNA Routing and Switching



מבנה הלימודים

עם התפתחות המשק הישראלי קיימת דרישה לעמוד ברמה ובסטנדרטים בינלאומיים ולהוכיח ידע פורמאלי. קורס CCNA EXPRESS יכין את איש המקצוע לקראת בחינת ההסמכה לתואר  - CCNA CISCO CERTIFIED NETWORK ASSOCIATE, שהוא למעשה התואר הראשון של חברת CISCO. ההסמכה מקנה תעודה בינלאומית של חברת CISCO המאשרת את רמתו המקצועית של מומחה תקשורת.  קורס זה מורכב מחמישה מודולים מרכזיים המעניקים הכרות מעמיקה עם מגוון הטכנולוגיות הבסיסיות והמתקדמות בעולם התקשורת והמהווים הכנה מלאה לבחינה:
במהלך הקורס התלמידים יכירו טרמינולוגיה ומושגים מעולם התקשורת, תהליכים עקרונות וסטנדרטים, ילמדו על תהליך המיתוג והניתוב, יתעמקו בטכנולוגיות WAN & LAN, יגדירו Routers ו- Switches בסביבות עבודה מרובות פרוטוקולים ויתרגלו תרגול מעשי במעבדה, הכוללת ציוד מתקדם להגדרות ובנייה של רשתות מקומיות (LAN) או רשתות מרחביות WAN)) .

קהל יעד:
מנהלי רשת, צוותי תמיכה האחראים על רשתות בסיסיות  ובינוניות או על Help Desk, טכנאים ומתקינים שעבודתם דורשת הגדרת נתבים בסביבה מרובת פרוטוקולים, כמו כן למהנדסים שעבודתם דורשת ידע בסיסי בתוכנת CISCO IOS ולמעוניינים להתקדם במסלול ההכשרה של CISCO.

מטרות: 
 הכנה לקראת בחינת הסמכה הבינלאומית של חברת סיסקו CCNA . 
 הקניית רקע מתאים למושגים,מגמות,טכנולוגיות ומערכות בעולם תקשורת נתונים.
 הכשרה הולמת בתחום סיסקו הכוללת עבודה מעשית בציודי ענק התקשורת.
 הכשרה מתאימה לצורכי שוק העבודה עם דגש על נושאים פרקטיים.

נושאי הקורס:
 Network Basics
 Routing Protocols
 Switched Networks
 WAN Protocols
 הכנה למבחן ה-CCNA


תנאי קבלה

 הכרות טובה עם עולם המחשבים והאינטרנט 
 אנגלית טכנית ברמה טובה (קריאה והבנה)
 מעבר ראיון אישי


משך הלימודים

 125 שעות, 17:00-21:45


תעודה / הסמכה

לקבלת כל התארים וההסמכות יש לעמוד בהצלחה בבחינת ההסמכה:
Cisco Certified Network Associate - CCNA 

תעודת גמר יחולקו בסוף הקורס למשתתפים עשר עמדו במטלות הנדרשות, התעודות הרשמיות של חברת  Net Bryceהן תעודות מוכרות ונחשבות בשוק הישראלי. בנוסף, יקבלו המשתתפים גם תעודת השתתפות של חברת Cisco.


התמחות

 


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.