מכללת קוניס

 

המכללה האינטגרטיבית לאסתטיקה וקידום בריאות

logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס תזונה אורתומולקולרית לפתולוגיות עור- לקוסמטיקאיות בלבד!



מבנה הלימודים

המונח "אורתומולקולריה" נטבע בשנת 1968 ע"י ד"ר לינוס פאולינג, אחד המדענים הראשונים, שחקרו את תחום הרפואה האורתומולקולרית – תחום טיפולי המתבסס על ריפוי באמצעות נטילת תוספי תזונה, וזאת, על מנת לציין את השימוש בחומרים טבעיים ובחומרים מזינים בפרט, לשמירה על הבריאות ולטיפול במחלות.

עם התפתחות הרפואה המודרנית, התגלו בהדרגה גם מחלות "חסר" – מחלות שמקורן הוא בחוסר ויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה הכרחיים בגוף האדם. חוסר באותם חומרים, גורם להתפתחותן של מחלות. הויטמין הראשון שהתגלה בהעדרו כגורם למחלת חסר, היה ויטמין C, שהתגלה כגורם למחלת הצפדיניה בקרב יורדי הים.

הרפואה הקונבנציונלית אינה מטפלת בשורש הבעיה ואינה עוסקת במניעת מחלות. היא מבוססת על מתן תרופות, המכילות מולקולות זרות ורעילות לגוף האדם. שיטת תזונה המכונה "תזונה אורתומולקולרית" מבוססת על אספקת סביבה מולקולרית אופטימלית לתאי הגוף בעזרת התזונה, ועל ידי מתן מינונים נכונים של חומרים הנמצאים בגוף באופן טבעי.

כאשר אדם נוטל תרופה, הוא מתקן במקום אחד, אך לעתים קרובות , הוא מזיק במקום אחר. כאשר הוא נוטל חומר אורתומולקולרי, בזמן שהוא מתקן במקום אחד הוא מתקן גם במקום אחר. רפואה אורתומולקולרית, דוגלת בשימוש במזון איכותי ובחומרים שהנם טבעיים לגוף האדם. השיטה קיימת כשבעים שנה, ומבוססת על מדע ומחקר.

נושאי לימוד עיקריים
•הגדרה
•מחלות מחסור של רכיבי מזון
•ויטמינים תפקידים ומקורות במזון
•מינרלים תפקידים ומקורות במזון
•אנזימים תפקידים ומקורות במזון
•חומצות אמינו תפקידים ומקורות במזון

מחיר הקורס: 1400 ש"ח + 200 ש"ח דמי הרשמה.


משך הלימודים

•4 מפגשים – 5 ש"א כל מפגש.
•סה"כ 25 ש"א.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.